Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9480
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7799

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Sophies-mor » 24. nov 2016, 08:20

Træt. Glæder mig over gode opgaver og gode kolleger.
Skal ose Troldekugler i aften :lun:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Vinaia » 24. nov 2016, 10:59

Trist, lidt syg, træt.
Min datter er ked af børnehaven for tiden og jeg har bare lyst til at hente hende nu og give hende fri i morgen.
Og så er jeg ked af det, fordi mine gener er så åndssvage at jeg har skabt det dejligste, kærligste lille væsen, der ikke er særlig robust ift omverden. Det er så synd for hende, at hun skal have sådan en dum mor, der er skyld i, at hun måske får er lige så svært liv som jeg har haft.
Imens sidder jeg her i et snavset og rodet hus, og kan end ikke overskue at gå i bad.
Hvor er jeg træt af det hele.
0
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Ladysparrow » 24. nov 2016, 13:02

Småtræt og gider ikke være på arbejde.
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Tata » 24. nov 2016, 15:37

Stadig spooked over den "håndværker" med hobbykniven der var og ringe på, har endda ringet til det sidste håndværkerfirma, vi har haft, og nej, de har ikke sendt nogen ud, det havde jeg faktisk håbet at de havde, så det bare var mig, der var overforsigtig, mistroisk, paranoid, set for mange gysere *indsæt flere*.
Så kan jeg nu gå og spekulere over, hvem den mand var, hvad han ville, og gå og være bange over det etc. Øv!
0
Timian :lun:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 29. nov 2016, 11:47

Er på vej til lukkevagt på job efter nogle dejlige fridage og har én af de dér dage, hvor jeg bare ikke kan vågne. Tror, jeg har/har haft "noget i kroppen", for til i går sov jeg ti timer og magtede alligevel ingenting - ikke engang træning. Jeg havde på et tidspunkt en kradsen i halsen, fik ondt i ørerne, og så nøs jeg ellers og pudsede næse i nogle timer. Sluttede af med mavepine. Hvad fanden foregår der? Nå, varmedunk på og ni timers søvn. Nu er jeg okay. Men som sagt enormt træt. Jeg ved godt, hvem der i aften skal have sig en travetur og så ellers på hovedet i seng ... :træt:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Tata » 29. nov 2016, 16:09

Overnervøs og har bare tankemylder på fuld kraft ! skal til en samtale på genetisk afd. i denne her uge, fordi jeg har fået lavet en gentest (i et anfald af optimisme selvfølgelig :D, fordi jeg jo håbede jeg kunne blive frikendt, og slippe for de årlige blodprøver), da min far døde af en arvelig blodsygdom, men næh, jeg er desværre bærer af begge gener. Har ventet i over 2 måneder på den samtale, så det er ikke noget nyt, har bare skubbet det i baggrunden for alt det andet, der lige har været, og ved også med det info jeg har læst (1.000.000 sider ca.) :genert: , at det nok ikke sådan min doom, er jo ikke engang sikkert jeg bliver ramt af det, men det skal jeg nok alligevel høre fra en ekspert.
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 476
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Sukisaki » 29. nov 2016, 16:50

frustreret og gal!
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Wizzze » 29. nov 2016, 16:54

Kæmper med lidt jetlag, kunne godt trænge til en morfar, men det er bedre at holde sig i gang til i aften og så få en god lang søvn.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 29. nov 2016, 17:25

Wizzze skrev:Kæmper med lidt jetlag, kunne godt trænge til en morfar, men det er bedre at holde sig i gang til i aften og så få en god lang søvn.

Det er LF aften, så du har bare at holde dig vågen, unge mand! :gammel:

-----------------

Jeg har lige bestilt bord, så jeg er sikker på at kunne få en god burger inden bioturen i morgen aften. Jeg skal på date med mig selv :blush2: Ingen jeg kender gider se den film og jeg har bestemt mig for, at det hverken skal afholde mig fra at spise godt - eller se filmen :-p
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Wizzze » 29. nov 2016, 18:25

Daine skrev:
Wizzze skrev:Kæmper med lidt jetlag, kunne godt trænge til en morfar, men det er bedre at holde sig i gang til i aften og så få en god lang søvn.

Det er LF aften, så du har bare at holde dig vågen, unge mand! :gammel:

-----------------

Jeg har lige bestilt bord, så jeg er sikker på at kunne få en god burger inden bioturen i morgen aften. Jeg skal på date med mig selv :blush2: Ingen jeg kender gider se den film og jeg har bestemt mig for, at det hverken skal afholde mig fra at spise godt - eller se filmen :-p



Tøsefilm? :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf 2SHY » 29. nov 2016, 18:26

Jeg er træt og fryser :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 29. nov 2016, 18:28

Wizzze skrev:
Daine skrev:
Wizzze skrev:Kæmper med lidt jetlag, kunne godt trænge til en morfar, men det er bedre at holde sig i gang til i aften og så få en god lang søvn.

Det er LF aften, så du har bare at holde dig vågen, unge mand! :gammel:

-----------------

Jeg har lige bestilt bord, så jeg er sikker på at kunne få en god burger inden bioturen i morgen aften. Jeg skal på date med mig selv :blush2: Ingen jeg kender gider se den film og jeg har bestemt mig for, at det hverken skal afholde mig fra at spise godt - eller se filmen :-p



Tøsefilm? :D

Nææ, "Arrival" :D Der er forpremiere i morgen, men jeg kunne sgutte lokke nogen med. Så det må de bare selv om :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Wizzze » 29. nov 2016, 18:31

Daine skrev:
Wizzze skrev:
Daine skrev:
Wizzze skrev:Kæmper med lidt jetlag, kunne godt trænge til en morfar, men det er bedre at holde sig i gang til i aften og så få en god lang søvn.

Det er LF aften, så du har bare at holde dig vågen, unge mand! :gammel:

-----------------

Jeg har lige bestilt bord, så jeg er sikker på at kunne få en god burger inden bioturen i morgen aften. Jeg skal på date med mig selv :blush2: Ingen jeg kender gider se den film og jeg har bestemt mig for, at det hverken skal afholde mig fra at spise godt - eller se filmen :-p



Tøsefilm? :D

Nææ, "Arrival" :D Der er forpremiere i morgen, men jeg kunne sgutte lokke nogen med. Så det må de bare selv om :lol:


Den er SYGT god!!! Kan stærkt anbefale at alle ser den!!!
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Wizzze » 29. nov 2016, 18:34

2SHY skrev:Jeg er træt og fryser :(


Det er jo også både mørkt, koldt og vådt her i DK.
Billede
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf 2SHY » 29. nov 2016, 18:45

Wizzze skrev:
2SHY skrev:Jeg er træt og fryser :(


Det er jo også både mørkt, koldt og vådt her i DK.
Billede

Det er det men jeg har også lidt rester af en gang influenza i kroppen :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"