Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf sigge » 22. maj 2019, 17:07

Daine skrev:
sigge skrev:Min nye tandlæge roste mine tænder rigtigt meget. :-D

(Så kan jeg godt leve med, at han sagde mit navn i hver anden sætning.)

Hold fast i ham! Jeg har lige været ved tandlæge, og måtte ind til en ny da min faste tandlæge går på efteruddannelse pt. Jeg skulle bare have en tandrensning, men det føltes seriøst som om hun skar mit tandkød op med den rensedims :shock: Det blødte temmelig meget, hvilket hun kommentere med “Du skal børste bedre, dit tandkød er følsomt”. No shit Sherlock!
Men ‘sjovt nok’ har det ikke været et problem ved de andre tandlæger jeg har haft de sidste år. Det har så også været mandlige tandlæger, om det er et tilfælde ved jeg ikke, men skiftede fra en kvindelig tandlæge for omkring 10 år siden fordi hun var ekstremt hårdhændet. Hende her var ikke et hak bedre og jeg vil aldrig ind til hende igen!
(Det tog 3 dage før min tandkød holdt op med at bløde når jeg børstede tænder. For den ‘service’ måtte jeg betale 600,-)


Yrdk, det lyder ikke godt. Så er jeg endnu mere glad for min den nye. Han kunne lave en tandrensning, der slet ikke gjorde ondt. Eneste ubehag var, da han blæste luft på en følsom tandhals, resten var barnemad.
0
You can't spell awesome without me.
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6932

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf MrMister » 22. maj 2019, 17:39

sigge skrev:
Daine skrev:
sigge skrev:Min nye tandlæge roste mine tænder rigtigt meget. :-D

(Så kan jeg godt leve med, at han sagde mit navn i hver anden sætning.)

Hold fast i ham! Jeg har lige været ved tandlæge, og måtte ind til en ny da min faste tandlæge går på efteruddannelse pt. Jeg skulle bare have en tandrensning, men det føltes seriøst som om hun skar mit tandkød op med den rensedims :shock: Det blødte temmelig meget, hvilket hun kommentere med “Du skal børste bedre, dit tandkød er følsomt”. No shit Sherlock!
Men ‘sjovt nok’ har det ikke været et problem ved de andre tandlæger jeg har haft de sidste år. Det har så også været mandlige tandlæger, om det er et tilfælde ved jeg ikke, men skiftede fra en kvindelig tandlæge for omkring 10 år siden fordi hun var ekstremt hårdhændet. Hende her var ikke et hak bedre og jeg vil aldrig ind til hende igen!
(Det tog 3 dage før min tandkød holdt op med at bløde når jeg børstede tænder. For den ‘service’ måtte jeg betale 600,-)


Yrdk, det lyder ikke godt. Så er jeg endnu mere glad for min den nye. Han kunne lave en tandrensning, der slet ikke gjorde ondt. Eneste ubehag var, da han blæste luft på en følsom tandhals, resten var barnemad.


Hvis i Kbh, så del i PM. Min kvindelige stod ligeledes bagerst i køen, da servicegen blev uddelt ...
0
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 22. maj 2019, 17:43

MrMister skrev:
sigge skrev:
Daine skrev:
sigge skrev:Min nye tandlæge roste mine tænder rigtigt meget. :-D

(Så kan jeg godt leve med, at han sagde mit navn i hver anden sætning.)

Hold fast i ham! Jeg har lige været ved tandlæge, og måtte ind til en ny da min faste tandlæge går på efteruddannelse pt. Jeg skulle bare have en tandrensning, men det føltes seriøst som om hun skar mit tandkød op med den rensedims :shock: Det blødte temmelig meget, hvilket hun kommentere med “Du skal børste bedre, dit tandkød er følsomt”. No shit Sherlock!
Men ‘sjovt nok’ har det ikke været et problem ved de andre tandlæger jeg har haft de sidste år. Det har så også været mandlige tandlæger, om det er et tilfælde ved jeg ikke, men skiftede fra en kvindelig tandlæge for omkring 10 år siden fordi hun var ekstremt hårdhændet. Hende her var ikke et hak bedre og jeg vil aldrig ind til hende igen!
(Det tog 3 dage før min tandkød holdt op med at bløde når jeg børstede tænder. For den ‘service’ måtte jeg betale 600,-)


Yrdk, det lyder ikke godt. Så er jeg endnu mere glad for min den nye. Han kunne lave en tandrensning, der slet ikke gjorde ondt. Eneste ubehag var, da han blæste luft på en følsom tandhals, resten var barnemad.

Hvis i Kbh, så del i PM. Min kvindelige stod ligeledes bagerst i køen, da servicegen blev uddelt ...

Ikke København, jeg bor i Herningområdet :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 22. maj 2019, 17:49

Nå men positivt: En tidligere kollega har inviteret mig til grillaften den 1. Juni sammen med mine andre tidligere kollegaer. Det glæder jeg mig til :) Og meget passende. Sidste år ‘fejrede’ min første ledighedsdag den 1. Juni sammen med Tilly og en voldsom mængde sushi :D I år ‘fejrer’ jeg mit første år som ledig sammen med tidligere kollegaer - jeg glæder mig til at høre sladder fra kæden!
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf sigge » 22. maj 2019, 18:49

MrMister skrev:
Hvis i Kbh, så del i PM. Min kvindelige stod ligeledes bagerst i køen, da servicegen blev uddelt ...


Beklager, det er i Horsens.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf landsbytossen » 22. maj 2019, 19:10

Mit seneste bogkøb. En velholdt 1. udgave af en bog om en af mine aners ejendom. Materiale til bogen er indsamlet og bearbejdet på befaling af en dansk konge.
Ca. 600 sider med oplysninger om godsets forskellige ejere, bygningshistorie, godsets drift og økonomi, de 7 byer hvor huse og over 100 bøndergårde var en del af godsets besiddelser. Og så er bogen fyldt med angivelse af kilder.
2
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16243
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30224

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TinaW » 23. maj 2019, 05:45

En halv fridag.
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ladysparrow » 23. maj 2019, 06:41

At jeg går på ferie kl. 15:00 - bliver hentet fra arbejde og så kører vi på en uges ferie.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf sigge » 23. maj 2019, 08:21

Det er endelig lykkedes for min veninde og mig at finde en dag, hvor vi kan tage på malerworkshop hos Royal Copenhagen og prøve at male vores egen Megamussel tallerken. Jeg forudser, at min bliver så grim, at jeg ikke vil være bekendt at bruge den til gæster og heller ikke gider se på den selv, men jeg tror også, det bliver virkelig hyggeligt.
4
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pandesteg » 23. maj 2019, 11:22

Mit job - jeg er SÅ glad for at jeg skiftede tilbage til mit gamle job! Er så taknemmelig for mine kolleger, det er helt vildt så skønt det er at være tilbage.
9
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf klumphen » 23. maj 2019, 16:15

Apple Pay - det er altså bare smart hvis man har et Apple Watch også. Hånden henover automaten, tryk to gange, og vupti så har man betalt. Ik’ noget med at skulle fiske kort eller mobil frem.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8821

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Skorstenen » 23. maj 2019, 16:15

Efter en virkelig hård periode med årsregnskab og planlægning af venindes polterabend, kan jeg nu mærke, at projekterne er ved at være done.

Materiale til revisor uploaded idag, og har lige lagt sidste hånd på "værket" til polteren.

I am fucking ready!
(hvad skal jeg mon bruge al min nyfundne tid til)
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 24. maj 2019, 12:46

Billig Arriva OneDay billet :banan: Så nu kan jeg køre ubegrænset rundt i Arrivas tog fredag den 31. Maj for kun 25 kr :D

Turen går som så ofte til Århus, så må jeg se hvad jeg skal lave :lun:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophaya » 24. maj 2019, 12:52

Jeg har været til frisør. Det er simpelthen selvforkælelse :love:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophaya » 24. maj 2019, 13:23

Og har lige skrevet sidste linje på specialet. Nu skal det bare læses igennem af 2 andre+mig selv, og så rettes til efter eventuelle kommentarer. Det er sgu vildt. Jeg har endda nået at få nyeste data med. Hvordan ved jeg ikke :lol:
4
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Generelt"