Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 9. dec 2017, 23:19

Det gamle hus som jeg har i Sverige og som vi ikke har kunnet sælge er nu sat til salg og der er allerede budgivning i gang og de har nået "vi går i nul" prisen nu.
YEAH! :banan:
16
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 10. dec 2017, 03:12

Vi har haft julefrokost på arbejdet og jeg er fuld uden at være stangbacardi på den der kan-intet i morgen agrige måde. Har fået utrolig mange komplimenter både på mit udseende og min hjerne, så det er dejligt.

Ydermere har min kæreste synes at det er helt vildt sjobr at jeg har drukket en strawberry daiquiry, 3 normale zombies, en tequila shot og en strongbow dark fruit 9; derfor er en smule fuld glad.
Og sex. Det er godt. Derudover hvis nogle mangler en mand fra 1990, som er skøn og dejlig, med et godt job og godt udSeende. Så kender jeg en :lun:
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Guilded_Lily » 10. dec 2017, 11:10

Smiling_Goat skrev:Min veninde er gravid :lun:.. Det har hun også bare drømt om, siden hun var sådan ca. 10 år gammel, og pga. En operation var vi lidt bekymret for, at det ikke ville kunne lade sig gøre.

Men det kunne det. Hun skal have en lille baby, og hun bliver en fantastisk mor :lun:


Sådan et indlæg gør mig så glad. Jeg er selv enormt dårlig til det, men hold nu op, hvor bliver jeg glad, når jeg læser, hvordan andre kan blive så glade på andres vegne :love:

(Sikke mange "glad" :lol: Det er søndag, jeg er træt...)
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Tilly » 10. dec 2017, 11:59

Et Skype opkald fra min nevø på 3 år :love: Han ville bare lige vise mig alt det julepynt han har lavet. Jeg elsker den lille fis så utrolig meget, og det er heldigvis gengældt :genert: Han er meget sød til at fortælle mig at han elsker mig, efterfulgt af “elsker du også mig”? Og det kan jeg jo selvfølgelig kun svare bekræftende på. Det er simpelthen så hyggeligt at han gerne vil Skype med faster, nu hvor han bor i København og jeg bor i Herning. Ih altså, det er sådan et opkald jeg kan gå og glæde mig over resten af dagen :) :love2:
8
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Modesty Blame » 10. dec 2017, 12:10

Jeg har købt en ny computer, og den er mofo vild.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 10. dec 2017, 12:11

kidkomb skrev:Det gamle hus som jeg har i Sverige og som vi ikke har kunnet sælge er nu sat til salg og der er allerede budgivning i gang og de har nået "vi går i nul" prisen nu.
YEAH! :banan:

Og nu 50.000SEK over!!
Ej, men det er jo vanvittigt altså. Jeg er SÅ glad! :banan:
15
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ExCoastal » 11. dec 2017, 07:47

SMS beskeder fra min søn, der glæder sig så meget til vores uge sammen omkring jul. Juleaften skal holdes i Solvang, og han glæder sig så meget. Så smelter mit hjerte :love2:
8
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Guilded_Lily » 11. dec 2017, 09:01

Min mand har fået drømmepraktikpladsen! Så i foråret skal vi arbejde i samme by i tre måneder - det bliver fucking fedt! :banan: :banan: :banan: :banan:
8
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 11. dec 2017, 11:28

kidkomb skrev:
kidkomb skrev:Det gamle hus som jeg har i Sverige og som vi ikke har kunnet sælge er nu sat til salg og der er allerede budgivning i gang og de har nået "vi går i nul" prisen nu.
YEAH! :banan:

Og nu 50.000SEK over!!
Ej, men det er jo vanvittigt altså. Jeg er SÅ glad! :banan:

100.000 over!!
Det er bare, ej, men det betyder at vi kan få lagt nyt tag på sommerhuset uden at skulle bekymre os overhovedet
(også selvom det er i svenske penge og jeg skal dele overskuddet med en veninde, der kautionerede for mig da jeg købte det og lånte mig nogle penge)
8
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Studsgaard » 11. dec 2017, 12:04

Selvom det ikker er positiv i sig selv, så har det påvirket dagen positivt, at ældstesønnen er blevet testet og han er faktisk ordblind.
Selvfølgelig er det ikke fedt for ham at han er ordblind, men nu kan han få noget mere hjælp. Vi har egentligt bare troet det var hans ADHD der gjorde ham til en langsom og usikker læser. Men han bonger faktisk ud som helt reelt ordblind, ikke kun usikker og langsom, så nu får han medlemskab af nota og bedre muligheder for hjælp og mere tid til eksamenerne.
8
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf LadyFox » 11. dec 2017, 12:21

Jeg havde en bedste veninde som teenager som jeg på trods af bølgerne tit gik højt i mellem os, og der tit var drama har været rigtig glad for at have haft. Vi blev dog rigtigt uvenner som 17 årige, over et eller andet virkelig dumt og ligegyldigt. For et par års tid siden blev vi på trods af mange års ikke-kontakt, venner på facebook, dog uden at skrive sammen, men bare har kunne følge hinandens liv lidt. I dag var hun så vikar på min afdeling på mit praktiksted - og det var ret nice lige at få hilst og snakket lidt.
1
...
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf lillebjoern » 11. dec 2017, 13:51

At jeg fik 12 for min eksamensopgave, som jeg havde brugt enormt lang tid på. Det er virkelig rart at få anerkendelse for det.
17
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. dec 2017, 14:03

Der blev sendt en rapport ud fra vores pop-up shop ang. leads og omsætning. Også lige en "Special mention to A from Manchester - professional and diligent."

Skønt at blive anerkendt, specielt når det stadig føltes som om min leder har et horn i siden på mig. Æd den GM! Jeg er bare glad og stolt nu :genert:
6
Brugeravatar
Rullegardinia
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 4. nov 2016, 20:06
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3317

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Rullegardinia » 11. dec 2017, 16:12

Den dansende banan-smiley.

Tænk, at jeg i alle disse år har kunnet holde mig væk fra debatten og dermed den.
5
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf klumphen » 11. dec 2017, 17:39

Ham den lille unge i barnevognen, der blev ved med at råbe "EN JULEMAAAAND! EN JULEMAAAAND! EN JULEMAAAND!" efter jeg cyklede forbi ham med min røde strikhue på hovedet. Den er ikke engang nisse-rød, men det betød åbenbart ikke så meget for den lille purk :lol2:
14

Tilbage til "Generelt"