Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf LadyFox » 9. nov 2019, 10:17

Min veninde og jeg har været på spaophold. Og der gik hat og briller i den, og selvom vi har haft de mærkeligste videosamtaler med gamle fælles venner, ekskærester og ham jeg ser. Sendt heppende videoer til folk, været i Føtex i våde morgenkåber og klipklappere sent om aftenen. Og det generelt har været en pinlig affære og jeg ikke glæder mig til at skulle se folk i øjnene så er det en af de sjoveste aftner jeg har haft i mange år.
2
...
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 10. nov 2019, 12:03

Jeg er ved at være i bund med min oprydning :banan:
- Jeg har sorteret fra til genbrug og det skal jeg ned med senere i eftermiddag, bruger min fars trillebør som transportmiddel :lol:
- Jeg har været på loftet med kasser (jeg HADER at være oppe på mit lave loft :nerve: Men jeg synes efterhånden at jeg selv burde kunne klare det, fremfor at ringe efter min far :ninja: )
- Jeg har båret møbler ud i skuret, mangler kun en reol og en lænestol. Reolen er for tung og stolen kan ikke tåle at stå ude i kulden, men de bliver hentet til genbrug i løbet af ugen.

Derudover er min vaskemaskine ikke gået i stykker som frygtet! Tromlen lød helt vildt mærkelig da den centrifugerede det første hold tøj og jeg nåede lige at tænke "fuck!!" Men jeg lagde mærke til at maskinen stod skævt, så den berørte muren. Jeg rettede den op og der var ingen mærkelige lyde ved sidste hold vask. Om de to ting hænger sammen aner jeg ikke, men jeg er bare glad for at den stadig virker :D
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2296
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 91
Likede indlæg: 2257

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Elverpigen » 10. nov 2019, 14:33

Jeg har arbejdet med bevægelse på en workshop, der gav fornemmelsen af, at gøre noget godt for kroppen :engel:
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Mani » 10. nov 2019, 15:05

Et besøg hos min skønne mormor. Hun er vidunderligt nærværende. Og så fortalte hun, at hun havde googlet og fået fikset cisternen der løb. Hun er 93 og pissesej :lun:
20
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14615

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 10. nov 2019, 17:55

Jeg har været ude at ride en (kort) tur på den bedste bamsehest.
Vejret var godt, omgivelserne var smukke og hesten en stjerne. Han samlede bare op hvor vi “efterlod” det hele sidst og var så fin. På et tidspunkt fik jeg tårer i øjnene, jeg var så glad at jeg ikke finde ud af om jeg endte med at græde pga. vinden eller fordi jeg var så glad og veltilpas.

Det føltes så godt at være tilbage i sadlen :lun:
9
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pandesteg » 10. nov 2019, 18:52

Vi har haft en kat rendende de sidste par uger, i går og i dag kunne vi komme tæt på den og få tjekket den. Den sødeste kælne mis som helt klart havde savnet at blive snakket med. Sikkert dumpet. Den havde ingen øremærke og en kæmpe hård vom (nok orm) og også en byld/tumor i den ene side. Vi fik lokket den med indenfor og her til aften er den kommet på det lokale internat til pleje og behandling og forhåbentlig adoption, hvis den ikke fejler noget alvorligt. Jeg elsker at hjælpe dyrene.
7
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Tricolette » 11. nov 2019, 08:38

At jeg her til morgen fik gipsen af efter 4 uger :gogo:
6
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 11. nov 2019, 15:34

Jeg har fået lov til, ganske gratis, at sælge bøger på det lokale julemarked om 14 dage :banan:
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pityt » 11. nov 2019, 15:51

Jeg gik hjem fra arbejde allerede kl. 10.30 i dag. Jeg var så vanvittigt træt og heldigvis havde min chef ingen problemer med, at jeg tog en halv fridag :gogo:
Efter en god, lang lur på sofaen og adskillige kopper te, er jeg lidt mere frisk, men jeg glæder mig allerede til at komme tidligt i seng i aften :love:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14666
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf sigge » 12. nov 2019, 08:05

Jeg har fået vinterdæk på bilen og nye viskerblade, så nu kan vinteren bare komme an.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Kattefjæs » 12. nov 2019, 11:04

Ikke dagen i dag alene, men saadan i det hele taget - chefen sendte mig paa det udvidede tredages first aid course i sidste uge og jeg er simpelthen saa glad for at jeg fik den mulighed. Man foeler sig utrolig godt klaedt paa og det er jo bare saa vigtigt at laere. Jeg var sidst afsted for tre aar siden, saa mit certifikat var udloebet, men dengang var det kun endagskurset, hvilket selvfoelgelig ikke er lige saa omfattende. Dette kursus var sindssygt godt og jeg foeler mig forberedt paa lidt af hvert nu. Selvom jeg dybest set haaber at jeg aldrig faar brug for det igen.
3
Lykke
Indlæg: 6927
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Lykke » 12. nov 2019, 12:47

Jeg fik skrevet en side i dag.
Museumsbesøg.
Jeg fik købt den sidste adventspakke til barnet.
0
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2296
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 91
Likede indlæg: 2257

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Elverpigen » 12. nov 2019, 22:36

Glad træning, hvor jeg fik plejet mit dårlige image ved at kollidere let med hele 3 delvist uskyldige træningsmakkere + ræset en del yngre herrer trætte :devil:
Hvem siger, at man ikke kan have en fest på en hverdagsaften :klap:
1
Brugeravatar
Andromeda
Indlæg: 315
Tilmeldt: 8. nov 2017, 21:46
Kort karma: 14
Likede indlæg: 458

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Andromeda » 12. nov 2019, 23:00

Jeg synger i et kor, og jeg har det bedst med at stå forrest, så jeg bedre kan lytte med og selv ramme tonerne. I dag lærer vi så en ny sang og altsangerne, som jeg er en del af, kokser helt vildt i en svær del af sangen. Jeg prøver så godt jeg kan, selvom jeg slet ikke kan høre nogen, der synger det rigtigt, og jeg synger heller ikke højt nok til at kunne høre mig selv ordentligt xD. Bagefter siger kvinden, der står ved siden af mig, at jeg bare ramte den! Jeg ved godt selv jeg er blevet en bedre sanger over de sidste par år, men fedt at få lidt uventet anerkendelse :-). Og ja, bare at synge med de dejlige mennesker er altid positivt :rock:
3
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14341

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Mangoness » 13. nov 2019, 11:54

Jeg får snart mit depositum igen :banan: :banan2:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Generelt"