Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf IrmaPigen » 8. jun 2016, 19:24

Lettere udkørt. Har både skide travlt på jobbet, og min sparsomme fritid bliver brugt på at rette eksamensopgaver. Ret surt.

Og så har jeg glemt at købe deo. Det er noget lort, for jeg skal på kursus i morgen.
0
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Chatsy » 8. jun 2016, 19:28

Jeg har sådan en lyst til at flå kinderne at mit eget ansigt af ren frustration.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Spjaerten » 8. jun 2016, 20:49

Glad (god dag i godt selskab)
Træt (har været til træning første gang meget meget længe)
Søvnig
Mæt


Ah i feel good!
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Badesandalen » 9. jun 2016, 10:44

Udrenset. Det er blevet som en terapi-time hver gang jeg taler med min storebror. 42 minutter. Jeg føler mig helt slatten, og på samme tid glad og trist.
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Badesandalen » 9. jun 2016, 10:47

Smiling_Goat skrev:Jeg er lidt bekymret.. Jeg synes næsten mit arbejde tangerer ondskab :genert:. Jeg synes, det er dybt moralsk forkasteligt, og jeg har virkelig ikke lyst til at gøre det (jeg leder desperat efter noget andet,) men jeg har brug for pengene. Jeg hader at udføre et arbejde, jeg ikke kan se nogen mening med, og endnu værre, jeg faktisk føler er dybt forkert.

Desuden er jeg kristen, og det er her bekymringen kommer ind, for hvad tænker den højere magt om det her? Er jeg ved at få indskrevet mig på den forkerte etage?

Samtidig føler jeg, at jeg er en skamplet for min familie. Vi går så meget op i ærlighed og integritet, og det er lige præcis det, jeg giver køb på, hver dag jeg går på arbejde. Min integritet og troværdighed gør, at jeg, desværre, er virkelig god til mit arbejde, og det piner mig.

Jeg overvejer lidt, om jeg skal sige fuck pengene. Jeg har tjent nok til at dække mine regninger for næste måned, og jeg er virkelig, helt oprigtigt, bekymret for min sjæl :genert:


Var det ikke noget med at der var flere firmaer der gerne ville hyre dig? Kan du ikke vende tilbage til dem og se om døren stadig står på klem? Jeg synes virkelig ikke du skal fortsætte et sted du ikke er glad, og da slet ikke hvis du er bekymret for din sjæl.
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf 2SHY » 9. jun 2016, 11:47

Jeg er træt af at have ondt i øjnene. Det føles lidt ligesom optakt til migræne men det har ikke udviklet sig endnu
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Badesandalen » 9. jun 2016, 13:41

Smiling_Goat skrev:Hehe ja, det lyder lidt voldsomt.

Og jeg kan også godt forstå forvirringen med de her jobs. De andre er med opstart til september, og jeg begynder også i et fantastisk arbejde et sted i september. Det her arbejde er bare i perioden frem til - altså et par måneder.


Nåååh! Så giver det meget mere mening. Det er da rart at du kan se en ende på det så, og jeg forstår også godt at du så dig nødsaget til at tage det. Jeg krydser fingre for at du finder noget andet hurtigt.

Smiling_Goat skrev:Men det hele har nok også set lidt ekstra sort ud, fordi jeg åbenbart var ved at blive syg. Jeg har i hvert fald nu fået mig en omgang et-eller-andet med voldsom hovedpine, tung, øm krop, svimmelhed og perioder, hvor jeg fryser rigtig meget, og så giver det ret god mening for mig, at jeg måske ikke lige har haft overskud til at tage de positive briller på.

Jeg har bare lovet mig selv, at jeg ikke går på kompromis med min integritet, og hvis det betyder, at jeg opnår dårlige resultater, så må det jo være sådan.

Og i øvrigt rigtig mange tak for grønne kort og omtanke. Det er rigtig sødt af jer :)


Eeeejj... God bedring. :ae:
0
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Avino » 9. jun 2016, 16:09

Chatsy skrev:Jeg har sådan en lyst til at flå kinderne at mit eget ansigt af ren frustration.

Hvorfor dog ?
Det lyder voldsomt.
Hvad end det er, så får du lige
:kram:
2
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Pityt » 9. jun 2016, 17:27

Jeg har lidt kvalme, men det er ganske selvforskyldt :blush: For et par timer siden syntes jeg, at en chokoladebolle og en plade marabou var glimrende aftensmad :tie:
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Chatsy » 9. jun 2016, 18:39

Avino skrev:
Chatsy skrev:Jeg har sådan en lyst til at flå kinderne at mit eget ansigt af ren frustration.

Hvorfor dog ?
Det lyder voldsomt.
Hvad end det er, så får du lige
:kram:

Tak, det er bare arbejdet og mit forbandede held - eller mangel på samme - med naboer, jeg simpelthen har fået nok af.
Har lige fået en ny nabo.

Samme type menneske, som jeg har haft fire gange før - en idiot, der elsker høj musik og ikke evner at vise hensyn. Vedkommendes kammerat har også forsøgt at låse sig ind i min bolig, fordi han lige ville tjekke "om nøglen nu virkede". For helvede??! Jeg orker ikke en femte gang med det bøvl, jeg er snart grædefærdig.

Mit arbejde er også ved at blive for meget pga. en bestemt kollega, der er så forbandet træls, at der ikke findes nok ord i det danske sprog til at beskrive, hvor slem hun er. Jeg har luftet brok over hende før, men det går over min forstand, hvordan pokker hun er i stand til at blive værre.

Så jeg kan ikke holde ud at være på arbejde eller hjemme hos mig selv. Igen. Jeg bliver idiot af det her.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 9. jun 2016, 19:25

^^ Åh gud ... Jeg husker noget om en bindegal kvindelig kollega, som snakkede konstant og endda nærmest stod i vejen for, at pågældende debattør kunne ekspedere kunder og i det hele taget passe sit job. Selv om man undgik øjenkontakt med hende eller vendte ryggen til, snakkede hun stadig. Om ligegyldigheder. Var det dig, der var plaget af hende, eller forveksler jeg dig med en anden herinde?
Senest rettet af ManicNinja 10. jun 2016, 08:28, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Novella » 9. jun 2016, 20:07

Jeg har det megasejt og selvtilfreds(t). Jeg har slået en baglæns salto til træning i dag - to gange faktisk. Det er knap 30 år siden jeg sidst gjorde det :D
1
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2592
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3874

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Anlewi » 9. jun 2016, 20:42

Super dag.
Masser af overskud for en sjælden gangs skyld
1
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Dr_bp » 9. jun 2016, 20:50

Ussel. Jeg har facebook stalket en ex i dag, og det var afdeles unødvendigt. Nu har jeg dårrlig samvittighed over for min mand, min ex og mig selv.
Senest rettet af Dr_bp 9. jun 2016, 20:52, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf kidkomb » 9. jun 2016, 21:25

Øm og så overmæt at jeg virkelig gerne ville kunne tage mig sammen til at stikke en finger i halsen.
Og lidt hysterisk, fordi min ømhed i armene gør, at jeg hverken kan klø mig på ryggen (og så klør det først) eller tage t-shirts af og på.
Åh, kettlebell, du er tung at danse med!
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"