Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16219
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1405
Likede indlæg: 30152

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TinaW » 26. feb 2019, 10:59

Vejret.
Jeg ved godt vi burde have vinter, men det er så skønt at mærke solens stråler i ansigtet.
1
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11577
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 913
Likede indlæg: 18636

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf PaleSeptember » 26. feb 2019, 15:23

At komme hjem og åbne terassedøren på vid gab! Det hævner sig sikkert senere, hvor her bliver pissekoldt, og jeg er nødt til at tænde pilleovnen, men lige nu er det bare rart :)
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Planten » 26. feb 2019, 15:24

TinaW skrev:Vejret.
Jeg ved godt vi burde have vinter, men det er så skønt at mærke solens stråler i ansigtet.

Det er jo også sindssygt godt! Her i Nordjylland er den lette vind blød og blid, solens stråler varmer på kinden :love:
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16219
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1405
Likede indlæg: 30152

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TinaW » 26. feb 2019, 16:40

Planten skrev:
TinaW skrev:Vejret.
Jeg ved godt vi burde have vinter, men det er så skønt at mærke solens stråler i ansigtet.

Det er jo også sindssygt godt! Her i Nordjylland er den lette vind blød og blid, solens stråler varmer på kinden :love:


Det var det samme her.
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16219
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1405
Likede indlæg: 30152

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TinaW » 27. feb 2019, 06:07

Det var egentligt i går aftes, den smukkeste stjernehimmel. Så mange stjerner.
Og at det allerede er lyst her klokken 7, glæder mig til at slippe for pandelampe mm, når jeg lufter hundene om morgenen.
1
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Muddi » 27. feb 2019, 08:08

Jeg har fri, og solen skinner fra en skyfri himmel. Jeg har været nede og svømme 1 km, og kan nu slappe af med god samvittighed
1
D.itsen
Indlæg: 3325
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8983

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf D.itsen » 27. feb 2019, 16:02

Lemonella skrev:
Pjeps skrev:At min reservemor har taget en kæmpe portion water enchangere med hjem til mig fra Canada , det er sådan en slags smag til vand, der skal kun få dråber i en flaske. Og jeg elsker det!


Sådan nogen, har jeg også haft kig på, men fandt ud af at man skal kigge sig godt for, før man køber dem. De er ikke allesammen lige gode for ens helbred.
https://www.eatthis.com/best-worst-water-enhancers/

Når man bruger det som argument, at ingredienserne også bliver brugt som blækfortynder og afisningsmiddel til fly, som argument for hvor det er problematisk at have i en madvare, skal man være speptisk over for kilden. Meget skeptisk. Det er klassisk pseudovidenskabelig tilgang, for folk der overhovedet ikke forstår kemi

Jeg aner ikke om de nævnte stoffer er problematiske, men jeg ville finde andre kilder


Sorry, det er ikke personligt, det er en af mine kæpheste.
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Summer » 27. feb 2019, 16:23

Vejret. :love2:
0
D.itsen
Indlæg: 3325
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8983

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf D.itsen » 27. feb 2019, 16:37

Lemonella skrev:
D.itsen skrev:
Lemonella skrev:
Pjeps skrev:At min reservemor har taget en kæmpe portion water enchangere med hjem til mig fra Canada , det er sådan en slags smag til vand, der skal kun få dråber i en flaske. Og jeg elsker det!


Sådan nogen, har jeg også haft kig på, men fandt ud af at man skal kigge sig godt for, før man køber dem. De er ikke allesammen lige gode for ens helbred.
https://www.eatthis.com/best-worst-water-enhancers/

Når man bruger det som argument, at ingredienserne også bliver brugt som blækfortynder og afisningsmiddel til fly, som argument for hvor det er problematisk at have i en madvare, skal man være speptisk over for kilden. Meget skeptisk. Det er klassisk pseudovidenskabelig tilgang, for folk der overhovedet ikke forstår kemi

Jeg aner ikke om de nævnte stoffer er problematiske, men jeg ville finde andre kilder


Sorry, det er ikke personligt, det er en af mine kæpheste.


Jamen det er da helt okay. Jeg har ikke en uddannelse, hvor jeg ved noget om den slags stoffer. Jeg blev bare lidt overrasket da jeg læste det og synes som sådan, jeg får rigeligt med tilsætningsstoffer i alt andet jeg stopper i hovedet. :D

Det forstår jeg godt, men bare overvej at brug en anden kilde til dine informationer, for den der er useriøs/uvidende/uvidenskabelig.
Det er pisse svært at finde rundt i den jungle af information der findes derude, og det er der helt sikkert nogen der lukrerer på. Kildekritik er så vigtig, men det kræver ind i mellem nærmest en doktorgrad
2
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Bøtte » 27. feb 2019, 20:40

Rent sengetøj, der tørrede ude i formiddags :love:
2
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5921
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14735

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 27. feb 2019, 22:27

Min søster skal over for at besøge mig i Maj/Juni.
Jeg ser hende sjældent og det var min konfirmationsgave til hende. Jeg glæder mig faktisk rigtig meget til at have 6 dage med hende. Nu skal jeg bare se om jeg kan få byttet min søndagsvagt på arbejdet så vi kan få fuld udbytte af alle dagene :lun: .
1
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5414
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13961

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf RavenClaw » 28. feb 2019, 13:43

Jeg skulle lige ind og redde min konto fra undergang, da jeg ikke har fået en krone ind på den siden 15. december, og jeg har heller ikke rigtig kigget på den siden. Men jeg var kun trukket 140 kr. over, hvilket er rimelig imponerende, for jeg har ikke levet skrabet de sidste par måneder :D

(Jeg er dog pænt på røven ift. at betale husleje for marts :ninja: )
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9521
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7832

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophies-mor » 28. feb 2019, 16:49

Der blev endelig købt nyt gymnastiktøj til datteren. Hun haaaaader ar shoppe tøj :lol:
Vi tog så på Burger King & jeg gav en is.
Jeg nåede halvt ned i min, så havde jeg fået nok. Så.. lidt er der ved at ske med mine madvaner.
Og nu fedtfattig aftensmad.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14787
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24881

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf sigge » 28. feb 2019, 22:44

Det lykkedes mig at få Kimi Räikkönens autograf i dag. :dåne: Lifegoal fulfilled lige der.

Og at dele oplevelsen med en veninde, som forstår, hvorfor det er stort.
5
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6695
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1197
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9649

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf FrøkenM » 1. mar 2019, 07:01

Det er 1. marts og i dag - efter seks års kamp - har "min" forening endelig skiftet navn :banan: :banan: :banan:

Dét er virkelig stort når man altid har haft et problem med navnet og relationen til det.

Nårh ja: I går blev jeg formand for min lokale kreds og fortsætter samtidig som næstformand i ungdomsafdelingen. Det kan (næsten) ikke blive bedre :)
7
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Generelt"