Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1379
Likede indlæg: 24926

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. feb 2018, 19:43

0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1921
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19333

Indlægaf Daine » 14. feb 2018, 21:39

Varmt! Jeg har lige drukket endnu en kop varm kakao, damn jeg kommer til at svede af det. Jeg har endda lagt mit tæppe væk, som jeg ellers ALTID har over benene når jeg sidder i lænestolen.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 302
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 1804

Indlægaf HappyQ » 14. feb 2018, 21:46

Jeg er så glad, min yngstes kæreste kom med balloner, blomster og chokolade til hende , så kom han ind i stuen og gav mig en langstilket rose og et stort kram :love: han er så sød og ved hvor meget jeg savner min mand.
8
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 183
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 2819

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 21. feb 2018, 11:36

Er faktisk stadig lidt påvirket efter i går, hvor jeg for første gang blev ramt af en vemodig følelse efter vi flyttede på landet.
Vi var tilbage i Kbh. fordi vi skulle kigge på gulve og maling i byen, og derefter spise på Amager. Og faktisk skulle jeg oven i købet til bestyrelsesmøde i vores gamle opgang, så jeg var tilbage sådan rigtig for første gang, lige bortset fra da vi overdrog lejligheden for snart 3 uger siden.
Jeg har nærmest ikke skænket lejligheden en tanke, og har egentlig heller ikke tænkt meget på Amager. Men når man pludselig gik og kørte rundt i sit gamle hood, så var det svært ikke at mindes de gode tider vi har haft derude. Ikke at jeg græder snot over det, for vi er flyttet til noget endnu federe. Men Amager er sgu dejlig. Det vil altid være mit yndlingsområde i Kbh.
Senest rettet af NejJegErIkkeAsiat 21. feb 2018, 13:50, rettet i alt 1 gang.
0
Selma156
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1275

Indlægaf Selma156 » 21. feb 2018, 13:02

^ Jeg elsker Amager. Min absolutte favoritbydel i København. Hvis jeg en dag skal købe en lejlighed, skal det helt sikkert være på Amager :D
1
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 21. feb 2018, 13:49

Selma156 skrev:^ Jeg elsker Amager. Min absolutte favoritbydel i København. Hvis jeg en dag skal købe en lejlighed, skal det helt sikkert være på Amager :D

Amager er fantastisk :D Jeg kan ikke helt beskrive hvorfor, men selvfølgelig handler det nok lidt om at jeg er jyde og lærte Amager at kende først. Så det har jeg kendt i længst tid og føler mig hjemme på Amager. Har boet 2 forskellige steder på Amager og kender efterhånden det meste af øen ret godt. Hvis vi nogensinde skulle flytte til Kbh. igen, så tror jeg da helt sikkert også Amager var det første sted vi ville kigge.
0
LaMariposa
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5451

Indlægaf LaMariposa » 22. feb 2018, 11:35

Jeg fryser og har hovedpine og ondt i halsen.
0
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
LaMariposa
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5451

Indlægaf LaMariposa » 5. mar 2018, 21:24

:genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 27. mar 2018, 09:16

Jeg er fuldstændig demotiveret. Kan mærke at jeg bare ikke gider arbejde i dag...eller i morgen. Jeg vil ha' påskeferie.
Det eneste jeg ser frem til er at min kone kommer hjem fra USA i morgen, så vi kan holde fri sammen.
Men udover det så kan jeg bare mærke, at jeg har svært ved at motivere mig på jobbet efter vores store projekt er blevet afsluttet. Nu er det bare de gamle sædvanlige og småkedelige opgaver der fylder dagen. Har virkelig brug for at prøve noget nyt.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 462
Likede indlæg: 5696

Indlægaf Guilded_Lily » 2. apr 2018, 16:34

Ikke særlig godt. Jeg er tung i hovedet, er småsvimmel, har kvalme og en gnavende fornemmelse i maven. Jeg kan ikke overskue tanken om aftensmad. Jeg kan ikke finde ud af, om det er pga. sygdom eller tanken om, at jeg skal på arbejde i morgen.
0
Muddi
Kort karma: 218
Likede indlæg: 1160

Indlægaf Muddi » 2. apr 2018, 17:28

Underligt. Har haft ondt i maven det meste af dagen. Jeg skal starte på arbejde igen, i morgen, efter næsten tre måneders sygemelding. Godt nok kun en time om dagen, det første to uger. Men jeg kommer ud til en næsten gennem renoveret arbejdsplads, hvor jeg ikke aner hvor noget er. Føler lidt jeg skal starte fra nul, og det er en lidt uoverskuelig tanke.
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 2. apr 2018, 17:40

Muddi skrev:Underligt. Har haft ondt i maven det meste af dagen. Jeg skal starte på arbejde igen, i morgen, efter næsten tre måneders sygemelding. Godt nok kun en time om dagen, det første to uger. Men jeg kommer ud til en næsten gennem renoveret arbejdsplads, hvor jeg ikke aner hvor noget er. Føler lidt jeg skal starte fra nul, og det er en lidt uoverskuelig tanke.

Jeg ved hvordan du har det. Jeg skal ganske vist først starte op om 14 dage, og jeg glæder mig til at komme tilbage, til at komme i gang igen og se mine kollegaer. Men vi får nye kasse- og computersystemer lige inden jeg starter op, og det betyder at alle rutiner skal ændres, alle bestillingssystemer er helt nye og at der skal læres en masse på kort tid. Det giver mig allerede nu en knude i maven af bekymring, om mit hoved kan rumme det når det bliver så koncentreret. Jeg har på ingen måde lyst til at blive syg igen.

Jeg krydser fingre for dig i morgen :kram:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 429
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 6301

Indlægaf Studsgaard » 2. apr 2018, 18:52

Daine skrev:
Muddi skrev:Underligt. Har haft ondt i maven det meste af dagen. Jeg skal starte på arbejde igen, i morgen, efter næsten tre måneders sygemelding. Godt nok kun en time om dagen, det første to uger. Men jeg kommer ud til en næsten gennem renoveret arbejdsplads, hvor jeg ikke aner hvor noget er. Føler lidt jeg skal starte fra nul, og det er en lidt uoverskuelig tanke.

Jeg ved hvordan du har det. Jeg skal ganske vist først starte op om 14 dage, og jeg glæder mig til at komme tilbage, til at komme i gang igen og se mine kollegaer. Men vi får nye kasse- og computersystemer lige inden jeg starter op, og det betyder at alle rutiner skal ændres, alle bestillingssystemer er helt nye og at der skal læres en masse på kort tid. Det giver mig allerede nu en knude i maven af bekymring, om mit hoved kan rumme det når det bliver så koncentreret. Jeg har på ingen måde lyst til at blive syg igen.

Skal du starte på fuld tid? Eller kan du starte langsomt op så du netop ikke går ned igen?
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 2. apr 2018, 19:03

Studsgaard skrev:
Daine skrev:

Skal du starte på fuld tid? Eller kan du starte langsomt op så du netop ikke går ned igen?

Jeg skal starte langsomt op, heldigvis. Jeg ved endnu ikke hvor meget, det skal jeg aftale med lægen om en uges tid.
1
Muddi
Kort karma: 218
Likede indlæg: 1160

Indlægaf Muddi » 2. apr 2018, 20:47

Daine skrev:

Tak :kys:

Jeg har det møgelendigt, stadig ondt i maven, og nu også hovedpine og kvalme. Jeg forstår det ikke, jeg glæder mig til at komme igang igen.
0

Tilbage til "Generelt"