Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14618

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 16. sep 2018, 15:59

Har været til stævne med krikken. Dressur. Ikke min favorit. Jeg bliver altid mega nervøs, glemmer at ride og får redet fejl i programmerne.

Det var også præcis hvad der skete i første klasse. Jeg glemte den frie skridt og styrede ham egentlig bare rundt uden at forlange noget samling, energi eller bæring. Men af en eller anden grund formåede vi stadig at hive en placering hjem :nerve:

I anden klasse forlangte jeg noget samling, red røven ud af bukserne (den er stadig skide øm efter mit lille stunt i lørdags, så yay!) og tænkte at så kunne jeg i det mindste sige at jeg havde prøvet.
Jeg havde oplæser på (det program var skide forvirrende og jeg kunne virkelig ikke huske det!) og formåede alligevel at ride på afveje. Men havde en meget bedre følelse da jeg red af banen. Så er jeg fanme blevet placeret i den klasse også! Med kommentar fra dommeren om at der var masser at kunne lide og sikke en dejlig hest :love:

I sidste klasse var jeg skriver for dommeren. Hun kunne huske mig og kommenterede at det var godt redet i forhold til at han er en stor hest og hun faktisk synes vi skulle prøve kræfter med Novice i stedet for at tulre rundt i Prelim :nerve: :panik:

Jeg er så stolt af den lille hest :lun:
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 16. sep 2018, 16:27

Jeg var til fest med arbejdet i går og havde for en sjælden gangs skyld fønnet og glattet håret og trukket i kjole og hæle.
Og jeg fik bare så mange komplimenter :lun:
Og det var en skøn fest og jeg dansede og dansede (havde en sjælden, god dansedag, det sker ikke ret ofte)
De kolleger der er i min afdeling i øjeblikket er bare sådan nogle skønne unge mennesker og jeg havde en fantastisk aften.
Jeg overnattede hos en god ven og det var super rart at se ham.
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Mani » 16. sep 2018, 17:26

Vi har siddet i sofaen alle 5 og set film sammen. Bagefter hjalp den ene knægt mig med aftensmaden mens de 2 andre lavede lektier og manden samlede æbler i haven og så sad vi længe og snakkede over aftensmaden.

Om lidt skal de 2 store afsted til efterskolerne igen. Men det har været skønt at have begge hjemme på samme tid :lun:
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Skralde » 16. sep 2018, 19:16

Jeg har haft en skøn dag sammen med min datter! Først var vi til høstgudstjeneste, hvor hun sammen med sit spirekor skulle synge og hun var sågar også med til et lille skuespil hvor hun spillede Jesus samt læste indgangsbønen højt for hele kirken. :lun:
Jeg blev naturligvis stolt som en mor kun kan blive det, men det bedste af det hele er, at se hvordan hun bare springer ud i livet og tør det hele. Da jeg var i den alder (7år) blev jeg mere og mere genert og usikker på mig selv og begyndt allerede at få angst i en tidlig alder, så jeg bliver bare så lettet og glad over at se, at godt nok er hun meget lig mig, men på lige dét punkt er hun det gudskelov ikke :)

Efter gudstjenesten stod den på høstfrokost, afslapning foran hver sin skærm og derefter syede hun med min guidning sig en frugtpose.
Alt i alt har det været en fantastisk og afslappende dag. Hun beriger mig og mine dage i så høj en grad!
9
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf hotlips » 17. sep 2018, 06:51

Den dame her, vores fine Leonora Christine der ellers er så syg at den er blevet klippet helt ned og burde graves op til vinter.. Og så kommer hun lige med en rose der er så helt utrolig at man dårligt kan tro den kan vokse i en almindelig have.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Spjaerten » 17. sep 2018, 14:47

Har nået alt det jeg skulle idag. Pånær at slæbe ting ned i skralderummet. Det går nok.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9485
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 990
Likede indlæg: 26525

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Santa » 17. sep 2018, 15:10

Lidt tidligere fri end ellers, og så en lang gåtur med hunden i en frodig park. Nu har vi lige en times tid alene inden der skal laves mad.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Indlæg: 881
Tilmeldt: 27. sep 2016, 19:04
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1124

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf differentdaydifferentperson » 17. sep 2018, 15:39

.
Senest rettet af differentdaydifferentperson 17. sep 2018, 19:00, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ally » 17. sep 2018, 17:37

Jeg er sygemeldt fra mit job og det er blevet meldt ud til kollegerne. Det, at jeg er sygemeldt, er ikke positivt, men jeg har modtaget SMS'er fra kolleger, der ønsker mig god bedring. Jeg ved godt, at jeg er vellidt, men jeg vidste ikke helt hvor vellidt - og beskederne varmer bare så meget.
4
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Suzan
Indlæg: 442
Tilmeldt: 3. sep 2015, 12:29
Kort karma: 31
Likede indlæg: 556

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Suzan » 17. sep 2018, 17:38

Min hest og min egen indsats
0
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf HappyQ » 18. sep 2018, 15:43

Jeg har lige hørt fra mit næstældste barnebarn, mit lille oldebarn bliver en pige :love:
9
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9480
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7799

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophies-mor » 18. sep 2018, 15:48

Min datter har været til frisør og mor måtte slet ikke blande sig.
Hun er SÅ glad for resultatet og i en alder af 11 år, er hun virkelig blevet en smuksak.
Og hold nu op, hvor hun ligner sin far, storebror, storesøster og kusine. Falder virkelig ikke langt fra fars æbletræ.
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9480
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7799

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophies-mor » 19. sep 2018, 11:32

Sophies-mor skrev:Min datter har været til frisør og mor måtte slet ikke blande sig.
Hun er SÅ glad for resultatet og i en alder af 11 år, er hun virkelig blevet en smuksak.
Og hold nu op, hvor hun ligner sin far, storebror, storesøster og kusine. Falder virkelig ikke langt fra fars æbletræ.

Og i dag blev det min tur til at få rykket ørerne.
Samtidig fik jeg et godt tilbud på voksbehandling, så det skal jeg have gjort i morgen.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf FrøkenM » 19. sep 2018, 16:32

Jeg har taget en stor beslutning i dag. I går har jeg officielt ytret ønske om at komme på venteliste for at blive opereret, fået en tid til forundersøgelse d. 23/10 og i dag skrev min kirurg så, at han meget gerne ville have mig på ventelisten for at sikre jeg blev opereret på et passende tidspunkt. Fordi hans kalender hurtigt bliver fyldt, vidste jeg godt at det blev en udfordring fordi jeg har så "sen" en tid til forundersøgelse. En time senere har jeg "bestilt" to operationsdatoer og d. 9/1/19 går vi i gang med at forlænge achillesener og d. 6/2/19 forlænger han den anden. Jeg er slet ikke i tvivl om at det var en rigtig beslutning, jeg er klar, jeg er afklaret og jeg har ventet på det rigtige tidspunkt. Det er bare aldrig kommet pga. min mors sygdom.

Min kirurg er 64 år og har for et par år siden sendt de første signaler om at børnebørn og alt muligt andet trak for meget til at han ville blive ved i mange år. Jeg har trukket tiden, men nu er jeg klar over, at jeg skal handle hurtigt såfremt jeg ønskede ham som min kirurg. Jeg glæder mig ikke til at skulle igennem to operationer på en måned, men jeg ser frem til, at det er ham der skal få mig igennem. Det var der vi startede i 1997 og jeg tror også operationerne i 2019 bliver hans sidste på mig. Det synes jeg er dejligt. Jeg vil ikke have det næstbedste. Jeg vil have erfaringen og trygheden. Og vi er fandeme et godt team :lun:
8
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Muddi
Indlæg: 3422
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 410
Likede indlæg: 2471

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Muddi » 19. sep 2018, 23:33

Min kæreste har fået “fit to flight” godkendelse af lægen herovre, så nu kan vi komme hjem! :banan: Nu venter vi bare på, at forsikrings selskabet finder en fly afgang til os, fra Las Vegas.

Havde i første omgang forberedt os på, at det ikke blev før mandag, så vi kunne nå at se lidt i Las Vegas, men efter vi er blevet “løsladt”, er gassen gået fuldstændig ud af ballonen, efter en lang og opslidende kamp. Så nu må de godt skynde sig lidt.
4

Tilbage til "Generelt"