Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Hunkat » 28. maj 2018, 13:28

Ikke skidegodt. Fik lige en voldsom stressreaktion på noget arbejde som i forvejen lå og ulmede. Jeg ved godt det er dumt men jeg måtte lige tage en pause for at få det værste ud af systemet.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Bad Samaritan
Indlæg: 481
Tilmeldt: 1. maj 2017, 19:17
Kort karma: 172
Likede indlæg: 3089

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Bad Samaritan » 29. maj 2018, 06:23

Nervøs som een i helvede... Om cirka en time skal jeg til uformel samtale hos en organisation, der har mig i kikkerten til en lederstilling, som ville være mit største hop op af rangstigen nogensinde. Det ville være så fucking fantastisk at få den mulighed, og det ville være min chance for at sætte mit eget personlige præg på noget virkelig seriøst arbejde - men jeg er nervøs for, om det måske er for stort et hop og for stor en mundfuld, og om jeg måske bare kommer til at skuffe en masse mennesker - og så er jeg bange for at bygge en masse forhåbninger op sådan mere personligt, nu hvor det stadigvæk er på det uformelle stadie. Jeg vil herregerne ud af det job, jeg sidder i nu, og hvis jeg skal vende tilbage til dét, efter at have haft sådan en chance i kikkerten, bliver det fandme hårdt at gå på arbejde de næste fem måneder.
2
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Mangoness » 29. maj 2018, 21:51

Jeg hader gruppearbejde :trist:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Angerboda
Indlæg: 513
Tilmeldt: 4. okt 2015, 22:55
Kort karma: 96
Likede indlæg: 852

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Angerboda » 30. maj 2018, 05:04

Jeg har det mærkeligt... en blanding af godt og dårligt på samme tid, hvor det bare kører op og ned, og jeg ikke aner, hvor jeg har mig selv.
Kæft, det er belastende ikke at kunne undvære bare få ml. medicin. Lortehoved.
0
Livet det kan komme an, og det skal ske som sker
Ingen kan nogensinde elske dig højere end jeg! :blomst:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Sophies-mor » 30. maj 2018, 08:49

Fint for en gangs skyld.
Har bestilt tid ved gyn, og bliver gennemtjekket - har nogle underlivssmerter, som har irriteret mig længe.

Fik trænet første gangs intervaltræning til halvmaraton i dag, og det gik fint.
De andre i centret (var på løbebånd, der kan jeg bedre styre tiden - og skal ikke fokusere på trafik og rute osv.) var målløse. Et citat var: "Hvor længe var du på? Jeg ville dø efter 10 minutter. Bare dét er rigeligt for mig, selv om det er hurtig gang. Jeg kan bedst med cyklen." :lol:
Føler mig nu ikke stærk-mands-agtig eller sej, bare ...endelig godt til mode igen.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Prosperity74 » 30. maj 2018, 19:37

Jeg er ked af det og trist :trist:. Mine forældre har det med at få mig til at føle mig utilstrækkelig, at jeg åbenbart ikke gør nok for dem.
0
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf billiebean » 30. maj 2018, 20:34

Bedre! Det var lidt varmt i dag for et højgravidt korpus.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf kidkomb » 30. maj 2018, 20:51

Ondt! Jeg er in-between botox i mine kæbemuskler (jeg skærer tænder om natten og led af smerter 24/7 før jeg begyndte at få botox) og det gør så vanvittigt irriterende ondt. Hele tiden.
Jeg skal til en manipula-something-læge på mandag og jeg er nødt til at være botox-fri, så selvom jeg skulle have haft det i starten af maj, ja så går jeg her endnu uden.
Når man får botox, så kan kroppen godt vænne sig til det og effekten aftager for hurtigt. Det sker for mig og derfor er jeg nødt til at forsøge andre metoder. Åh, hvor jeg håber at hun er så god som min svoger siger :kryds: Jeg orker ikke at have smerter hele tiden længere.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Spjaerten » 31. maj 2018, 15:37

Sammenhold hovedpine, træthed, muskelsmerter, for lidt søvn, for lang arbejdsdag.

Men kuren ser ud til at virke. Et glas kold hvidvin på altanen gør godt!
1
Tryk på * :slem:
Bad Samaritan
Indlæg: 481
Tilmeldt: 1. maj 2017, 19:17
Kort karma: 172
Likede indlæg: 3089

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Bad Samaritan » 11. jun 2018, 15:46

Bad Samaritan skrev:Nervøs som een i helvede... Om cirka en time skal jeg til uformel samtale hos en organisation, der har mig i kikkerten til en lederstilling, som ville være mit største hop op af rangstigen nogensinde. Det ville være så fucking fantastisk at få den mulighed, og det ville være min chance for at sætte mit eget personlige præg på noget virkelig seriøst arbejde - men jeg er nervøs for, om det måske er for stort et hop og for stor en mundfuld, og om jeg måske bare kommer til at skuffe en masse mennesker - og så er jeg bange for at bygge en masse forhåbninger op sådan mere personligt, nu hvor det stadigvæk er på det uformelle stadie. Jeg vil herregerne ud af det job, jeg sidder i nu, og hvis jeg skal vende tilbage til dét, efter at have haft sådan en chance i kikkerten, bliver det fandme hårdt at gå på arbejde de næste fem måneder.


Jeg fik det fandme!!! :banan:
26
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 12. jun 2018, 08:15

En hel masse uro indvendigt. Venter på svar fra to jobsamtaler i den her uge, og jeg føler at jeg har en ret god chance for at få mindst et af de to jobs.
Det vil betyde nyt job efter 4½ år og nogle helt nye arbejdsopgaver. I det hele taget vil det ændre rigtig mange ting i mit liv, fordi jeg også får 2-3 timers ekstra fritid hver dag.
Pludseligt kan det hele gå ret hurtigt med opsigelse og forberedelse, for med et jobtilbud vil jeg kunne sige op inden d. 1. og derefter have 1 arbejdsuge og så holde 3 ugers ferie før jeg stopper. Håber virkelig på positive svar :kryds:
0
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Prosperity74 » 12. jun 2018, 13:30

Jeg er ked af det og skuffet
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Guilded_Lily » 16. jun 2018, 11:27

Jeg er SÅ træt af mig selv for tiden!!

Hverdagene pt går med at forberede mig til de fire afgangsprøver, jeg skal føre op til (de tre af dem er heldigvis overstået), og det ene censorat, jeg er sluppet med. Jeg er færdig som gårdsanger, når jeg kommer hjem og får kun lige gjort det mest nødvendige, som at lave mad, ordne køkken (et par timer efter aftensmaden), måske sat en vask over, så vi trods alt har et par rene underbukser osv., badet og puttet børn (hvilket er en større kamp for tiden) og ellers sumper jeg bare.

Så weekenden sættes selvfølgelig af til at komme i bund i dyrehårsvindheksene, de tomme mælkekartoner og tørre brødstumper, der tilsyneladende aldrig finder vejen til skraldespanden, sørge for, at vasketøjskurven ikke vælter pga. overlæs, redde planterne fra total udtørring osv. osv.

Men er jeg kommet i gang? Nul og en skid. Jeg sidder stadig med tuslet hår og daggammel makeup. Så tag dig dog sammen, kvindemenneske!
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 20. jun 2018, 09:13

Lidt spøjs fornemmelse. Min kollega kom ind på vores kontor hvor vi sidder 3 personer. De to andre er unge som skal i gang med at studere efter ferien, og derfor stopper i næste uge. Min kollega stod så og snakkede om hvor trist og vedmodigt der er når der er udskiftning. Jeg måtte bide mig selv i tungen for ikke at røbe at jeg har tænkt mig at sige op i næste uge, så dermed er jeg også væk om 14 dage.
0
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Aviva » 13. okt 2018, 08:04

Ked af at min søster flytter fra byen i dag..

-det gjorde det lidt nemmere at sige ja til min bolig, herude hvor kragerne vender for 2 år siden, at hun boede i nærheden.
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini

Tilbage til "Generelt"