Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf chokoladegris » 16. jun 2016, 11:50

Det er torsdag! Dvs der kun er en uge til tinderbox. Yay :-D
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Mangoness » 16. jun 2016, 12:36

Sjo skrev:

Hold nu KÆFT, hvor er de søde! :love:


Årh, :lun:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 16. jun 2016, 12:44

Jeg har fået at vide jeg gør det rigtig godt og jeg blev endda opgraderet til at bruge en PDA :gogo: Det er da meget godt gået på ens 4. dag når hende der har været der i flere uger ikke har fået vist hvordan man bruger den :)
12
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 16. jun 2016, 13:01

At jeg endelig fik sat mig ned sammen med vores HR chef, så jeg kunne få gjort opmærksom på mit ønske om en ny titel og en lønforhøjelse. Jeg synes det er på sin plads, og heldigvis var hun ret åben overfor det.
6
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 16. jun 2016, 14:28

En samtale med kollega uden for mit team, som tilrettelægger en del af teamets arbejdsopgaver, er ansat i barselsvikariat, men som alle, ikke blot i mit team, håber fortsætter: Han er skidedygtig, rigtigt sød og rar og sjov - og har været en GAVE som mellemled ml vores team og ledelsen.

Jeg har gennem nogen tid godt kunnet fornemme, at vi bl.a. pga ham bliver troet langt mere på og gradvist anerkendt mere for vores enorme viden om snart sagt alt, hvad der rører sig i organisationen. De senere måneder er vores arbejdsopgaver blevet mere og mere udfordrende og analytiske - spændende. Ledelsen begynder at tage os alvorligt, at se hvor vigtige vi er, hvor meget viden vi banker rundt i hele virksomheden osv.

Nu lægges der op til, at vi skal i gang med at kommunikere ad endnu flere kanaler og til endnu flere målgrupper. Flere af os har luret på, om der ikke snart er argumenter nok for at give os mere i løn. Og for at kunne få lov til selv at tage mere ansvar i stedet for konstant at skulle have "go" til alle vores gode ideer oppefra.

I dag indviede han mig så i, at netop det med ansvar til os faktisk ser ud til at ligge i en ny strategi, han er med til at lave. Og at han vil kæmpe for vi bliver anerkendt meget mere for vores viden og får lov at træffe flere beslutninger selv. I sidste ende mener han, der kan og skal kræves lønstigninger til os.

Jeg ved ikke ... Jeg blev sgu bare så glad. Det er sikkert slet ikke muligt, når det kommer til stykket (arbejder i det offentlige). Men hvor er det dog fedt, at ledelsen begynder at se, at vi i mit team er way beyond - undskyld - fladpandet kundeservice, selv om vi administrativt hører til i kundeserviceafdeling. Vi producerer bunkevis af tekster, analyser osv, osv.

Jeg er jo pisseglad for mit job. Men træt af den usle løn. Tænk hvis nu der kan gøres bare en smule.

Samtidig ser det ud til, at en del af min husleje måske til næste år kan godtgøres. Hvem ved? Måske bedrer min økonomiske situation sig så faktisk.

Bare at have håbet er virkelig skønt! :lun:


En bedret økonomi ville kunne give både mere tryghed og frihed. Lidt mere anerkendelse på job ville motivere yderligere, højne livsglæden.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daphne » 16. jun 2016, 20:20

Min kæreste ser endnu bedre ud i dag, selvom han allerede så godt ud i går nogle få timer efter operationen. Og lægen siger, at de har fået alt ud, de gerne ville have ud, og at operationen er gået, som den skulle. Min kæreste spiser og drikker allerede, har været oppe at gå flere gange, været i bad. Det er så dejligt, at alt virker til at gå, som det skal. Og hans humør er godt, så det er virkelig dejligt. Der kommer sikkert dage, hvor det bliver lidt op ad bakke, efterhånden som de tager smertestillende fra ham osv. Men indtil videre klarer han det bare så flot! :)
16
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Annione » 16. jun 2016, 21:33

Min brudekjole er kommet med posten :lun: Og den er bare så smuk! :dåne:
10
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Annione » 16. jun 2016, 21:34

Mani skrev:Läkerol med salty caramel :dåne:


Det lyder vidunderligt klammo :savl:
2
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Æske » 17. jun 2016, 00:36

Nye smykker, jordbær med fløde fra restauranten og tanken om et velkendt besøg i næste uge, som alligevel bliver noget nyt.
4
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 17. jun 2016, 04:28

Udsigten til weekend kl 14:30, og at Brormand og jeg har aftalt, at vi skal ud at ha' os noget god italiensk mad og en ditto flaske vin. :savl: :dance:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 17. jun 2016, 04:35

Jeg gik i seng kl 20.45 i går og har sovet som en sten til kl 5. Det var såå dejligt at få de 8 timers søvn. Og så har jeg weekend kl 17, dét er også lækkert - især fordi det normalt ville være min arbejdsweekend. Hurra for afspadsering :D
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Panton » 17. jun 2016, 04:39

At der nu kun er en dag tilbage til at jeg skal besøge en sød debatør for første gang i 6 år :love:

Er både spændt men også lidt nervøs :P Jeg kommer med 3 flasker vin, mon ikke det hjælper på nervøsiteten :genert:
2
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sjo » 17. jun 2016, 07:23

Der er Northside her i Århus i denne her weekend og min søster og familie bor lige på vejen derud, så de kommer på landet og skal have asyl. Min mand skal arbejde, så jeg får min søster helt for mig selv næsten både lørdag og søndag i løbet af dagen, det bliver hyggeligt.

Jeg ser frem til at dele seng med min 5årige niece. "Moster, må jeg sove hos dig? Onkel skal alligevel tidligt op, så han kan godt sove alene".
Hun er sød men snu - og mosteren smelter jo totalt. Min søster skal dele værelse med babyen, men mon ikke vi skal putte lidt.
Jeg glæder mig.
4
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 17. jun 2016, 09:31

At WD40 tilsyneladende er vidundermiddel til rustfrit stål.
Yeah, den mikrovn er fin nu :banan:
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Æske » 17. jun 2016, 10:11

At jeg har opdaget Spotify.
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!

Tilbage til "Generelt"