Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1190
Likede indlæg: 22551

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. maj 2018, 14:02

Guilded_Lily skrev:En smule rørstrømsk.

Jeg har lige skrevet den allersidste ugeplan til min klasse, som afleverer afgangsprøvesynopser i disse dage. Jeg er på den ene side klar til at sende dem ud i verden og tage hul på et nyt kapitel efter sommerferien, men på den anden side er jeg slet ikke klar - de har været en del af min hverdag, siden de gik i 4. klasse. Der har været op- og nedture, men opturene har i dén grad været i overtal - det er sjældent, jeg har oplevet en klasse, der har formået at redde min dag, når den er startet skidt eller jeg har været stresset på flere fronter. Jeg kommer virkelig til at savne dem! :lun: :whine:

Jeg skal sige farvel efter blot et år, og det er svært nok, så jeg føler med dig.
Lavede også sidste ugeplan tidligere i dag.
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 416
Likede indlæg: 5094

Indlægaf Guilded_Lily » 21. maj 2018, 14:04

DetSorteCirkus skrev:
Guilded_Lily skrev:En smule rørstrømsk.

Jeg har lige skrevet den allersidste ugeplan til min klasse, som afleverer afgangsprøvesynopser i disse dage. Jeg er på den ene side klar til at sende dem ud i verden og tage hul på et nyt kapitel efter sommerferien, men på den anden side er jeg slet ikke klar - de har været en del af min hverdag, siden de gik i 4. klasse. Der har været op- og nedture, men opturene har i dén grad været i overtal - det er sjældent, jeg har oplevet en klasse, der har formået at redde min dag, når den er startet skidt eller jeg har været stresset på flere fronter. Jeg kommer virkelig til at savne dem! :lun: :whine:

Jeg skal sige farvel efter blot et år, og det er svært nok, så jeg føler med dig.
Lavede også sidste ugeplan tidligere i dag.

Det er så vildt, som de kommer ind under huden på én :lun:
Jeg skal så have et par yngre søskende efter sommerferien, så helt slipper jeg dem på en måde ikke :lol:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1190
Likede indlæg: 22551

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. maj 2018, 14:06

Guilded_Lily skrev:Det er så vildt, som de kommer ind under huden på én :lun:
Jeg skal så have et par yngre søskende efter sommerferien, så helt slipper jeg dem på en måde ikke :lol:

Det skal jeg også :lol: I hvert fald én lillebror. Og sikkert også andre familiemedlemmer.
1
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 244
Likede indlæg: 2829

Indlægaf Mani » 21. maj 2018, 14:43

Hovedpine
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 416
Likede indlæg: 5094

Indlægaf Guilded_Lily » 22. maj 2018, 14:57

Jeg er møghamrende træt! Er lige kommet ind ad døren. Har allerede standset to skænderier mellem børnene. Nu har jeg lavet et krus kaffe og opdager samtidig, der er indtalt en besked på min telefonsvarer. Det er min ene censor, der har et par spørgsmål til dansksynopser. De ligger på mit arbejde, jeg magter ikke snakke mere for i dag.
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 151
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 2340

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 28. maj 2018, 10:38

Lidt nervøs og har kriller i maven over at skulle til jobsamtale kl. 14.30.
Irriterer mig faktisk lidt fordi jeg ikke plejer at være nervøs til jobsamtaler. Men det er noget tid siden sidst og til den her samtale skal jeg sælge mig selv noget bedre end sædvanligt, hvis jeg skal have en chance.
1
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 642
Likede indlæg: 3636

Indlægaf Planten » 28. maj 2018, 11:22

Jeg har det dejligt - for jeg har lige taget hul på en cola light :love: For et splitsekund siden, havde jeg lidt ondt i maven, men så slog jeg en lille bøvs, og så var alt dejligt igen :D
3
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1758
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 17434

Indlægaf Daine » 28. maj 2018, 13:23

Jeg har lidt ondt i maven og er rastløs. Jeg skal ind på arbejde om 1 1/2 time og sige farvel til mine kollegaer og aflevere arbejdstøj og nøgler, og jeg tror det er ved at gå op for mig, at jeg på fredag er arbejdsløs - for første gang i over 12 år. Det er rigtig ubehageligt og jeg er lidt ved siden af mig selv.

Men forhåbentligt er min chef der ikke, han skulle gerne tage hjem ved 16 tiden. Det er helt bevist jeg har lagt besøget efter det, jeg har ikke noget at sige ham.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 45
Likede indlæg: 759

Indlægaf Alphilia » 28. maj 2018, 13:25

Jeg er træt - sover virkelig ringe for tiden
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 313
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 10288

Indlægaf Hunkat » 28. maj 2018, 13:28

Ikke skidegodt. Fik lige en voldsom stressreaktion på noget arbejde som i forvejen lå og ulmede. Jeg ved godt det er dumt men jeg måtte lige tage en pause for at få det værste ud af systemet.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Bad Samaritan
Kort karma: 67
Likede indlæg: 999

Indlægaf Bad Samaritan » 29. maj 2018, 06:23

Nervøs som een i helvede... Om cirka en time skal jeg til uformel samtale hos en organisation, der har mig i kikkerten til en lederstilling, som ville være mit største hop op af rangstigen nogensinde. Det ville være så fucking fantastisk at få den mulighed, og det ville være min chance for at sætte mit eget personlige præg på noget virkelig seriøst arbejde - men jeg er nervøs for, om det måske er for stort et hop og for stor en mundfuld, og om jeg måske bare kommer til at skuffe en masse mennesker - og så er jeg bange for at bygge en masse forhåbninger op sådan mere personligt, nu hvor det stadigvæk er på det uformelle stadie. Jeg vil herregerne ud af det job, jeg sidder i nu, og hvis jeg skal vende tilbage til dét, efter at have haft sådan en chance i kikkerten, bliver det fandme hårdt at gå på arbejde de næste fem måneder.
2
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 248
Likede indlæg: 4380

Indlægaf Mangoness » 29. maj 2018, 21:51

Jeg hader gruppearbejde :trist:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
Angerboda
Kort karma: 10
Likede indlæg: 111

Indlægaf Angerboda » 30. maj 2018, 05:04

Jeg har det mærkeligt... en blanding af godt og dårligt på samme tid, hvor det bare kører op og ned, og jeg ikke aner, hvor jeg har mig selv.
Kæft, det er belastende ikke at kunne undvære bare få ml. medicin. Lortehoved.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3390

Indlægaf Sophies-mor » 30. maj 2018, 08:49

Fint for en gangs skyld.
Har bestilt tid ved gyn, og bliver gennemtjekket - har nogle underlivssmerter, som har irriteret mig længe.

Fik trænet første gangs intervaltræning til halvmaraton i dag, og det gik fint.
De andre i centret (var på løbebånd, der kan jeg bedre styre tiden - og skal ikke fokusere på trafik og rute osv.) var målløse. Et citat var: "Hvor længe var du på? Jeg ville dø efter 10 minutter. Bare dét er rigeligt for mig, selv om det er hurtig gang. Jeg kan bedst med cyklen." :lol:
Føler mig nu ikke stærk-mands-agtig eller sej, bare ...endelig godt til mode igen.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 61
Likede indlæg: 813

Indlægaf Prosperity74 » 30. maj 2018, 19:37

Jeg er ked af det og trist :trist:. Mine forældre har det med at få mig til at føle mig utilstrækkelig, at jeg åbenbart ikke gør nok for dem.
0

Tilbage til "Generelt"