Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ally » 28. nov 2017, 19:41

Der er styr på juleferien og samvær med pigerne mellem eksmanden og jeg. Og det skete i fred og fordragelighed. Dejligt.
10
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12456

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Guilded_Lily » 28. nov 2017, 20:58

En helt ustyrligt god skole-hjem-samtale med min søn. For helvede, jeg er stolt af den knægt! :love:
11
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daphne » 28. nov 2017, 21:02

Jeg har vundet en mindre konkurrence på Facebook - det har jeg aldrig prøvet før :)

Og så kom jeg ok igennem dagen på job, som heldigvis ikke var så slem, som de foregående.

Og min kæreste havde købt lækkert ind hos fiskehandleren, så da jeg kom hjem fik jeg lækker mad :) Og vi har hygget med film og musik hele aftenen - dejligt :)
3
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 28. nov 2017, 21:22

Et dejligt menneske, der fik vendt en for mig følelsmæssig ustabil dag til en god dag. Hvor er det bare fantastisk at grine af prutter :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf MissHindenburg » 28. nov 2017, 21:23

En invitation til julefrokost på det sted hvor jeg pt. Er ansat i en honorarlønnet tidsbegrænset projektstilling.
Jeg troede ikke at jeg overhovedet ville få nogen former for invitationer til arbejdsrelaterede julefrokoster i år! :banan:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 28. nov 2017, 22:36

Opfølgende møde hos psykiater gik fint.
Jeg er medicinfri på 7. uge og alt er godt! :banan:
-Næste møde først om 5 måneder.
Jeg har taget medicin (for tilbagevendende depressioner pga hård barn- og ungdom) i over 16 år.
WUP!

Den telefon som jeg havde købt og prøvet og ikke kunne forlige mig med, den tog butikken retur! :banan:
OG han oprettede en reklamationssag på min gamle telefon, for at hjælpe mig, selvom det slet ikke er den butik jeg har købt den i.
Mage til kundeservice skal man edderdylme godt nok lede længe efter!
Jeg er stadig målløs :dåne:

Personalemøde var hyggeligt og godt og jeg fik meget ros :blomst:

Og så kommer jeg hjem og finder ud af at min kæreste er lige så sød og dejlig og lækker som da jeg forlod ham tidligere på dagen.
Ikke dårligt :-D
14
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Persnikedy » 29. nov 2017, 15:38



Avengers Infinity War traileren er ude


:banan:
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 29. nov 2017, 16:52

Min pakke fra CDON er endelig ankommet, den blev væk/fejlsendt i Sverige og jeg frygtede laaaang ventetid på at få den. Men nu er den kommet - kun én dag forsinket. Go PostNordSverige :gogo:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 29. nov 2017, 18:51

*Glæder mig over, at jeg fik sovet syv gode timer efter nattevagt. Også selv om det på denne tid af året betyder, at man nærmest ikke ser dagslys. Søvn er bare vigtigt. Somme tider vigtigst.

*Besluttede mig for at tage over at handle en ordentlig omgang og har fx fået virkelig meget godt kød og fisk til superskarpe priser. Skønt at få købt ind på et tidspunkt, hvor jeg også kunne nå i et af de større, mere valassorterede supermarkeder: Er lidt træt af, når jeg i perioder udelukkende handler på "skæve" tidspunkter og må gå på kompromis med en lang række varer, fordi de mindre supermarkeder simpelthen ikke har det, jeg foretrækker.

*Skippede træning i dag, men vil træne inden sidste nattevagt i morgen. For tredje gang denne uge. Yay! Med andre ord går det godt med at få udnyttet tiden ordentligt, selv om de timer, jeg har inden nattevagt, nemt kommer til at føles som "venten på at komme på arbejde".

*Håber ikke, jeg jinxer noget/nedkalder gudernes vrede over mig :genert: Men jeg har købt en rigtig god flaske champagne og stillet den i køleskabet ... På fredag har jeg været i mit nuværende job præcis ½ år. Og FORHÅBENTLIG overstået mine første nattevagter tilfredsstillende. Jeg har famer slidt og slæbt i det halve år! Med systemer. Og metervis af udenadslære. Og kolleger og teamkultur, der er helt anderledes end dér, hvor jeg kom fra. Med ofte tilbagevendende følelser af tvivl og bekymring: Havde jeg nu gabt over mere, end jeg kunne overkomme? Var det mon en fejl i en lidt "sen alder" (fylder lige straks 40) at sadle så drastisk om? Kan mit perfektionistiske og tit bekymrede gemyt overhovedet klare livet som "akut-brandmand" (der sker tit VILDE ting på mit job meget hurtigt) osv. osv.?

Efter tre måneders indøvning var jeg på mine første "rigtige" vagter i teamet ved at skide i bukserne af skræk. Men det gik okay, og jeg har fået liiiidt mere hår på brystet i de måneder, der nu er gået. Min chef siger, jeg skal tro meget mere på mig selv. Det samme siger mange af kollegerne. Jeg prøver at tro på, de måske mener det. :) Inden for de sidste 2-3 uger, senest på min nattevagt sidste nat, som forløb sammen med en indøver, er jeg så blevet "repetitionstestet" nogle gange: Der er sket sådan og sådan, du får denne melding fra de andre teams. Hvad gør du? I hvilken rækkefølge? Hvorfor? Forklar hvad du gør og vis mig det i systemerne.

Og jeg havde styr på det og var rolig. Mistede ikke længere overblikket, forstod alle de særlige kommandoer og det mærkeligt tekniske fagsnak, der er fuldt af koder. Fik ros og fik at vide, at mine færdigheder sidder, som de skal. :blomst: :dåne: :dance: Kommer helt sikkert til at være rundt på gulvet, de første gange det sker rigtigt og ikke blot er en test :D Men det har alle i teamet været - de første mange gange, siger de grinende. Og fortæller, at INGEN tænker ringe om den, der fejler, for når man fejler, så GØR man noget. Og dét er i første omgang vigtigst. :)

... Så den dér flaske champagne og noget gourmet-sushi (måske fra Hachi, som jeg har hørt godt om) ... Jeg håber, at jeg føler, jeg har fortjent det. Og den massage, jeg også har bestilt. På fredag. :kryds:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Prosperity74 » 29. nov 2017, 19:37

To pakker med posten med selv forkælelse til mig selv :) :banan:
Min søn og jeg har besøgt min mor i dag
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pityt » 29. nov 2017, 20:02

At være sammen med min kæreste i et par timer. Vi skulle egentlig først ses fredag, men fordi vi var oppe at skændes i telefonen forleden (fordi "nogen" overreagerede og var hormonel :fløjt: :blush: ) blev vi enige om lige at ses i dag og snakke og kysse :love:
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 29. nov 2017, 21:16

Ham jeg flirter lidt med har en halvkedelig kæreste :devil:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 29. nov 2017, 21:44

En pakke der endelig er nået frem til en majet majet sød fyr :lun: :blush: Afventer spændt hvad han synes om indholdet :genert:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Artem » 29. nov 2017, 23:02

En rigtig god løbetur til aften hvor jeg endda fik banket et par min af min 10 km tid.
Var ellers lidt usikker på hvordan det ville gå da jeg ikke har løbet siden sidste onsdag som var en rimelig dårlig dag for mig.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 30. nov 2017, 11:04

Plejehjemmet i byen jeg bor i, har sagt de meget gerne vil have de flettede stjerner som jeg har alt for mange af. Jeg elsker at flette, men får dem ikke hængt op - har en stor kasse fyldt med stjerner.

Så dem tager jeg forbi med i morgen ... Kan måske lige nå at flette lidt flere i aften :) Dejligt at de kan blive brugt af nogen fremfor smidt ud.
12
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"