Hvad savner du fra de gamle debatdage?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 989
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 10725

Re: Hvad savner du fra de gamle debatdage?

Indlægaf Rikke » 2. jun 2018, 19:25

Jeg savner det liv, dynamik og mangfoldighed der var i “Børn”.
Det var sgu ikke nemt at være moderator der, men sammenholdet og historikken var enestående!
5
:whip:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 1026
Likede indlæg: 8881

Indlægaf Rapfisk » 2. jun 2018, 20:33

Pjeps skrev:
HappyPaww skrev:Creative Cooking Contest :)

Eij hvor sjovt, jeg sad forleden og overvejede at starte det op herinde :D

Do it!
1
#TeamFrederiksberg

Livslinjen: 70 201 201
Selma156
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1790

Indlægaf Selma156 » 2. jun 2018, 20:49

Jeg havde ikke et som sådan nært forhold til den gamle debat, men jeg var lurer derinde i en del år. Jeg kan godt huske nogle af de omtalte tråde og debattører, og ja, det var da meget skægt. Men jeg kan nu også vældigt godt lide denne debat. Det eneste jeg savner, er måske nogle flere brugere og lidt mere mangfoldighed.
0
Brugeravatar
Lisva
Kort karma: 83
Likede indlæg: 2265

Indlægaf Lisva » 2. jun 2018, 20:52

Jeg husker ikke så mange af de specifikke tråde, men der er en enkelt, der har brændt sig fast. Jeg aner virkelig ikke hvorfor, men sikkert fordi det er så syret en titel: "Hvem eller hvad brøler i Randers?". :D
7
Muspel
Kort karma: 309
Likede indlæg: 5083

Indlægaf Muspel » 2. jun 2018, 21:02

Jeg kom meget i mad og drikke. Hvor bølgerne også kunne gå højt. Der var fx to konkurrende madtråde. Den ene måtte man hvis ikke kommentere i, eller var det noget med billeder i den ene og ikke i den anden. Nå men. Det var i hvert fald VIGTIGT at kunne kende forskel.
6
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 527
Likede indlæg: 9938

Indlægaf HappyPaww » 2. jun 2018, 21:03

Rapfisk skrev:
Pjeps skrev:

Do it!

Ja! Jeg er på :banan:
0
Kesha
Kort karma: 3
Likede indlæg: 25

Indlægaf Kesha » 2. jun 2018, 21:12

Lisva skrev:Jeg husker ikke så mange af de specifikke tråde, men der er en enkelt, der har brændt sig fast. Jeg aner virkelig ikke hvorfor, men sikkert fordi det er så syret en titel: "Hvem eller hvad brøler i Randers?". :D

Det var mig som oprettede den :lol: Mysteriet blev aldrig løst... :gruble:
4
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 422
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 4639

Indlægaf Pjeps » 2. jun 2018, 21:17

HappyPaww skrev:
Rapfisk skrev:
Pjeps skrev:

Do it!

Ja! Jeg er på :banan:

Når jeg har lidt overskud på energi kontoen skal jeg nok, ellers er en anden velkommen til at starte det op.
1
:ninja:
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 206
Likede indlæg: 2684

Indlægaf Badesandalen » 2. jun 2018, 21:28

Muspel skrev:Jeg kom meget i mad og drikke. Hvor bølgerne også kunne gå højt. Der var fx to konkurrende madtråde. Den ene måtte man hvis ikke kommentere i, eller var det noget med billeder i den ene og ikke i den anden. Nå men. Det var i hvert fald VIGTIGT at kunne kende forskel.

Det var links til egen blog man ikke måtte poste. Og så var der en kontrovers om nogle billeder man vist ikke havde taget selv, men fundet på nettet.
2
"When you talk, it's so beautiful, it's like you're puking rainbows."
Brugeravatar
Lisva
Kort karma: 83
Likede indlæg: 2265

Indlægaf Lisva » 2. jun 2018, 21:29

Kesha skrev:
Lisva skrev:Jeg husker ikke så mange af de specifikke tråde, men der er en enkelt, der har brændt sig fast. Jeg aner virkelig ikke hvorfor, men sikkert fordi det er så syret en titel: "Hvem eller hvad brøler i Randers?". :D

:klap: Jeg kom til at tænke på tråden for et par uger siden, fordi nogen eller noget brølede i Aalborg. :D
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 813
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 17895

Indlægaf icelady » 2. jun 2018, 22:10

Zinde skrev:

Det var garanteret Icelady!

:afro:

Det har også været oppe et par gange i den lokale FB-gruppe. Der kom folk frem til, at det var bison-okser, der går i engene. :D
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Aragorn
Kort karma: 435
Likede indlæg: 4747

Indlægaf Aragorn » 3. jun 2018, 07:52

Urtekussen skrev:Coli er på Facebook og instagram. Jeg hygger mig med at følge ham

Han har også haft, hvis ikke han stadig har, et program på 24/7. Han klarer egentlig opgaven som vært okay, men det er lidt op ad bakke med sendetiderne og målgruppen og selve indholdet.
0

To walk when you could have run
To wait when you have to go
Pretend that you didn't know
Makes no sense to me
Kesha

Indlægaf Kesha » 3. jun 2018, 08:16

Vira skrev:
Kesha skrev:

Jeg har faktisk lavet en tråd på den gamle debat, om det mysterie (og et par andre) blev løst :lol: Udover Randers brøleren var tråden om hende der afgav blå farve ( :forvirret: ) også med. Ingen af dem blev opklaret :D

Det med blå farve kunne også have været min? Jeg havde en periode hvor jeg svedte blåt :gruble: Men husker ikke om jeg lavede en tråd :genert:
0
Kesha

Indlægaf Kesha » 3. jun 2018, 08:24

Vira skrev:
Kesha skrev:
Vira skrev:
Kesha skrev:

Jeg har faktisk lavet en tråd på den gamle debat, om det mysterie (og et par andre) blev løst :lol: Udover Randers brøleren var tråden om hende der afgav blå farve ( :forvirret: ) også med. Ingen af dem blev opklaret :D

Det med blå farve kunne også have været min? Jeg havde en periode hvor jeg svedte blåt :gruble: Men husker ikke om jeg lavede en tråd :genert:

Det var en dame der svedte blåt om natten, så mon ikke det har været dig? :D Og har du fundet en forklaring på det?

Nej ingen forklaring :lol2: Det stod på rigtig længe og sker stadig en gang i mellem.
1
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3598

Indlægaf Muuh » 3. jun 2018, 08:35

sigge skrev:Helt tilbage i 2002-3 stykker havde vi den sjoveste tråd i Rablerummet, som egentlig bare gik ud på at få tråden op på 10.000 indlæg hurtigst muligt. Men der blev virkelig rablet igennem med sjove ting (vi skrev ikke bare tal som i “tæl til 1000”-tråden her).

Og så er der nogle af de legendariske tråde, dom andre har nævnt. Men vi kan da håbe, at vi med tiden også får sådan nogle her.

Det var gode tråde, sammen med dem hvor man fik en bunke røde kort hvis ens indlæg var f.eks indlæg nr 289 i tråden :lol:

Savner også alle de gamle rable tråde
1
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils

Tilbage til "Generelt"