Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Artem
Kort karma: 219
Likede indlæg: 1540

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Artem » 16. dec 2017, 21:39

Har fået købt ny bil. Er godt nok ikke et så godt tilbud som jeg havde håbet på at finde. Men tror og håber jeg bliver glad for den.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Fra bybo til thybo
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1321
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 22282

Indlægaf LadyFox » 16. dec 2017, 21:45

Jeg har spist aftensmad med en veninde. :)
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 613
Likede indlæg: 4520

Indlægaf achillaxedprune » 16. dec 2017, 22:13

Jeg har været med hele familien ude og fælde juletræ... Det var SÅ hyggeligt!... En tradition in the making. :jule:
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 529
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3534

Indlægaf FrøkenM » 16. dec 2017, 22:22

En virkelig god brunch med en meget sød mand :lun:
Lige hvad jeg havde brug for midt i projektkaos og stress.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2354
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 22544

Indlægaf kidkomb » 16. dec 2017, 22:32

Kollegakrammere :D
0
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Slettet bruger
Likede indlæg: 6794

Indlægaf Slettet bruger » 16. dec 2017, 23:33

Jeg fik vist ændret en scene i en kommende arabisk science fiction film. Det er stenet men fedt nok.
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 269
Likede indlæg: 5032

Indlægaf hotlips » 16. dec 2017, 23:58

Jeg har været i haven hele dagen, super dejligt, jeg kan godt li at være ude når det er koldt men jeg skulle nedlægge vores lille havedam og shiiit det er koldt at få fingrene i vand i frost vejr.

Men jeg blev da færdig, og nu venter det overvejende sjove, at få lov til at forme en ny dam og bruge pladsen hvor den gamle var i forhaven. Jeg overvejer at lave en miniudgave af stonehenge, det bliver noget bøvl men det kunne være rigtig skægt.
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 166
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 2421

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 17. dec 2017, 00:04

Min kæreste har været til julefrokost med arbejdet og jeg hentede ham + en kollega på vej hjem fra arbejdet. Kørte kollegaen hjem først og så var der ellers kærlighedserklæringer den næste halvanden time. Han er altså sød når han er fuld :lun:
2
Brugeravatar
didas
Kort karma: 342
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 4189

Indlægaf didas » 17. dec 2017, 00:27

At vi har holdt en dejlig fødselsdagsfest med de skønneste venner. Jeg føler mig så heldig over at have de menneskeri mit liv :lun:
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1989
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 20484

Indlægaf Daine » 17. dec 2017, 12:27

Et besøg derhjemme. Min mor klarer det simpelthen så godt :gogo: Hun er træt og det meste mad smager af metal (og det er hun pissesur over, selvom hun godt vidste det ville blive sådan :D ), men hun har ikke tabt i vægt og hun kan stadig grine og har hendes sorte humor i behold. Og vi kan sagtens snakke om tingene, hun går ikke og lukker det inde.
Min far reagerer også godt på det, han har haft det svært, men det er rigtig godt for ham at hun, indtil videre ihf, ikke har voldsomme bivirkninger. Hun har ingen kvalme, hun oplever bare følelsen af at være konstant mæt. Det giver lidt udfordringer mht til spisning, men hun klarer den. Heldigvis kan hun stadig spise kartofler med masser af smør :D

Hun siger det klør på hendes hals (der hvor hun får strålerne), hvis nogen kender til en god salve/creme mod det, som en meget sart hud kan tåle, vil jeg være taknemmelig for et kort :) Hun har en lægetid i morgen, hvor hun også vil nævne det. Men just in case hun glemmer det ;)
10
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Orchidea
Kort karma: 55
Likede indlæg: 1344

Indlægaf Orchidea » 17. dec 2017, 13:47

At jeg ikke længere er forstoppet.

Der kan man tale om en funktion, jeg tidligere bare tog for givet.
4
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 435
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 6459

Indlægaf Studsgaard » 17. dec 2017, 21:17

Daine skrev:Et besøg derhjemme. Min mor klarer det simpelthen så godt :gogo: Hun er træt og det meste mad smager af metal (og det er hun pissesur over, selvom hun godt vidste det ville blive sådan :D ), men hun har ikke tabt i vægt og hun kan stadig grine og har hendes sorte humor i behold. Og vi kan sagtens snakke om tingene, hun går ikke og lukker det inde.
Min far reagerer også godt på det, han har haft det svært, men det er rigtig godt for ham at hun, indtil videre ihf, ikke har voldsomme bivirkninger. Hun har ingen kvalme, hun oplever bare følelsen af at være konstant mæt. Det giver lidt udfordringer mht til spisning, men hun klarer den. Heldigvis kan hun stadig spise kartofler med masser af smør :D

Hun siger det klør på hendes hals (der hvor hun får strålerne), hvis nogen kender til en god salve/creme mod det, som en meget sart hud kan tåle, vil jeg være taknemmelig for et kort :) Hun har en lægetid i morgen, hvor hun også vil nævne det. Men just in case hun glemmer det ;)

Jeg ved mange med psoriasis bruger raunsborg håndcremen.
Vi herhjemme bruger den også til alt muligt, Men jeg ved ikke rigtigt om den kan være kløedæmpende eller om den ikke bare fugter sart hud.
2
Shadowmoon
Kort karma: 0
Likede indlæg: 91

Indlægaf Shadowmoon » 17. dec 2017, 21:35

Jeg har haft mit skønne 2 årige barnebarn på weekend :love: :love:
Det har været en weekend, hvor vi har storhygget og det var ikke mindre positivt, da hun tog hjem til sine forældre igen :lun:
1
Summer
Kort karma: 10
Likede indlæg: 396

Indlægaf Summer » 18. dec 2017, 00:26

Vi har alle herhjemme (kæresten, mig og vores 2 katte) bare dovnet den for vildt hele dagen. Vi har alle bare lagt i sengen og stenet iPad (kæresten har set film, jeg har læst).
Da vi endelig fik sparket os ud var det kun for at tage hjem til mine forældre og spise aftensmad, for derefter at komme hjem til sofaen med vores dyner og set film.

Ligeledes skal kæresten på kursus hele ugen op til juleferien, hvilket gør, at han skal møde 2 timer senere om dagen og er hjemme 2 timer før hver dag - hvilket giver os lidt mere tid til at være sammen inden han tager over til sin familie og holder jul. :P
3
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 558
Likede indlæg: 9437

Indlægaf Lemonella » 18. dec 2017, 05:41

Min bonussøn ringede i går aftes. Han har været i gang med at tømme sin fars (min afdøde eksmands) kælderrum. Han fortalte glædestrålende at han havde fundet mine gamle LP plader. Jeg fik dem ikke med ved skilsmissen, fordi min eks ville overspille dem og så kunne jeg få dem bagefter.
Jeg har med jævne mellemrum, siden skilsmissen for 15 år siden, forsøgt at få kontakt til ham, for at få mine plader.
Det lykkedes aldrig og fordi min eks blev fundet død i sin lejlighed, hvor man mente han havde ligget død i mindst 3 uger, blev alt i lejligheden smidt ud.
Jeg troede mine elskede plader var røget ud, men de var altså i kælderen. Nu skal de bare hentes på Sjælland og så skal der lyttes til ren nostalgi. :)
15
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Generelt"