Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 17. dec 2017, 00:04

Min kæreste har været til julefrokost med arbejdet og jeg hentede ham + en kollega på vej hjem fra arbejdet. Kørte kollegaen hjem først og så var der ellers kærlighedserklæringer den næste halvanden time. Han er altså sød når han er fuld :lun:
2
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf didas » 17. dec 2017, 00:27

At vi har holdt en dejlig fødselsdagsfest med de skønneste venner. Jeg føler mig så heldig over at have de menneskeri mit liv :lun:
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 17. dec 2017, 12:27

Et besøg derhjemme. Min mor klarer det simpelthen så godt :gogo: Hun er træt og det meste mad smager af metal (og det er hun pissesur over, selvom hun godt vidste det ville blive sådan :D ), men hun har ikke tabt i vægt og hun kan stadig grine og har hendes sorte humor i behold. Og vi kan sagtens snakke om tingene, hun går ikke og lukker det inde.
Min far reagerer også godt på det, han har haft det svært, men det er rigtig godt for ham at hun, indtil videre ihf, ikke har voldsomme bivirkninger. Hun har ingen kvalme, hun oplever bare følelsen af at være konstant mæt. Det giver lidt udfordringer mht til spisning, men hun klarer den. Heldigvis kan hun stadig spise kartofler med masser af smør :D

Hun siger det klør på hendes hals (der hvor hun får strålerne), hvis nogen kender til en god salve/creme mod det, som en meget sart hud kan tåle, vil jeg være taknemmelig for et kort :) Hun har en lægetid i morgen, hvor hun også vil nævne det. Men just in case hun glemmer det ;)
10
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Orchidea » 17. dec 2017, 13:47

At jeg ikke længere er forstoppet.

Der kan man tale om en funktion, jeg tidligere bare tog for givet.
4
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Studsgaard » 17. dec 2017, 21:17

Daine skrev:Et besøg derhjemme. Min mor klarer det simpelthen så godt :gogo: Hun er træt og det meste mad smager af metal (og det er hun pissesur over, selvom hun godt vidste det ville blive sådan :D ), men hun har ikke tabt i vægt og hun kan stadig grine og har hendes sorte humor i behold. Og vi kan sagtens snakke om tingene, hun går ikke og lukker det inde.
Min far reagerer også godt på det, han har haft det svært, men det er rigtig godt for ham at hun, indtil videre ihf, ikke har voldsomme bivirkninger. Hun har ingen kvalme, hun oplever bare følelsen af at være konstant mæt. Det giver lidt udfordringer mht til spisning, men hun klarer den. Heldigvis kan hun stadig spise kartofler med masser af smør :D

Hun siger det klør på hendes hals (der hvor hun får strålerne), hvis nogen kender til en god salve/creme mod det, som en meget sart hud kan tåle, vil jeg være taknemmelig for et kort :) Hun har en lægetid i morgen, hvor hun også vil nævne det. Men just in case hun glemmer det ;)

Jeg ved mange med psoriasis bruger raunsborg håndcremen.
Vi herhjemme bruger den også til alt muligt, Men jeg ved ikke rigtigt om den kan være kløedæmpende eller om den ikke bare fugter sart hud.
2
Shadowmoon
Indlæg: 34
Tilmeldt: 26. apr 2017, 18:11
Kort karma: 0
Likede indlæg: 91

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Shadowmoon » 17. dec 2017, 21:35

Jeg har haft mit skønne 2 årige barnebarn på weekend :love: :love:
Det har været en weekend, hvor vi har storhygget og det var ikke mindre positivt, da hun tog hjem til sine forældre igen :lun:
1
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Summer » 18. dec 2017, 00:26

Vi har alle herhjemme (kæresten, mig og vores 2 katte) bare dovnet den for vildt hele dagen. Vi har alle bare lagt i sengen og stenet iPad (kæresten har set film, jeg har læst).
Da vi endelig fik sparket os ud var det kun for at tage hjem til mine forældre og spise aftensmad, for derefter at komme hjem til sofaen med vores dyner og set film.

Ligeledes skal kæresten på kursus hele ugen op til juleferien, hvilket gør, at han skal møde 2 timer senere om dagen og er hjemme 2 timer før hver dag - hvilket giver os lidt mere tid til at være sammen inden han tager over til sin familie og holder jul. :P
3
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf icelady » 18. dec 2017, 12:17

At jeg -ved at være lidt fræk- har fået fat i et brætspil, som jeg har ledt efter i flere år :D :dance: :banan:
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Viskelæder » 18. dec 2017, 14:00

En lækker gåtur ved stranden, og så er jeg blevet indkaldt til jobsamtale på onsdag :) Jeg tror ikke, jeg får det, men det er stadig en dejlig anerkendelse :)
7
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Viskelæder » 18. dec 2017, 14:01

icelady skrev:At jeg -ved at være lidt fræk- har fået fat i et brætspil, som jeg har ledt efter i flere år :D :dance: :banan:


Hvad har du gjort, frække?
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ally » 18. dec 2017, 14:04

Jeg har netop ført 10 elever til eksamen i engelsk og alle bestod! :banan:
15
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf icelady » 18. dec 2017, 14:09

Viskelæder skrev:
icelady skrev:At jeg -ved at være lidt fræk- har fået fat i et brætspil, som jeg har ledt efter i flere år :D :dance: :banan:


Hvad har du gjort, frække?

:genert:

Kvinde laver opslag i gratis-gruppe med tøj og 4 brætspil. Et af de spil har jeg ledt efter længe.

En anden er så hurtigre og får begge dele (både tøj og spil).
Jeg tagger hende og skriver, at skulle hun på et tidspunkt miste interessen for dét ene spil, må hun gerne sende en besked, da jeg har ledt efter det.

Og vupti; hun svarede hurtigt at det måtte jeg gerne hente hos hende. :D


(Har lige opdaget jeg har fået en PB fra en af dem der skrev i opslaget efter mig, som beskylder jeg mig for at snyde. :gruble: )
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Tata » 18. dec 2017, 16:25

Jeg har vundet en rigtig lækker hudplejeserie via et nyhedsbrev jeg abonnerer på, havde nær slettet mailen, sletter pr. automatik alting der starter med "tillykke..." det plejer være reklame eller spam. Nå, men det var godt jeg ikke gjorde det denne her gang :lol:
5
Timian :lun:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf LadyFox » 18. dec 2017, 16:44

1. Jeg har været til møde med min praktisk-mentor, og hun havde snakket med min leder, som kun har sagt pæne ting om mig, min mentor havde endda spurgt indtil mine muligheder på stedet (jeg slutter på fredag) og lederen var ikke lukket for at jeg kunne blive elev hos dem. Jeg har været lidt i tvivl om hvor jeg har haft min leder og om hun overhovedet var tilfreds med mig, så det var en vildt nice besked at få.

2. Min sagsbehandler har ringet og fortalt at jeg kan blive på min nuværende ydelse under grundforløbet, så nu kan jeg slappe af til jul. Min økonomi ville se helt uoverskueligt håbløs ud hvis jeg skulle på SU + SU lån, så det er noget af en lettelse.
7
...
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Maria86 » 18. dec 2017, 19:22

kommunen har sagt at jeg får mit mine timer med mig :panik: :pompom: De har så brugt over 6 uger på at finde ud af det :tie: :ad!: :nerve: Men det gik igennem og det er jo det vigtigste :dance: :shock: :dance: :dance: :dance:
2

Tilbage til "Generelt"