Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 9. dec 2016, 10:19

Jeg er først lige stået op :love: Jeg har været vågen et par timer, men har bare hygget mig under den lune dyne og glædet mig over, at jeg ikke havde noget jeg SKULLE op til.

En tur på vægten, der er røget 2,6 kilo siden i torsdags. Noget af det er helt klart været den almindelige 'oppustethed' efter et stort måltid, men jeg har været opmærksom på hvad jeg har spist + fået gået nogle gode ture, så jeg håber da lidt af det er et reelt vægttab :)

Tanken om 3 1/2 fridag der ligger forude. Og jeg skal op og hente juletræ i morgen, det bliver dejligt bare at kunne vælge frit. Før skulle det altid være højt og slankt, det var pissesvært at finde et der var pænt proportioneret. Nu kan jeg bare vælge et helt almindeligt juletræ, for jeg har masser af plads i stuen :lun:
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Mulan » 9. dec 2016, 10:40

Min helt fantastiske vejleder. Hun er og har været en kæmpestøtte igennem træls udredningsforløb.
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf didas » 9. dec 2016, 12:42

At jeg har fået lov til at smutte fra job en halv time før i dag, så jeg ikke er så presset på tid mht. at nå til en julefrokost senere :banan:
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophaya » 9. dec 2016, 12:45

At jeg næsten er færdig med at læse op til eksamen. Så kan jeg holde fri i morgen, snakke eksamensstrategier med en god studiekammerat søndag og være så klar som overhovedet muligt mandag, når den står på 7-døgns(!)-eksamen.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Studsgaard » 9. dec 2016, 14:00

En uventet (ret stor) pengegave fra min farmor og farfar. De har solgt huset og vil så forkæle både deres børn og børnebørn.
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 9. dec 2016, 14:50

At vores sekretærer blev så glade for de gaver jeg gav dem i dag, at de tog et billede og sendte rundt på fælles mailen med teksten

"Se hvad vi har fået af søde Fys. Charlotte :0)
1000-tak, det varmer rigtig meget."


Dejligt at kunne sprede lidt glæde blandt nogen der måske bliver lidt overset for alt deres arbejde af og til :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophies-mor » 10. dec 2016, 16:47

En uventet melding fra manden:
Vi skal på date i aften. Vi gør begge to noget ud af os selv og tager i biografen.
6
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Guilded_Lily » 10. dec 2016, 16:58

Min svigerfar var som forvandlet. Han var ikke den gnavne, gamle mand i dag. Det var godt nok dejligt!
7
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 10. dec 2016, 19:25

Træning - efter tre dage i smertehelvede pga forbandet hekseskud i lænden, tog jeg til aften, hvor jeg dog kunne mærke en lille bedring, chancen og gik i motionsrummet efter arbejde.

Nu får vi se, når musklerne bliver kolde. Men lige nu har jeg det helt fantastisk og kan stort set smertefrit gøre de bevægelser, som har været komplet umulige de sidste 72 timer. Eu-pho-ri-a! :dance:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Guilded_Lily » 10. dec 2016, 19:38

Og det bliver ved - vi har endelig fået ryddet op i alle de der latterlige bunker, der dukker op ud af ingenting, OG manden fandt mit køkkenjulepynt :love: :banan: :love: :banan:
2
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf sortkaffe » 10. dec 2016, 19:47

Guilded_Lily skrev:Og det bliver ved - vi har endelig fået ryddet op i alle de der latterlige bunker, der dukker op ud af ingenting, OG manden fandt mit køkkenjulepynt :love: :banan: :love: :banan:

køkkenjulepynt?
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Guilded_Lily » 10. dec 2016, 20:02

sortkaffe skrev:
Guilded_Lily skrev:Og det bliver ved - vi har endelig fået ryddet op i alle de der latterlige bunker, der dukker op ud af ingenting, OG manden fandt mit køkkenjulepynt :love: :banan: :love: :banan:

køkkenjulepynt?


Jeg har nogle særlige nisser, der altid står i køkkenet, og noget halløj til at hænge op i køkkenvinduerne, som jeg ikke kunne finde, og det er bare ikke rigtig pyntet op, hvis det ikke er der.
0
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf sortkaffe » 10. dec 2016, 21:09

Guilded_Lily skrev:
sortkaffe skrev:
Guilded_Lily skrev:Og det bliver ved - vi har endelig fået ryddet op i alle de der latterlige bunker, der dukker op ud af ingenting, OG manden fandt mit køkkenjulepynt :love: :banan: :love: :banan:

køkkenjulepynt?


Jeg har nogle særlige nisser, der altid står i køkkenet, og noget halløj til at hænge op i køkkenvinduerne, som jeg ikke kunne finde, og det er bare ikke rigtig pyntet op, hvis det ikke er der.

ah :)
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pityt » 10. dec 2016, 21:12

En flere timer lang telefonsamtale med en veninde :love2:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 11. dec 2016, 08:02

*At min mor ringede i går og tydeligvis havde tænkt over, hvad hun kunne bidrage med, når nu jeg holder jul ...

*Erkendelsen af at der nu kun er ti dage til, at vi atter går mod lysere tider. Så overlevede jeg sgu mørket endnu en gang og har ikke været skyggen af deprimeret eller vintertræt. Jeg har bare været træt, når jeg ikke har sovet :D Det dér med at være opmærksom på at æde rigeligt med fed fisk, indmad og godt med "grønne grøntsager" for at få D-vitamin og jern ... Det er åbenbart enormt effektivt!

*At trods lænden brokker sig igen i dag, så har træningen i går tydeligvis gjort underværker.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"