Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 480
Likede indlæg: 8590

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Persnikedy » 15. nov 2017, 16:52

Min lokale rema har opsagt samarbejdet med den fiskebil der plejer at komme om mandagen og istedet for samarbejder de nu med en ny. Det var jeg sgu glad for at høre for den fiskemand kunne simpelthen ikke lave en spiselig fiskefars
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 8360

Indlægaf ManicNinja » 15. nov 2017, 19:10

Jeg var i et rent ud sagt ledt humør hele dagen i går - sindssygt træt, nærtagende, mistroisk og virkelig med nej-hatten på. Følte mig meget alene i mit arbejdsteam og gad samtidig ikke mine kolleger.

Nu kommer det positive: Vågnede op til langt bedre humør i dag - og så var nærmest alle yndlingskolleger på job (jeg er i treholdsskift, så besætningen kan være helt forskellig fra dag til dag). Og jeg har virkelig følt mig med - både socialt og fagligt. Yes! Er totalt i hopla!

Prikken over i'et - der var ro på i dag. Så de sene vagter var hurtige til at sende os andre hjem. Til min store ærgrelse kunne jeg dog lige nøjagtigt ikke nå et tog tidligere end ellers: Med lodder og trisser nåede jeg så en bus fra en anden station i stedet og er nu tyve min før hjemme. Betyder meget, når jeg gerne vil nå i motionsrummet, som lukker kl 22 ...
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 161
Likede indlæg: 2540

Indlægaf hotlips » 15. nov 2017, 20:10

Haveselskabet havde planter i overskud efter at have delt deres agapanthus, det er en plante der regnes for løgplante selvom den teknisk set har rødder men det var jo altså i omegnen af et løg eller en håndfuld løg jeg troede vi var ude i..

Det var en sæk der må veje mere end 22kg,udover der var alle blade på så må selve klumpen være omkring 50x50 massiv jord og rod. det var selvfølgelig super den var stor men besværet med at få den hjem kunne lige så godt have fået det i tråden om ting der har gjort ens dag dårligere..
Og udover den var tung så jeg knap kunne løfte den så højt at den slap jorden så er der skøjtebane udenfor haven på Frederiksberg nu og det er ikke til at finde et sted hvor man kan kaste sig ind i en taxa, hverken ved Frederiksberg runddel eller i krydset pile alle /Vesterbrogade.

Damn et cirkus, jeg har fuldstændig kvæstet min ryg men der er i det mindste agapanthus nok til at dele ud til det meste af rødovre..
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 89
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 1380

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 16. nov 2017, 10:28

Golden Circle-billetter til Guns N' Roses til sommer :banan:
At vi så kom til at købe 5 alm. billetter også, er bare en mindre detalje :lol:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 8360

Indlægaf ManicNinja » 16. nov 2017, 17:20

Ikke fordi det følgende ændrer noget som helst her og nu. Men hvor er det dog alligevel fedt:

Jeg har gennem nogen tid leget lidt med tanken om at få mig en kolonihave. Ikke sådan nu og her, men om et par år eller tre måske. Da jeg begyndte at se mig lidt om i hovedstadsområdet, kom jeg dog hurtigt på andre tanker: Det kostede jo dælme flere hundrede tusind :8:

Lad os bare sige, ideen blev skrinlagt.

Nu viser det sig så, at min arbejdsgiver har ... tadaaa ... en kolonihaveforening i ... taadaaa ... hovedstadsområdet med jowjowvitagerden igen tadaaa ... fortrinsret for folk ansat i min organisation. Ventetiden på et hus er cirka fem år, fortæller de. Og de koster mellem 15.000 og 110.000

En god kollega har hus dér og tippede mig om, hvordan jeg skriver mig op. Han stod i kø i blot tre år - og betalte skaldede 60.000 for sit hus, som han i øvrigt tit inviterer til kollegahygge i i sæsonen. De andre har fortalt, der er enormt hyggeligt.

Jeg har skyndt mig at sende en opskrivningsformular af sted!
8
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 21
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 553

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 16. nov 2017, 18:07

Jeg er nu kvalificeret Level 2 First Aider - med 90% i den skriftlige prøve og udelukkende ros i den praktiske. Jeg er så glad :banan:
4
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1950

Indlægaf Ally » 16. nov 2017, 18:15

Dagens træning med min PT'er. Han er intet mindre end fantastisk! Altid smilende, rosende og vildt motiverende :love: Nåh ja, så formår han i den grad at tæske mig igennem øvelser, så jeg kan mærke, at jeg lever :lol:
3
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 380
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 2395

Indlægaf FrøkenM » 17. nov 2017, 08:11

Dagen i går gør mig stadig glad :lun:

Jeg fik skrevet det til projektet jeg skulle nå inden gruppemødet her til formiddag så jeg havde fri fra middag ca.

Så inviterede min veninde til aftensmad, helt spontant. Da jeg havde været til fys tog jeg en tur ind til byen og blandede lidt bland selv til os og kiggede lidt på butikker inden jeg tog ud til min veninde til virkelig lækker thaikylling, en masse snak og hygge.

Vi sluttede aftenen med at se Familien fra Bryggen og Fordsidefruer i hendes seng med stearinlys og bland selv slik.

Det var så hyggeligt og det bedste er næsten at jeg ser hende igen i morgen, hvor vi skal til Carpark North :love2: :banan:
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 301
Likede indlæg: 2997

Indlægaf lillebjoern » 17. nov 2017, 11:03

Solskin, som giver mig et kæmpe overskud. Et puslespil, der venter på at blive lagt, god musik, tilfredshed med mig selv og min krop, en skøn og lang weekend i sigte med min kæreste, som jeg sådan har brug for. Og så svømmehallen om lidt + sauna :love:
4
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1260
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 12537

Indlægaf Daine » 17. nov 2017, 12:42

Lidt shopping og en god frokost på cafe. Solskin. En hyggelig eftermiddag forude med julepynting af haven, puslespil, lydbog og julete og småkager.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 200
Likede indlæg: 2429

Indlægaf Badesandalen » 17. nov 2017, 13:09

At det er fredag og solen skinner! :banan:
0
"I deal in pimp mentalities."
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 520
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5575

Indlægaf Rikke » 17. nov 2017, 13:11

Der er øl og god musik x 2 i luften :D
0
:whip:
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 133
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 2156

Indlægaf landsbytossen » 17. nov 2017, 15:02

Jeg har smidt alle kopper og tallerkener, der ikke er fra Royal Copenhagen, ud. Det har været under overvejelse den sidste måned, og hvor er det skønt at slippe af med det.
Diverse skåle og fade ryger snart samme vej, når de erstattes af musselmalet halvblonde.

Fremover skal der også være noget for øjnene, når der spises og drikkes her i boligen.
2
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1735
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 16039

Indlægaf kidkomb » 17. nov 2017, 19:07

Jeg ejer et gammelt, faldefærdigt hus i Sverige og jeg har været bange for hvor meget jeg vil tabe på det, nu hvor det endelig kan sættes til salg.
Men ejendomsmægleren sagde at han næsten kunne garantere at vi som minimum vil gå i 0!!
Det glæder mig SÅ meget altså :banan:
4
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Shadowmoon
Kort karma: 0
Likede indlæg: 10

Indlægaf Shadowmoon » 17. nov 2017, 22:02

Har lige fået at vide, at jeg skal være mormor igen i juli :dåne: :love2: :rock: :banan:

Børnebørn er det skønneste :blush2: :love2:
7

Tilbage til "Generelt"