Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daphne » 8. jan 2018, 15:48

Jeg føler mig pludselig ret presset fra flere fronter. Min kæreste har lidt småproblemer med helbredet lige for tiden, som jeg håber og beder til ikke er noget alvorligt - han skal til læge i næste uge. Jeg kan slet ikke overskue det hele lige nu, og jeg føler mig overhovedet ikke klar til at skulle i job lige nu. Jeg er blevet kaldt til jobsamtale - på noget jeg slet ikke har søgt. Jeg burde være jublende glad, men jeg har fået angst i stedet. Det ligger i den gale retning i forhold til at komme tættere på familien, og lige nu føler jeg mig kørt så meget ned, at jeg faktisk håbede på en stille januar til at samle lidt kræfter i. Min selvtillid er ikke eksisterende lige for tiden og jeg har slet ikke mod på noget som helst lige nu, men jeg er jo nødt til at tage til samtalen (og nok også tage det, hvis det bliver aktuelt). Og lige umiddelbart lød jobbet jo interessant nok, men for pokker da.... :(

Edit: Og blev så kaldt til endnu en samtale i dag. Kan slet ikke følge med ovenpå en i forvejen meget stressende dag med A-kasse-slåskamp, min kæreste fik bestilt lægetid og gik så i kulkælderen bagefter af frygt (forståeligt nok - jeg kravler selv under gulvbrædderne af frygt for om det igen er alvorligt), vi har mus på loftet konstaterede viceværten - der skulle også lige gøres klar til at han kunne komme - lejligheden bærer præg af minus på overskudskontoen... Nu skal jeg endelig have første måltid i dag efter jeg havde været en hurtig tur i brugsen efter let mad og et par vigtige ting vi var ved at løbe helt tør for. Puuuuha - håber jeg kan se positivt på det hele i morgen. For det er sgu da positivt at blive inviteret til jobsamtale! Og så endda to! Fat det nu, krop/hoved!!!
Senest rettet af Daphne 8. jan 2018, 17:13, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 9. jan 2018, 10:46

Sært. Liiidt anspændt i maven. Jeg ved godt, hvad det handler om - og jeg er IKKE tilfreds med og da slet ikke stolt over situationen : Savner mit "bekræftelses/opmærksomhedsfix" fra Gift Mand. :puke:

Ikke andet at gøre end at holde opmærksomheden på alt muligt andet - og så i øvrigt bide i bordpladen mentalt. That too will pass ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Pandesteg » 9. jan 2018, 10:49

Rundforvirret over alle de beslutninger der skal tages og nye ting der sker i øjeblikket. Har lyst til at stå af voksen-karussellen og lige være ubekymret et øjeblik, men det har sgu lange udsigter!
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Zombie » 9. jan 2018, 11:18

Lad. Gider ikke på job senere, vil hellere spille Skyrim.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41854

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf LaMariposa » 9. jan 2018, 13:43

DetSorteCirkus skrev:
Angry.jpg


HVORFOR KAN MAN IKKE FÅ ÆSKER MED 4 STK. EVA TRIO LEGIO NOVA KOPPER 30 CL., MEN KUN 40 CL.???!!!
OG HVORFOR ER DER KUN TILBUD PÅ 4 STK. AF DEM PÅ 40 CL.???!!!
DET KAN DA IKKE VÆRE MENINGEN, AT DE SMÅ KOPPER SKAL VÆRE DOPPELT SÅ DYRE SOM DE STORE???!!!
AAARRRGGGHHHH!


Jeg har for nyligt konstateret, at Evasolo

1) laver produkter i meget ringe kvalitet
2) er helt utroligt ligeglade med kundeservice

Så måske vil du helst være foruden de kopper?
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Tricolette » 9. jan 2018, 18:47

Er trist i dag. Savner kæresten.
Vi har ikke set hinanden siden jeg kørte hjem 1. januar.
Han blev syg i sidste uge, så vi blev enige om ikke at ses, før han er rask igen. Det holder lidt hårdt. Især fordi han arbejder alligevel (selvstændig - så ingen andre til at tjene pengene ind)
Og kan godt fornemme, at vi er henne ved lørdag, før der er en chance for lidt tid sammen :whine:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Studsgaard » 9. jan 2018, 19:07

Stolt over jeg alene har været på en større indkøbstur, tænk at det pludselig er noget man kan være glad for at kunne gøre, samt gået en lang tur imens sønnen var til klatring.
3
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf computermus » 10. jan 2018, 19:26

Lidt mærkeligt , fordi jeg i dag har fået at vide at en , jeg betragtede som en slags reservemormor , er død. Jeg har ikke set hende de sidste 10-11 år, da hun slet ikke kunne genkende hverken sine børn , børnebørn eller min mor og jeg.
Sidst vi besøgte hende, måtte vi helt tilbage i tiden til da min morfar levede og arbejdede for en foderstofforretning ( min morfar døde i 1960, da min mor var ca. 18 år gammel ).
På en måde vil jeg gerne med til hendes begravelse, og vise at hun har betydet noget for mig, selvom jeg godt ved at det er hendes børn ikke i tvivl om.
På den anden side så har jeg mest lyst til at sende en bårebuket som en sidste hilsen .Spørgsmålet er så om jeg vil fortryde hvis jeg ikke tager med til begravelsen, selvom jeg selv lidt føler at jeg fik taget afsked med hende for de omkring 10 år siden hvor hun slet ikke kunne kende os.
0
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Muddi » 10. jan 2018, 19:46

Skidt. Har lyst til at begynde at file i mig selv med den spisekniv der ligger på tallerknen foran mig.
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7625

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 26. jan 2018, 10:15

Spændt. Var til jobsamtale i onsdags og havde fået en besked i går aftes, om at jeg skulle ringe til hende jeg var til samtale hos. Ringede så her til morgen og fik hendes telefonsvarer :rulle:
Så nu håber jeg hun snart ringer, ellers må jeg give hende et kald igen.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf girl_beat » 26. jan 2018, 10:46

NejJegErIkkeAsiat skrev:Spændt. Var til jobsamtale i onsdags og havde fået en besked i går aftes, om at jeg skulle ringe til hende jeg var til samtale hos. Ringede så her til morgen og fik hendes telefonsvarer :rulle:
Så nu håber jeg hun snart ringer, ellers må jeg give hende et kald igen.

Argh... Dén ventetid er særligt træls! :wacko:

Jeg trænger til weekend og tid med min mand. Desværre har vi lidt for mange planer, så det bliver ikke til så meget :(
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7625

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 26. jan 2018, 11:42

NejJegErIkkeAsiat skrev:Spændt. Var til jobsamtale i onsdags og havde fået en besked i går aftes, om at jeg skulle ringe til hende jeg var til samtale hos. Ringede så her til morgen og fik hendes telefonsvarer :rulle:
Så nu håber jeg hun snart ringer, ellers må jeg give hende et kald igen.


...og nu er jeg lidt lettet. Fik afslaget for ½ time siden, og havde sådan en lidt blandet følelse. Skuffet over afslaget, men alligevel lidt lettet.
Nu hvor jeg har fået det tænkt lidt igennem, så er jeg nok bare mest lettet. Nu kan jeg igen fokusere på alt det der skal ske den kommende tid.
I morgen overtager vi vores hus. Søndag skal vi pakke hele vores lejlighed. Det skal den kommende uge så også gå med, for fredag flytter vi. Og mandag starter min kone på nyt job. Og så skal huset også lige istandsættes med nyt filt i alle rum + maling m.m.
Så det er sgu nok meget godt at jeg ikke lige får smidt et nyt job ind i kalenderen også. Selvom jeg tror jobbet ville have været godt, så er jeg bare også sikker på der dukker noget endnu bedre op.
Nu vil jeg indstille mig på at skulle til at pendle i en periode.
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Guilded_Lily » 26. jan 2018, 18:58

Overmæt. Men det var en orn'lig syg kebab!
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 26. jan 2018, 21:33

Træt. Trist. Trænger til en kram. Trænger til at være sammen med mennesker. Trænger til at (hygge)snakke og bare være glad.

Dum dag i dag, godt den snart er slut. Det blir nok bedre i morgen.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
filankbh
Indlæg: 47
Tilmeldt: 18. jan 2018, 18:10
Kort karma: 2
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 11

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf filankbh » 29. jan 2018, 07:32

Har det ganske godt.. :)
0
Læser til IT Supporter på TEC | Sæson 2018 på Bakken :)

Tilbage til "Generelt"