Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1809
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 17944

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 22. jun 2018, 20:17

At jeg kunne passe et par bukser i str 44, mod normalt str 46 eller 48 :banan2: Skyndte mig at købe dem, jeg mangler dels et par pæne helt sorte bukser der ikke er jeans, og dels var det bare lidt fedt at kunne sige til ekspedienten - 2 gange - at bukserne var for store (startede ud med str 48). Sådan et par selvtillidsbooster-bukser MÅTTE jeg eje :D
Senest rettet af Daine 23. jun 2018, 06:52, rettet i alt 1 gang.
15
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
ExCoastal
Kort karma: 173
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 3070

Indlægaf ExCoastal » 22. jun 2018, 21:43

Rapfisk skrev:
ExCoastal skrev:VM i fodbold i 2026 skal holdes i Nordamerika! Canada, Mexico og USA deles om kampene. De endelige byer er ikke fastlagt, men her er kandidaterne. Kunne være så fedt, hvis Levi's Stadium kom på listen.

:rock:

Debatkomsammen hos Coast! :rock:

Vi har 8 år til at planlægge :lol:
4
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 39
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 656

Indlægaf Anlewi » 22. jun 2018, 22:48

Jeg er lige kommer hjem fra lufthavnen. Var ude og tage i mod min bror, svigerinde og deres dejlige barn de har adopteret <3
12
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Muddi
Kort karma: 198
Likede indlæg: 1081

Indlægaf Muddi » 23. jun 2018, 07:07

Både sportsbh og cykeltrøje sidder løsere end de plejer
1
Brugeravatar
Kasper
Kort karma: 47
Likede indlæg: 416

Indlægaf Kasper » 23. jun 2018, 09:37

Kasper skrev:Jeg er bibliotekar på et bibliotek i København, og hver lørdag kommer 92-årige Karen fra Thy troligt forbi med sin rollator til en lille sludder og får byttet sine bøger med ekstra stor skrift (aka. "magnaprint").

Hun er lidt vanskelig mht. de bøger, hun skal have. Hun gider ikke krimier eller bøger, der indeholder ord, hun ikke forstår - f.eks. "Facebook". Jeg har prøvet at prakke både "En Mand Der Hedder Ove" og noget Jane Austen på hende, men det var heller ikke et hit. Hun er dog en lille smule dement, så hun kan ikke altid huske, hvad hun tidligere har læst :D

Det er SÅ hyggeligt, når hun besøger os - og virkelig noget, der giver arbejdsglæde og en følelse af, at jeg gør en forskel i et andet menneskes liv. Jeg har lørdagsvagt i morgen, og håber, hun kommer.

Hun sad der troligt, da vi åbnede biksen. Hun fik et par gode slægtsromaner med, og pludselig kom en af hendes gamle naboer forbi, og de fik en god sludder. Karen var glad :)
Senest rettet af Kasper 23. jun 2018, 12:20, rettet i alt 1 gang.
14
IrmaPigen
Kort karma: 318
Likede indlæg: 3867

Indlægaf IrmaPigen » 23. jun 2018, 10:17

Jeg synes de studerende generelt er bedre i år.

Jeg har ikke dumpet så mange, som jeg plejer.

Der er håb for fremtidens ejendomsmæglere.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 437
Likede indlæg: 3438

Indlægaf Sophies-mor » 23. jun 2018, 11:06

Har tændt op i brændeovnen.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2387

Indlægaf Confucius » 23. jun 2018, 11:23

Frikadeller er en af mine livretter. Især de melbomber, som min nu afdøde mormor producerede. I nat drømte jeg så, at jeg sad i hendes køkken, mens hun var i gang med at lave frikadeller. Mine næsebor fyldtes med den liflige duft af frikadeller, der steges. Pludselig vågner jeg med næsen og underansigtet halvt begravet i min armhule, og det går op for mig hvor frikadelle-duften stammer fra.

Billede
0
Fregner er de mærker Gud giver én, hver gang man onanerer.
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1329
Likede indlæg: 9826

Indlægaf Krølle » 23. jun 2018, 12:12

Skøn ridetur og tilhørende øm mås og mavemuskler. Han er bedre end det mest hardcore fitnessabonnememt :-D
0
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 45
Likede indlæg: 790

Indlægaf Alphilia » 23. jun 2018, 13:54

Motion
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 356
Likede indlæg: 3804

Indlægaf lillebjoern » 23. jun 2018, 15:30

At jeg for første gang i meget, meget lang tid ikke har nogle bekymringer for den nære fremtid. Jeg har kun noget at se frem til. Det er godt nok en befriende følelse! :love2:
12
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 654
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 4052

Indlægaf Vira » 23. jun 2018, 15:38

At jeg har mødt nogen fra min mands familie, som jeg ikke tidligere har hilst på, og de var simpelthen de sødeste mennesker :lun:
6
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 229
Geografisk sted: Randers SØ
Likede indlæg: 3746

Indlægaf Tanten » 23. jun 2018, 21:53

At være sammen med mine dejlige sønner og se, at de trives.
7
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1240
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 11633

Indlægaf Fru Sunshine » 23. jun 2018, 22:28

Min svigerfar er kommet hjem.
7
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 225
Likede indlæg: 3719

Indlægaf hotlips » 24. jun 2018, 04:56

Vi havde egentlig inviteret min drengs far til mad og så over og se bål som vi altid gør men da bålet var aflyst vedtog vi at tage ind til byen og finde på noget spændende at se, så det blev geologisk, de har en udstilling om dinosaur familier, den var meget spændende og den var rigtig god, der var en masse kød og på til at gøre det interessant for et barn, bla en rede med 34 små skeletter hvor de 10 var limet på, så talte vi om forfalskninger og banditter og der var en masse æg og skeletter fra forskellige stadier i evolutionen og så videre. Helt sikkert værd at se.

Så var vi i kgs have,han må tage alle de våben han kan have i sin lille rygsæk med og han vil gerne dele og lege med fremmede børn derinde, idag var der så en lille fyr, Markus, der syntes at det var vældig spændende at vi fægtede så jeg stak ham et sværd og så gik Benjamin ellers pænt rundt med den her lille fyr på knap 2 der holdt godt fast i hans ene finger, og fra der havde han sin egen lille fan, jeg prøvede at fægte mod ham men det var kun Benjamin der duede og Markus spænede efter efter bedste evne når han lige var henne for at få en tår at drikke eller noget, jeg tilbød at aflede den lille så han kunne lege med de andre store drenge men det sagde han nej til og da der kom en anden mini og forsøgte at negle sværdet fra Markus gik der lige beskytterinstinkt i den, han fløj afsted så snart Markus peb og stillede sig for at skærme af imellem dem med løftet pegefinger og gjorde sig tydeligvis umage med at lyde voksenagtig, ikke sur men meget alvorlig, mens han sagde til ham vi ikke kendte at det var meget forbudt at tage andres sværd og det kun Markus der måtte låne det for det var jo hans ven. Jeg prøvede at spørge om ikke jeg måtte låne ham et af de andre sværd men der var lukket for kassen, man skulle ikke genere hans lille ven, basta bum.

Det er totalt ynglingsting for mig at se han er så sød ved de små, han er meget stolt af at kunne hjælpe og passe på dem, og når han går som idag mens Markus havde fat i hans finger og nussede ham ovenpå hånden og sagde ihhh mor, han er helt blød, ligesom Isak, så er det lige så mit morhjerte smelter.

Det er bare det bedste at se ham give al den venlighed og omsorg til sådan en lille besværlig størrelse og det er tydeligt at han gør det fordi han selv nyder det.
7

Tilbage til "Generelt"