Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 37
Likede indlæg: 781

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Lucia » 9. nov 2017, 17:36

En af mine kolleger sagde at jeg har "sådan en naturlig glæde", da vi skulle have taget nye personalefotos.
Jeg synes ellers, jeg er lidt for god til at have mit koncentrations-ansigt på (som virkelig ikke er særligt smilende), når jeg er på arbejde, men det skinner åbenbart igennem indimellem, at jeg ikke er sådan en sur en :D
3
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 163
Likede indlæg: 2733

Indlægaf Dmitra » 9. nov 2017, 19:11

Lige handlet. Mit kort blev afvist 5 gange, deres mobilpay virkede ikke og var ved at frygte nogle havde tømt min konto. Var på nippet til at gå uden mine varer, så siger kassedamen, ved du hvad, jeg henter lige min pung og ser om den vil tage mit kort og så kan du bare mobilepay'e mig. Hun hentede sit kort, samme, så vi blev enige om Nets måske havde problemer (igen), sidste forsøg (9. i alt) på hendes kort og pling, betalt. Og jeg fik overført pengene til hende.
Synes sgu det var en flot gestus af hende.

(Kasse 1 først, flere og flere kunder, så han kaldte en der kunne hjælpe mig. Ikke engang bonnen kunne scannes ind og manuelt skulle hun have alle varerne scannet ind igen, to gange gjorde hun det og så ovenikøbet det tilbud der også).

Det her kommer på deres FB-side, hendes chef skal vide det for jeg synes det var så flot hun bevarede overblikket som hun gjorde, ihærdigt forsøgte at løse tingene og tilbød for en stund selv at betale. Thumbs up til hende :gogo:.
14
Nobody dies a virgin, life fucks us all :deer:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1262
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 12590

Indlægaf Daine » 9. nov 2017, 19:14

Min mor har været til scanning i Viborg i dag, fordi de i Holstrebro synes der var nogle skygger på røntgenbilledet af overkroppen. Men de scannede hende 4 gange uden at finde noget :banan: De var ellers bange for spredning, men nej. Det er hun i det mindste sluppet for. Og i morgen når hun skal til samtale i Århus omkring behandling tager min storebror med (udover min far), det er rigtig rart at vide at der er en ekstra til at lytte.
19
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 21
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 566

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 9. nov 2017, 19:20

Jeg har brugt hele dagen på at interviewe folk hos mit yndlingsjob - alle på nær én var folk jeg tror kan gøre det virkelig godt hos virksomheden og som jeg ikke ville have noget i mod at have i min afdeling.

Den ene gjorde så op for alt det gode, men altså. Derudover var der lang frokost pause med gratis god mad. Da det var tid til at gå hjem følte jeg stadig kun at klokken var 14 og jeg ville blive. Det er så fantastisk med sådanne dage!
0
Brugeravatar
ExCoastal
Kort karma: 84
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 1513

Indlægaf ExCoastal » 10. nov 2017, 06:22

Tak til Metallica for at være de første til at "step up" og skabe Band Together koncerten i aften (som jeg desværre ikke havde mulighed for at se). Sammen med SF Giants fik de stablet en kanonarrangement på benene på ingen tid for at samle penge ind til de tusindvis af mennesker, der mistede alt i de store brande oppe nordpå. Oprindeligt var ideen, at det kun skulle være Bay Area bands, men der var mange andre, der ville være med.

:rock:

4
Brugeravatar
Crookshanks
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1206

Indlægaf Crookshanks » 10. nov 2017, 06:35

Jeg sidder med julekaffe og har lige læst, at der kommer en ny Star Wars trilogi.

Det er da den perfekte start på dagen... :lun:
0
♪♫♫ I'm dreaming of a white Christmas ♪♫♫
IrmaPigen
Kort karma: 196
Likede indlæg: 2600

Indlægaf IrmaPigen » 10. nov 2017, 07:15

De spiller sweet Child of mine i radioen. Det får togturen til at blive en fornøjelse.
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 10. nov 2017, 07:26

At i dag og i aften kommer til at byde på hygge i København med søde debattørinder og i morgen står den på bogmesse og shopping. Jeg glæder mig :lun:
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 91
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 1388

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 10. nov 2017, 10:30

Nyheden om Guns N' Roses til Odense i sommeren 2018 :rock: :rock:
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 490
Likede indlæg: 4726

Indlægaf Pandesteg » 10. nov 2017, 10:34

NejJegErIkkeAsiat skrev:Nyheden om Guns N' Roses til Odense i sommeren 2018 :rock: :rock:

Også her - lige den nyhed jeg havde brug for oven på en lorteuge :banan: :banan: :banan:
1
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 460
Likede indlæg: 7433

Indlægaf Angelina » 10. nov 2017, 12:24

At en af mine helt store idoler har spurgt om jeg vil tage hendes graviditetsportrætter (hvilket jeg gerne vil!), så hun flyver til Danmark om en måned .. så nu har jeg bestilt kjolen ... og begynder at få lidt nerver på...
8
~indsæt smart signatur her~
No1
Kort karma: 92
Likede indlæg: 919

Indlægaf No1 » 10. nov 2017, 13:00

Jeg har lavet en plan for min opsparing. Det går allerede fint nu, men det er rart se, hvor meget det kan blive til indenfor en kort årrække.
0
Don't get so tolerant that you tolerate intolerance.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 21
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 566

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 10. nov 2017, 21:25

Jeg faar min veninde paa besoeg fra Danmark. Det er over et aar siden jeg har set hende sidst og jeg glaeder mig SAA meget!! :love:

Derudover gav jeg min parts ejer springundervisning i dag. Jeg opvarmede ham og soergede for at han var praecis hvor han skal vaere, og saa red hun ham derefter. Hun har virkelig svaert ved galopanspring og mentalt bakker hun af paa ham hele tiden, fordi hun er lidt usikker paa sig selv.
Det gik SAA godt med dem!

Der var et par situationer hvor hun fik redet ham lidt meh og var lidt uretfaerdig overfor ham, men overall var de pisse seje! Hun fandt rimelig hurtigt ud af at slippe kontrollen lidt og lade ham gaa fremad, saa han kvitterede ved at vaere virkelig opadgaaende og tage springene helt perfekt. De lavede galopanspring paa begge volter uden problemer og hun sprang baade lodret og okser, med god rytme og ingen affyrings-fase lige inden springene. Saa sej! Det har virkelig givet mig optur at se hende faa en successoplevelse :blush2:
0
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 460
Likede indlæg: 7433

Indlægaf Angelina » 11. nov 2017, 20:37

Til dagens general prøve kom en af ungerne løbende hen og kiggede op på Lasse (min 16 årige søn) og spurgte "Er det din kæreste?" .. hun troede altså at jeg var hans kæreste.... ja, jeg ser SÅ ung ud? (knægten er ved at dø af skam, men jeg er vældigt glad :D )
4
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 11. nov 2017, 23:39

At der nu er kommet plan for min mors behandling. Og selvom det selvfølgelig bliver en virkelig sej omgang for hende, så er det rart at der nu sker noget. At det ikke 'bare' er snak og forundersøgelser.

Og at det har været et par virkelig hyggelige dage i København :)
4

Tilbage til "Generelt"