Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Lucia » 23. mar 2016, 16:44

Min USA-pakke kom frem uden told og gebyrer :D
3
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13009
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pandesteg » 23. mar 2016, 16:52

11 dages ferie forude :love:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf lulu-p » 23. mar 2016, 17:27

Ca 8000 tilbage i vand og varme :-p . Og helt uden at fryse....elsker ELSKER at bo med energimærke A.
2
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6503
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14434

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Mangoness » 23. mar 2016, 17:39

Sophies-mor skrev:
Sophies-mor skrev:Min datter der helt ud af det blå:
"Mor jeg vil sove i teltet ude i haven i nat" ....
Og hun var naturligvis med til at sætte det op, lave pakkeliste osv.
Hun hyggede sig derude, men kom - på trods af højkvalitets sovepose (som går ned til ... :gruble: Mener det er 4 grader...) , liggeunderlag, tæpper og dyne + pude, nattøj, sokker, hue, vanter og et ekstra lag tøj ind her for ...10-20 minutter siden.
Hun frøs for meget til at være ude, men strålede af glæde og jeg er så stolt over, at hun bare gjorde det. Hun har været SÅ modbydeligt mørkeræd - og nu valgte hun det selv!
Billede

Kan I andre se bananen?


http://www.picgifs.com/smileys/smileys- ... 331624.gif

For at få bananen frem, så skal man højreklikke på bananen og trykke: "kopiér webadressen til billedet". :)

Billede
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9521
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7830

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophies-mor » 23. mar 2016, 17:45

Mangoness skrev:
Sophies-mor skrev:
Sophies-mor skrev:Min datter der helt ud af det blå:
"Mor jeg vil sove i teltet ude i haven i nat" ....
Og hun var naturligvis med til at sætte det op, lave pakkeliste osv.
Hun hyggede sig derude, men kom - på trods af højkvalitets sovepose (som går ned til ... :gruble: Mener det er 4 grader...) , liggeunderlag, tæpper og dyne + pude, nattøj, sokker, hue, vanter og et ekstra lag tøj ind her for ...10-20 minutter siden.
Hun frøs for meget til at være ude, men strålede af glæde og jeg er så stolt over, at hun bare gjorde det. Hun har været SÅ modbydeligt mørkeræd - og nu valgte hun det selv!
Billede

Kan I andre se bananen?


http://www.picgifs.com/smileys/smileys- ... 331624.gif

For at få bananen frem, så skal man højreklikke på bananen og trykke: "kopiér webadressen til billedet". :)

Billede

Jeg prøver.

Som en lille ps kan jeg fortælle , at hun gerne vil prøve igen - snart mor!
:lol:
3
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Viskelæder » 23. mar 2016, 18:28

Jeg har farvet hår og går og hygger og pakker til i morgen :)
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9521
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7830

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophies-mor » 23. mar 2016, 19:18

Sophies-mor skrev:Min datter der helt ud af det blå:
"Mor jeg vil sove i teltet ude i haven i nat" ....
Og hun var naturligvis med til at sætte det op, lave pakkeliste osv.
Hun hyggede sig derude, men kom - på trods af højkvalitets sovepose (som går ned til ... :gruble: Mener det er 4 grader...) , liggeunderlag, tæpper og dyne + pude, nattøj, sokker, hue, vanter og et ekstra lag tøj ind her for ...10-20 minutter siden.
Hun frøs for meget til at være ude, men strålede af glæde og jeg er så stolt over, at hun bare gjorde det. Hun har været SÅ modbydeligt mørkeræd - og nu valgte hun det selv!
Billede

SÅ kom bananen :D
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 24. mar 2016, 08:51

At det blev en fin morgen trods en dum søvn, hvor jeg de sidste par timer, inden jeg skulle op, vågnede med et sæt hver halve time og troede, jeg havde sovet over mig:

Fik pakket til påskeferie, ryddet op, havde tid at nyde min morgenkaffe og fik pakket en god frokost af rester fra gårsdagens aftensmad og kom i god ro og orden til toget mod arbejde.

Der er desuden koordineret godt med "morgen-morgenvagten" (altså den kollega som i dag åbnede kl 07 og arbejder hjemmefra), og det er min favoritkollega, der møder ind først på eftermiddagen, og som jeg så arbejder sammen med til min fyraften kl 18.

Alt i alt kan jeg ikke få bedre arbejdsvilkår: Kontoret for mig selv de første tre timer og ingen telefoner overhovedet. Derefter hygge og super arbejdsrytme med co-piloten.

Og så ferie! Aaah! :love:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 24. mar 2016, 08:53

Sophies-mor skrev:Billede
SÅ kom bananen :D


Den sætning burde da være din signatur! :D
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9521
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7830

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophies-mor » 24. mar 2016, 10:41

ManicNinja skrev:
Sophies-mor skrev:Billede
SÅ kom bananen :D


Den sætning burde da være din signatur! :D

Hermed ændret :kys:
3
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36766

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 24. mar 2016, 16:23

Det har bare været en dejlig dag :)
Jeg kom op i fornuftig tid (kl 8) og fik spist en langsom hyggemorgenmad med udsigt nedover et solbeskinnet søområde. Så gik jeg i gang med at vaske vinduer og døre udvendigt, derefter fik havemøblerne en omgang afvask (det var i den grad tiltrængt!) og det lykkes mig også at få krattet lidt i haven uden at lave alt for mange ulykker :-p
Så en god frokost, derefter blev vinduer pudset indvendigt og jeg fik støvsuget hele hytten. Så fik jeg betalt regninger ( :ad!: ) og så kom mine forældre for at hjælpe med lidt praktisk el-arbejde - eller ja, det gjorde min far. Jeg nøjedes med at skifte pærer i et par lamper :D - da de tog afsted gik jeg i bad og derefter fik jeg badeværelset gjort i stand, ryddet op i skabe mv.
Nu har jeg pyntet lidt til påske og skal bare slappe af resten af dagen/aftenen.
6
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 24. mar 2016, 17:22

Daine skrev:Det har bare været en dejlig dag :)
Jeg kom op i fornuftig tid (kl 8) og fik spist en langsom hyggemorgenmad med udsigt nedover et solbeskinnet søområde. Så gik jeg i gang med at vaske vinduer og døre udvendigt, derefter fik havemøblerne en omgang afvask (det var i den grad tiltrængt!) og det lykkes mig også at få krattet lidt i haven uden at lave alt for mange ulykker :-p
Så en god frokost, derefter blev vinduer pudset indvendigt og jeg fik støvsuget hele hytten. Så fik jeg betalt regninger ( :ad!: ) og så kom mine forældre for at hjælpe med lidt praktisk el-arbejde - eller ja, det gjorde min far. Jeg nøjedes med at skifte pærer i et par lamper :D - da de tog afsted gik jeg i bad og derefter fik jeg badeværelset gjort i stand, ryddet op i skabe mv.
Nu har jeg pyntet lidt til påske og skal bare slappe af resten af dagen/aftenen.


:8: Wauw - kan man hyre dig?
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13009
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pandesteg » 24. mar 2016, 17:29

Hyggeligt besøg af min familie. Nu ligger mit lille pelsede feriebarn og bobler inde i sengen - skal passe ham den næste uge :love:
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Skralde » 24. mar 2016, 17:35

Udendørs påskehygge med min højt-elskede familie :love:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36766

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 24. mar 2016, 17:38

ManicNinja skrev:
Daine skrev:Det har bare været en dejlig dag :)
Jeg kom op i fornuftig tid (kl 8) og fik spist en langsom hyggemorgenmad med udsigt nedover et solbeskinnet søområde. Så gik jeg i gang med at vaske vinduer og døre udvendigt, derefter fik havemøblerne en omgang afvask (det var i den grad tiltrængt!) og det lykkes mig også at få krattet lidt i haven uden at lave alt for mange ulykker :-p
Så en god frokost, derefter blev vinduer pudset indvendigt og jeg fik støvsuget hele hytten. Så fik jeg betalt regninger ( :ad!: ) og så kom mine forældre for at hjælpe med lidt praktisk el-arbejde - eller ja, det gjorde min far. Jeg nøjedes med at skifte pærer i et par lamper :D - da de tog afsted gik jeg i bad og derefter fik jeg badeværelset gjort i stand, ryddet op i skabe mv.
Nu har jeg pyntet lidt til påske og skal bare slappe af resten af dagen/aftenen.


:8: Wauw - kan man hyre dig?


Nej, men tak for forespørgslen :lol:
Det hele med huset er så nyt, så alt er sjovt lige nu - det benytter jeg mig af :D
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"