Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pityt » 23. dec 2017, 20:14

Hjemmelavet Ragusa, som (viser det sig) smager meget bedre end købe-Ragusa :-D :savl:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Studsgaard » 23. dec 2017, 20:20

Midt i alt min trælse fucked up hjerne, så er det så skønt at se og opleve min datters juleglæde. Det smitter :love:
Hun glæder sig så meget over julen, har lavet en masse gaver (hvor hunden så har spist nogen af dem :rulle: ) og har sørget for gaver til Nissen næsten hver dag. For hende er det ikke kun gaverne (selvom de selvfølgelig betyder meget for en syvårig) men hele julestemningen og hun elsker at lave ting og overraske os andre også.
Selv teen brødrene er i julestemning og glæder sig.
6
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf icelady » 24. dec 2017, 20:33

En hyggelig juleaften med eksmand og unger og deres påhæng.

Eksen er naturligvis stadig mærket og påvirket af branden men kunne se at han nød at kunne slappe af og hygge sig her i aften. Dét var satme skønt at se.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 24. dec 2017, 21:03

Spillerne i praktik - de inddrager mig og jeg føler mig allerede (efter 4 dage) som en del af klubben. Jeg gav en af dem et råd ang. Ondt i halsen og han blev simpelthen så glad og taknemmelig at han følte han skulle have købt en gave til mig. En af de andre spurgte hvad han ville have givet mig og han endte med at give et helt vildt sødt og betænksomt svar.

Og så åbnede jeg julegaven fra min bedste veninde. Der var en god blanding af chokolade, lakrids, lidt sjov og så noget Mac make-up jeg havde ønsket mig. Blev så glad.
Og hun blev så glad for hendes gave - den var sammen med en fra hendes forældre udnævnt til årets gave på snapchat. Jeg er så glad for at hun kunne lide den :lun:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf achillaxedprune » 24. dec 2017, 21:50

Hele dagen har været så fin!

Jeg frygtede ellers det værste, da sønnike holdt brækfest natten til i dag, men der har heldigvis ikke været noget i løbet af dagen... Han vågnede op glad og frisk omkring kl. 6.30, og så lå vi bare og puttede lidt og vågnede sammen. Så gik vi ned og fik morgenmad og legede i stuen mens vi så de sidste par afsnit af julekalenderen. Så stod den på et bad, og Klint eeeelsker bare at bade, så det er altid en fornøjelse. :love: ... Herefter første lur, hvor han faldt nemt i søvn og det generelt var rigtig hyggeligt.
Både mig og min mand fik også lige en skraber. :-D

Der var ingen stres what so ever, da min bror skulle stå for at holde jul - succes! Efter endnu et par timer med leg, kom lur nr. 2! Igen faldt Klint i søvn uden brok og bøvl, og mens han sov fik vi pakket ned, gået i bad osv. Herligt!

Da han vågnede fik han lidt mad, og så kørte vi mod min bror... Og han havde lavet det lækreste mad og gjort det så hyggeligt - det var til UG kryds og slange! Og maden var SÅ lækker. Klint var eksemplarisk, gaverne gode og der var ikke en finger at sætte på noget. Virkelig en dejlig juleaften!

Selv da han skulle sove til aften gik det som en leg...! Og det var endda lige til opvasken, så den slap vi også for. :banan:
Vi har ikke rørt en finger denne jul og det har været skøøøøøønt!
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf IrmaPigen » 24. dec 2017, 23:01

En naturél skrubbemaske i ansigtet (kaffegrums) og så "fugt" bagefter i form af økologisk olivenolie. Total babyhud.

I morgen er det føddernes tur.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Rapfisk » 25. dec 2017, 01:02

At jeg er i familie med nogle af de mennesker, hvis selskab jeg nyder allermest.
8
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 25. dec 2017, 06:18

En virkelig hyggelig aften i går, hvor min mor kunne være med hele aftenen uden de store problemer. Og dejlig mad, en hel grydestegt kylling lavet af min mor slår bare det meste. Og hun kunne selv spise en smule af det også (og det var rester nok til st hun og far kan få det i dag).
Dejlige gaver og min lillebror, der blev virkelig glad for det jeg havde købt. Jeg havde fået fat på et stort Star Wars BB 8 ølkrus til ham, jeg synes selv den var helt vildt fed. Men han er normalt ikke til pynteting overhovedet, denne synes han heldigvis var fin (han er også Star Wars fan).
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pityt » 26. dec 2017, 19:26

Søvn :love: Sov næsten 10 timer i nat og har lige taget et par timer på sofaen :-D
0
What's done in the dark will be brought to the light
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf IrmaPigen » 27. dec 2017, 07:16

Mine sølvsko forventes at blive leveret i dag. Yeah.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 27. dec 2017, 09:51

Jeg er blevet sygemeldt, pt. en uge. Jeg kunne ikke få en tid hos min faste læge i dag pga juletravlhed, men hende jeg kom ind til var nu også rigtig sød. Hun stopper dog på fredag, så det blev aftalt at jeg fik en tid hos min faste læge på næste onsdag, og så tager hun den derfra. Men jeg er sygemeldt indtil da, det er en helt enorm lettelse.

Jeg troede jeg kunne tage det sådan rimelig cool, men jeg brød allerede helt sammen i telefonen, da jeg snakkede med sekretæren. Det var virkeligt pinligt, men måske held i uheld, for de tager kun akutte patienter ind her mellem jul og nytår, det havde jeg ikke tænkt over. Jeg kommer kun sjældent hos lægen.
16
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf icelady » 27. dec 2017, 14:46

At dyrlægen ringede og fortalte, jeg havde vundet i deres lotteri. :D


De har haft en lotteri her i december, hvor gevinsten er 2 store pakker med mad og div godbidder osv til ens kæledyr. Overskuddet går til deres arbejde med hjemløses hunde (bla.)

Et lod kostede 5 kr, så vi købte 10 :cool:
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Skralde » 27. dec 2017, 14:58

Jeg har vundet en børnefødselsdag til Burger King for 10 børn. Jeg har godt nok en datter, men i og med at hun først har fødselsdag til oktober, valgte jeg i stedet at forære det til min nevø som bliver 6 år her til januar. Han blev SÅ glad :lun:
11
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Chatsy » 27. dec 2017, 18:13

En kundes lille dreng i dag.

De skulle hente noget på recept og medens jeg stod og tog mig af det ville den lille dreng - som nok var de der to-tre år, han var i hvert fald som en sæk lopper sådan som han for rundt og skulle pille i alting - give sin far en high-five.
Drengen fik sin high-five og jeg smilede af det, for det er vældigt at se en knægt have det som en sejr altid.
Men jeg skulle så sandelig ikke holdes udenfor, drengen løb rundt om skranken til mig - til farens store chok, for uautoriseret folk bag skranken er altid lig med den visse død, det ved alle jo - og kiggede bestemt op til mig. Jeg kiggede lige så bestemt tilbage og knægten holdte sin hånd op, klar til en high-five. Jeg måtte anerkende hans mod, han trodsede den hellige linje om bag skranken og klarede det helt uskadt. Så en high-five var på sin plads.
Jeg holdte min hånd ned til ham, klar til hans high-five. Så trak han ellers sin lille hånd langt tilbage, arm og skulder med, helt bagud og så ellers fuld drøn frem i en episk high-five med mig. SÅ var knægten glad og han løb tilbage til sin far foran skranken.

Respekt.
Senest rettet af Chatsy 27. dec 2017, 18:41, rettet i alt 1 gang.
12
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 27. dec 2017, 18:28

Springtræning med hesten i dag. Jeg har ikke redet de sidste 3 uger, og han har været overladt til ejer, som ikke helt kan ride så meget samling og fremaddrift i ham som han har behov for. Men han var så fin og vi fik sådan nogle gode runder. Ejer er superbegejstret og mine ben føltes kun lidt som om de er ved at falde af.

Jeg er vild med den hest :lun:
1

Tilbage til "Generelt"