Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Rapfisk » 28. okt 2016, 18:27

Så træt, at jeg troede, at jeg skulle kaste op på vej hjem. overvejer at gå i seng om lidt.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf ina » 28. okt 2016, 18:36

Mega mæt. :genert: Har haft for mange dage med god mad - onsdag spiste vi hos min svoger, torsdag var jeg på Bones med veninder, i dag spiste jeg sushi i læssevis i anledningen af min lillebrors fødselsdag. I morgen skal vi til fest med buffet. :genert: Kuglerund ender jeg med at blive!
0
Kisser
Indlæg: 1045
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2682

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Kisser » 28. okt 2016, 19:30

Jeg er i det filosofiske og melankolske humør i dag.

Jeg var ved frisøren i dag, uden mand og barn, som var efterladt i min hjemby. Da jeg er færdig ringer jeg hjem - Babypigen er rigtig utilfreds, for hun er sulten, men vil ikke tage flaske (hun er ammebarn men har tidligere fået suppleret med flaske). Jeg SKYNDER mig ned til banegården, men i ren stress og panik får jeg taget et lyntog og ikke et intercitytog :shock: Så istedet for at være hjemme en halv time senere er vi ude i at jeg kører en time i den forkerte retning og så skal hjem derfra (vi er ude i 2½ time, inden jeg er hjemme!). Og jeg har det mildest talt FRYGTELIGT for babyen skriger og er dybt ulykkelig. Jeg kunne have tudet da jeg opdagede det.

Da jeg kommer hjem er det lykkedes manden at lokke lidt sukkervand i hende og halvt tvangsfodre hende med MME. Hun var faldet i søvn og havde sovet lidt, men får mad og er glad, da jeg kommer hjem. Men jeg kan simpelthen ikke slippe den der grundstemning af, at det er helt forfærdeligt. Det er faktisk så skidt at det sidder som en kropslig uro og mindsker min appetit.

Jeg tænkte lidt over det, og kom frem til at jeg syntes det er RØV skræmmende, at jeg betyder SÅ meget for et andet lille menneske, at mit fraværd faktisk er lettere katastrofalt. Ikke fordi det er besværligt at tage til frisøren og jeg sikkert er relativt bundet til hjemmet de næste MANGE måneder, men mere fordi at.. ja hvad? Der gik jeg lidt i stå.

Men på vej i Fakta efter bleer gik det pludselig op for mig: Jeg har altid sagt, at jeg ikke er specielt bange for at dø, nærmere måden: Det ville være frygteligt at falde i en øksemorders hænder eller pludselig opdage at man havde fremskræden kræft. Men skulle jeg falde om af en hjertefejl eller blive kørt ned af en lastbil, ville det jo bare være dét. Jeg ville være væk uden at opdage noget som helst.

Sådan har jeg det ikke helt længere. Hvis jeg døde fra min datter, hvad ville jeg så efterlade? Hun er så lille,at hun ikke ville vide, hvor højt jeg elsker hende. Ville min død efterlade en grundstemning af sorg i hendes liv? Og ville min mand kunne finde en ny kone, der elskede hende som sin egen eller ville hun for altid være moderløs?

Kort sagt, så er jeg vist blevet én af de forældre, som er aller mest bange for at dø fra deres børn. Og pludeselig føler jeg mig alligevel ret mor-agtig (jeg havde ellers stadig ikke vænnet mig til tanken). Så alt i alt er det nok meget godt, selvom det er røv-skræmmende.
0
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Aviva » 31. okt 2016, 20:24

Træt, ovenpå flytning igår, og kunne ikke falde i søvn i nat, da mine skinneben gør ret ondt..

De gør stadig ondt i dag, men var også lige forbi "den gamle" lejlighed og gøre rent nogle timer, fik heldigvis hjælp af min yngste lillesøster og en onkel
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 2. nov 2016, 12:31

Er lidt spændt.
Før sommer gik jeg til vores HR chef og ønskede både en ny titel og en lønforhøjelse.
Den slags bliver ikke bare lige godkendt, så det skulle både "sælges" til vores direktør og evt. gennem budgetforhandlingerne, hvis det blev godkendt.
Pga. sygdom både hos min leder og vores HR chef er jeg ikke blevet indkaldt til møde før i dag.
Så er spørgsmålet om jeg har noget at fejre bagefter, eller om det bliver en kold spand vand i fjæset.
0
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Aviva » 2. nov 2016, 13:03

Lidt skræmt over at begge ben og fødder blev følelsesløse af at jeg sad på wc imorges..

-det tog lang tid (+20 min tror jeg) før det ene ben "kom helt til sig selv" igen..
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 2. nov 2016, 13:45

Rastløs, lidt vranten og for varm - ligger syg. :evil: :træt:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12919
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55517
Kontakt:

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Ado » 2. nov 2016, 15:49

Træt af, at vores amerikanske feriegæst skal hjem i morgen. Han er det sødeste menneske jeg længe har mødt. Gid han blev. Vi kan sagtens fikse et værelse til ham.
Heldigvis har han planer om at komme igen. Men jeg ved jo ikke hvornår.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20969

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf 2SHY » 2. nov 2016, 16:22

Jeg er edderspændt rasende :evil: Tidligere arbejdsgiver som jeg har en sag kørende mod pga manglende løn har skrevet sin udlægning af sagen og det er løgn fra ende til anden. Jeg. Er. SÅ. Pisse. Sur!!! Især fordi han jo er blevet opmærksom på de huller der har været i hans tidligere historier og nu fyrer nødløgne af for at få dem dækket. Det er bare så svinsk! Hold kæft hvor jeg glæder mig til at den sag er død og begravet!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20969

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf 2SHY » 3. nov 2016, 06:02

Skidt :( Begyndende ondt i halsen og maven stod af i går aftes, så jeg er rendt på toilettet hele natten :( Jeg burde melde mig syg, men jeg har bare så mange ting der skal klares, så jeg synes ikke jeg kan blive hjemme
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf ina » 3. nov 2016, 08:12

Gassy. :genert: Det er helt ekstremt, så meget luft jeg har i maven! :tie:
0
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Prosperity74 » 3. nov 2016, 08:49

Øm i hele kroppen og ondt i halsen :/
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 5. nov 2016, 16:33

Skønt! Trods nogen forkølelse tilbage i kroppen, hoppede jeg pludselig i træningstøjet og snuppede en hård, halv time på kondicyklen.

Endelig, endelig, endelig havde jeg ikke ondt i hverken fødder, knæ eller ankler og kunne bare give den gas. Og turen gjorde sgu min plagede ryg godt. Pludselig kan jeg bevæge mig frit igen.

Nu er jeg bare forkølet. Forkølet, men glad og vildt oplivet ved udsigten til at kunne supplere gåturene med noget "rigtig" træning.

Føles sgu lidt som et mirakel, når man i otte uger har været plaget af belastningsskader og smerter. Yay!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20969

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf 2SHY » 5. nov 2016, 17:19

Jeg er så træt. Jeg har ligget på sengen i stuen det meste af dagen og været sløj. Så tog jeg mig endelig sammen og tog ud for at købe ind og så gik gassen helt af ballonen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2581
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 176
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3854

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Anlewi » 5. nov 2016, 17:55

Jeg nyder alenetiden med yngstesønnen
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:

Tilbage til "Generelt"