Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14622

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 22. nov 2017, 15:02

Hesten gik vældig fint til træning i dag selvom det var skrækkeligt vejr og jeg ikke har redet ham siden fredag.
0
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Maria86 » 22. nov 2017, 21:49

Et min ryg er som den skal være :D :dance: Det gør mig virkelig glad. at der ikke er sket noget med den :dance:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf LadyFox » 23. nov 2017, 14:43

Jeg har mødt min læge, og han er skide sød :D
0
...
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Studsgaard » 23. nov 2017, 15:30

Jeg har fået fyldt skabet med mandler, chokolade og marcipan. Svigerne har været i Tyskland, så jeg havde bud med. Der er nogle penge at spare. :D
0
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ExCoastal » 23. nov 2017, 18:10

Svigermor har bagt pies. Pecan pie, pumpkin pie og sweet potato pie :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf hotlips » 23. nov 2017, 21:51

Jeg har en plante jeg ikke ved hvad er, den er kommet i et bed hvor jeg har smidt frø jeg har glemt hvad er og fundet, bla på stierne i botanisk have så der er nærmest uendelige muligheder.

Hele sommeren har jeg gået og tænkt at jeg ikke ville spørge på en haveside for jeg mente den virkede bekendt og jeg gik og tænkte det var et eller andet nemt jeg burde kende og at jeg nok snart kom på det.

Nu har kræet klaret frosten helt upåvirket, den har stadig masser af grønne blade så nu har jeg lagt den op, og een ting er at andre ikke kender den, men det gør den gartner jeg normalt battler lidt med på hyggebasis i hvem der kender flest planter hurtigst åbenbart heller ikke,det havde jeg ikke lige set komme.

Så er jeg åbenbart ikke helt idiot. Det er altid godt at vide.

Det er bare trist at det nok ikke er så sandsynligt at jeg får et navn derinde.. Men jeg håber stadig.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Spjaerten » 24. nov 2017, 08:11

Det er fredag, lang weekend. Tur til Jylland. Kaffe med Æske. Forkælelse hos mor. Blir dejlig weekend!
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Spjaerten » 24. nov 2017, 08:30

7/11 har croissanter til 5kr :savl:
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Yuna » 24. nov 2017, 14:17

Skal snart flytte og give en del væk i øjeblikket, og det sker altså tit at folk "glemmer" aftaler, ikke giver besked omkring forsinkelse før 1 time EFTER, eller bare ignorerer en...

Havde en dame, som jeg troede holdte mig for nar, for vi havde for første gang en aftale i fredags... Så kom der noget i vejen fredag, så blev hun syg, var stadig syg, og jeg hørte ikke fra hende i et par dage... Da hun endelig kom for at hente tingene havde hun en lille æske chokolade med, som tak for min tålmodighed... Blev altså lidt rørt, for det var bare så sødt af hende <3



Og en anden positiv ting... min kollega blev simpelthen så glad for at jeg havde lavet cookies til hende, at det bestemt var al besværet værd :D
2
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 287
Likede indlæg: 3206

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf klumphen » 24. nov 2017, 16:25

At jeg fik slæbt mig selv ind for at træne efter arbejde. Jeg gad virkelig ikke, men jeg kan mærke nu at min ryg og nakke havde godt af det.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophaya » 24. nov 2017, 16:40

Jeg har fået min absolutte førsteprioritet som praktikplads. Det er virkelig lækkert :love:
9
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 24. nov 2017, 18:58

En dejlig dag på arbejde. Trods Black Friday travlhed, så var alle kunde søde og positive, og der var også tid til at småsnakke og hygge med dem. Elsker sådanne dage på arbejde :lun:
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14669
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf sigge » 24. nov 2017, 21:17

En meget lille ting, men jeg kan nu godt lide god kundeservice:
I går bestilte jeg en julekalender på Magasins hjemmeside. Halvanden time efter, at jeg havde gennemført ordren, betalt og modtaget en bekræftelse, fik jeg en mail om, at jeg stadig havde varer i min kurv, og jeg kunne få gratis fragt, hvis jeg gennemførte ordren indenfor 24 timer. Men min kurv var tom, for jeg havde jo afsluttet ordren. Derfor skrev jeg en lidt sarkastisk mail til kundeservice i formiddag, hvor jeg takkede for det ubrugelige tilbud. Jeg fik et svar her til aften med en forklaring om tekniske problemer og et tilbud om at refundere mine forsendelsesomkostninger. Det er ganske vist kun 25 kr., men det er da virkelig god service. :)
4
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 25. nov 2017, 15:08

*Min arbejdsgiver har refunderet mine nye briller fuldt ud. Så jeg har nu en pæn sjat penge, som jeg ikke havde budgetteret med. Hårh! Der skal købes et par lækre nye bluser - og så vil jeg invitere Brormand på en god middag ude. Han vil elske det!

*Min chef skrev ud til alle i teamet forleden, at vores resultater for dette kvartal er så gode, at der vanker én bonus for kvartalet og én specielt for den seneste måned. Alt i alt har jeg pludselig cirka 10.000 mere på kontoen, end jeg regnede med.

*Havde undervurderet, hvor meget afspadsering jeg p.t. havde i kvote: Viste sig, at jeg havde mulighed for at afspadsere to dage og derved kan holde fri i seks (!) sammenhængende dage her lige op til jul. Har også fri i selve julen. Men det her er bare noget andet - for det er seks dages MIG-tid. Uden mange planer og pligter. Og så har jeg opgjort, at jeg i alt har 13 arbejdsdage i december - det er lige til at klare :dance:

*I det singlenetværk, jeg er kommet med i, har jeg på det seneste spottet tre kvinder, som jeg virkelig synes demonstrerer humor, indsigt, vid og bid. Den ene af dem har jeg allerede med stor fornøjelse mødt. I online debatter ender vi tit med alle fire at have det skidesjovt, og de kommer også med en masse, som bare er interessante vinkler, jeg ikke havde overvejet, eller som netop udtrykker præcis det, jeg havde overvejet :) Forleden tog jeg mig så sammen og kontaktede dem med budskabet: "Vi har det så sjovt - har I mon lyst og tid til at ses os fire?" Fik lynhurtigt svar: Viste sig, at de to, jeg ikke har mødt endnu, havde talt om at holde noget middag for mig og hende den anden, jeg allerede har mødt. Kæft, jeg blev glad! Og tænk, nu har vi en dato på plads - og endda før jul, og tre ud af os fire har ellers skæve arbejdstider. Hold nu op, jeg glæder mig!

*I morgen skal jeg se en rigtig skøn veninde, som jeg pga alvorlig sygdom hos hende, ikke har set længe, til gåtur på yndlingsspot og caféhygge. Glæder mig noget så grufuldt! :)

*At i dag bare er en nattøjsdag: Ingen planer, ingen praktiske gøremål, ingen andre mennesker. Kan ikke huske, hvornår der sidst var plads til sådan en dag.

*At jeg har bestilt tid til massage: Når mine første alene-nattevagter er ovre i kommende uge, så kan jeg sove en stak timer og derefter smutte til en times massage hos en virkelig dygtig massør, jeg har benyttet mig af nogle gange. Føler mig allerede nu vind og skæv i hele kadaveret efter julefrokost på høje hæle i går, og nattevagter gør erfaringsmæssigt ikke mine musklers tilstand bedre ... Nøj, jeg glæder mig til at blive æltet igennem!
8
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 25. nov 2017, 15:40

Min chef har lige meldt fra til firmajulefrokosten, der starter om 1 1/2 time. Han havde 'glemt' der var julefrokost i hans søns dagpleje ... og det var åbenbart vigtigere end den første julefrokost med hans personale. :rulle:
Han lavede præcis det samme stunt til sommerfesten i juli, meldte fra et par timer før med en fesen undskyldning. Han var denne gang med til selv at vælge datoen og den har været kendt i flere måneder. Kæft en klaphat.

Men positivt er at vi får en superhyggelig aften, sikkert mere nu hvor han ikke er der ;)
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"