Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Fru Sunshine » 27. apr 2018, 16:31

Sur, ked af det, skuffet.

De følelser vælter rundt lige nu, og min hjerne kan ikke beslutte sig for, hvilken af dem der fylder mest.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11295
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23350

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Mani » 27. apr 2018, 19:14

Mæt! Meget, meget mæt!
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 27. apr 2018, 21:35

Så træt efterhånden. Og med en forventningsfuld glæde i maven :klap:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Diva » 28. apr 2018, 20:12

Har været ked af det og trist de sidste par dage og jeg vil ønske jeg vidste hvorfor. Det er så svært lige PT at gå igennem livet :( plejer ellers at være glad og aktiv men kan mærke det har vendt sig nu.

Måske fordi jeg ikke har et fast job / økonomi endnu.
Jeg føler jeg er bagud i mange ting..

Jeg frygter virkelig fremtiden, hvad der vil ske med mig.

Og så tænker jeg meget på min ex-kæreste.. nok fordi vi slog op på det her tidspunkt sidste år. Fuck altså det har bare været en møg uge og møg weekend. Håber jeg snart bliver glad igen..

Det føles godt at sætte ord på mine følelser og bekymringer, så det hjalp lidt.
0
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Aviva » 10. maj 2018, 12:27

Skideked af at min søsters venindes søde lille chihuahua blev bidt ihjel går :whine:

-af en rottweiler, som ikke ville give slip igen da den havde fået hende i gabet..
"Møghunden" blir vist aflivet
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12717
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12449

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Guilded_Lily » 21. maj 2018, 14:01

En smule rørstrømsk.

Jeg har lige skrevet den allersidste ugeplan til min klasse, som afleverer afgangsprøvesynopser i disse dage. Jeg er på den ene side klar til at sende dem ud i verden og tage hul på et nyt kapitel efter sommerferien, men på den anden side er jeg slet ikke klar - de har været en del af min hverdag, siden de gik i 4. klasse. Der har været op- og nedture, men opturene har i dén grad været i overtal - det er sjældent, jeg har oplevet en klasse, der har formået at redde min dag, når den er startet skidt eller jeg har været stresset på flere fronter. Jeg kommer virkelig til at savne dem, de smukke unge mennesker! :lun: :whine:
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. maj 2018, 14:02

Guilded_Lily skrev:En smule rørstrømsk.

Jeg har lige skrevet den allersidste ugeplan til min klasse, som afleverer afgangsprøvesynopser i disse dage. Jeg er på den ene side klar til at sende dem ud i verden og tage hul på et nyt kapitel efter sommerferien, men på den anden side er jeg slet ikke klar - de har været en del af min hverdag, siden de gik i 4. klasse. Der har været op- og nedture, men opturene har i dén grad været i overtal - det er sjældent, jeg har oplevet en klasse, der har formået at redde min dag, når den er startet skidt eller jeg har været stresset på flere fronter. Jeg kommer virkelig til at savne dem! :lun: :whine:


Jeg skal sige farvel efter blot et år, og det er svært nok, så jeg føler med dig.
Lavede også sidste ugeplan tidligere i dag.
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12717
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12449

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Guilded_Lily » 21. maj 2018, 14:04

DetSorteCirkus skrev:
Guilded_Lily skrev:En smule rørstrømsk.

Jeg har lige skrevet den allersidste ugeplan til min klasse, som afleverer afgangsprøvesynopser i disse dage. Jeg er på den ene side klar til at sende dem ud i verden og tage hul på et nyt kapitel efter sommerferien, men på den anden side er jeg slet ikke klar - de har været en del af min hverdag, siden de gik i 4. klasse. Der har været op- og nedture, men opturene har i dén grad været i overtal - det er sjældent, jeg har oplevet en klasse, der har formået at redde min dag, når den er startet skidt eller jeg har været stresset på flere fronter. Jeg kommer virkelig til at savne dem! :lun: :whine:


Jeg skal sige farvel efter blot et år, og det er svært nok, så jeg føler med dig.
Lavede også sidste ugeplan tidligere i dag.


Det er så vildt, som de kommer ind under huden på én :lun:
Jeg skal så have et par yngre søskende efter sommerferien, så helt slipper jeg dem på en måde ikke :lol:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. maj 2018, 14:06

Guilded_Lily skrev:Det er så vildt, som de kommer ind under huden på én :lun:
Jeg skal så have et par yngre søskende efter sommerferien, så helt slipper jeg dem på en måde ikke :lol:


Det skal jeg også :lol: I hvert fald én lillebror. Og sikkert også andre familiemedlemmer.
1
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11295
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23350

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Mani » 21. maj 2018, 14:43

Hovedpine
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12717
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12449

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Guilded_Lily » 22. maj 2018, 14:57

Jeg er møghamrende træt! Er lige kommet ind ad døren. Har allerede standset to skænderier mellem børnene. Nu har jeg lavet et krus kaffe og opdager samtidig, der er indtalt en besked på min telefonsvarer. Det er min ene censor, der har et par spørgsmål til dansksynopser. De ligger på mit arbejde, jeg magter ikke snakke mere for i dag.
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 28. maj 2018, 10:38

Lidt nervøs og har kriller i maven over at skulle til jobsamtale kl. 14.30.
Irriterer mig faktisk lidt fordi jeg ikke plejer at være nervøs til jobsamtaler. Men det er noget tid siden sidst og til den her samtale skal jeg sælge mig selv noget bedre end sædvanligt, hvis jeg skal have en chance.
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Planten » 28. maj 2018, 11:22

Jeg har det dejligt - for jeg har lige taget hul på en cola light :love: For et splitsekund siden, havde jeg lidt ondt i maven, men så slog jeg en lille bøvs, og så var alt dejligt igen :D
3
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 28. maj 2018, 13:23

Jeg har lidt ondt i maven og er rastløs. Jeg skal ind på arbejde om 1 1/2 time og sige farvel til mine kollegaer og aflevere arbejdstøj og nøgler, og jeg tror det er ved at gå op for mig, at jeg på fredag er arbejdsløs - for første gang i over 12 år. Det er rigtig ubehageligt og jeg er lidt ved siden af mig selv.

Men forhåbentligt er min chef der ikke, han skulle gerne tage hjem ved 16 tiden. Det er helt bevist jeg har lagt besøget efter det, jeg har ikke noget at sige ham.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3439
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3071

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Alphilia » 28. maj 2018, 13:25

Jeg er træt - sover virkelig ringe for tiden
0

Tilbage til "Generelt"