Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 23. mar 2019, 10:10

Efter en rigtig hyggelig aften til debatkomsammen i går er jeg vågnet fuld af fornyet energi og vi har netop, på min foranledning, inviteret nogle gode venner til middag og brætspil i aften. En ting jeg ellers ikke har haft hverken overskud eller lyst til i lang tid.
Tak for jer! :lun:
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14666
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf sigge » 23. mar 2019, 13:10

Efter en uge med for lidt og dårlig søvn, har jeg ligget i min seng i 10,5 time i nat. Jeg sov ikke uafbrudt, men det lykkedes mig at falde relativt hurtigt i søvn efter min kl. 3-opvågning, som desværre er blevet en vane. Og så sov og døsede jeg i intervaller fra kl. 5 til 7:30, hvor jeg stod op. Så jeg føler mig faktisk udhvilet.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 23. mar 2019, 13:18

Jeg har et par fuglekasser hængende som der hvert år har været i brug. Jeg lagde mærke til i dag, at en spurv gentagne gange sad og kiggede ind i en af kasserne, men uden at hoppe ind. Så jeg fik renset dem for sidste års redebyggerfnuller og nu har spurven været forbi igen, denne gang var den inde i kassen. Jeg er sikker på, at jeg snart kommer til at se et spurvepar flyve til og fra med masser af nyt redebygger materiale.

Så er det forår :lun:
7
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Sorenspige
Indlæg: 7047
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 966
Likede indlæg: 9300

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sorenspige » 23. mar 2019, 19:04

Den her dag har været en af de fantastiske dage, som man gemmer i sit hjerte og sind og forsøger at huske på, når dagene bliver grå og triste.

Dagen har bare været helt igennem dejlig og god. Vi har været til gymnastikopvisning, og begge børn var bare så søde, dygtige og glade, at mit hjerte var ved at briste af glæde og stolthed :lun:. Alle bedsteforældrene kom - også min far, som ellers tidligere ikke har gidet sådan noget.

Vi cyklede frem og tilbage i strålende solskin, og senere kom de fleste af bedsteforældrene til eftermiddagskaffe og aftensmad. Børnene var glade, legede, og vi hyggede os.

Lige nu er livet bare godt .
12
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4873
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 287
Likede indlæg: 7832

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Nicolait » 24. mar 2019, 07:55

At jeg på to dage har haft 12 visninger af min seneste video på youtube. :pompom:

Ved godt at det ikke er mange, men det er mange for mig. :rock:
3
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16009
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29804

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TinaW » 24. mar 2019, 12:33

Vejret :sol:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 24. mar 2019, 12:59

Jeg har givet mig selv en “der-er-kun-4-måneder-til-min-fødselsdag” gave (for alle ved jo, at det er vigtigt at tælle ned ... ikk?) :D Ej, jeg har været lidt meh omkring at jeg slet ikke havde planlagt en Comedy aften i 2019 endnu og så så jeg at Thomas Warberg kommer til Herning i november og at hans show ikke er så dyrt. Nu er der booket en billet, og selvom rigtig mange pladser allerede var solgt, så lykkes det mig at få en nogenlunde placering - fordelen ved kun at skal have én billet :)

Jeg ville også rigtig gerne ind og se Jonathan Spang, men knap 500 for en billet er mere end jeg vil give. Af samme årsag er Ørkenens Sønner i 2020 også fravalgt, der koster en middelklassebillet omkring 700. Men jeg er vild med Warberg og hans seneste show i Herning var virkelig godt, så jeg glæder mig! :D
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf hotlips » 24. mar 2019, 21:25

Min families hus er blevet solgt, langt om længe, de der stadig boede der ville have gjort alt for at få lov til at blive boende men jeg ser virkelig frem til at gå forbi og vide der er slut.

Det ligger så vi går forbi når jeg skal til undersøgelse med min dreng og det har ikke været fedt at måtte sige at ja der bor din olde og nej vi kan ikke besøge hende, det har været en lortesituation og selvom det har været ret sporadisk så har det irriteret mig at være nødt til at forklare ham lidt om noget jeg overhovedet ikke syntes han skulle høre om endnu.

Det har klart været sådan en ting hvor hans klæbehjerne har været en pest, vi gik over og besøgte min mormor efter undersøgelse en gang da han var 2-3 år og det har han så husket siden, men efter den dag valgte min hjernedøde moster så ikke at tale til min moster, formentlig i et par uger for det var standard og siden turde hun ikke sige ja til at vi kom, vi måtte ikke engang gå op og ringe på og aflevere et eller andet jeg skulle aflevere, det har sikkert været en plante.

Det er så langt ude og så langt væk fra vores liv at jeg har svært ved at forholde mig til det , men jeg har jo selv boet sammen med samme moster så det er ikke fordi jeg tvivler på det.

Min mormor døde for halvandet år siden og siden har jeg håbet det blev solgt inden vi skulle afsted hver gang og det skal overtages 1 april og det bliver så når vi skal derud d 24 at jeg for første gang i næsten 40 år ikke har familie i den gamle møgkasse.

Jeg glæder mig, så er det endegyldigt slut, familien er smadret til atomer og der er ingen vej tilbage, min dreng har mødt de fleste men han kender dem ikke og heldigvis.
0
Jadajada
Indlæg: 720
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2315

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Jadajada » 25. mar 2019, 17:49

Min dejlige 12-årige datter! (Igen).
Hun har en veninde fra sin gamle klasse med hjemme og snakken falder på en pige fra hendes nye skole. Begge skoler har lige været til pool-party så gammel veninde har mødt pigen fra den nye skole.
For mig ville det være det nemmeste at beskrive den nye pige som hende der er mørkest i huden blandt flere andre mørklødede. Men min dejlige datter fortæller at det er hende med krøllerne og veninden siger, nåe ja, hende.

Jeg bliver glad helt ind i sjælen over at det er så naturligt for dem.

(Disclaimer: jeg er opvokset i et parcelhuskvarter i 70erne og for mig er det mere tillært).
3
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf FrøkenM » 25. mar 2019, 17:57

Jeg sendte informantmateriale ud i forbindelse med mit speciale i morges: Jeg har allerede fået en postiv tilkendegivelse fra den ene af dem jeg gerne vil lave interviews med. Han synes det lød spændende og relevant, så derfor ville han meget gerne være med. Det bliver virkelig godt, det her :banan:
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14616

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 26. mar 2019, 15:22

Jeg har vundet en konkurrence om adgang til RidBedre TV. Har lige oprettet min bruger på siden og jeg er fuldkommen overvældet.
Kan slet ikke vente med at være smertefri og komme i sadlen igen. Jeg bliver så toptunet en rytter :love:
0
Selma156
Indlæg: 2341
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6807

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Selma156 » 26. mar 2019, 19:52

I morges da jeg vågnede, gik jeg og ventede på svar, om jeg ville komme til Grønland og arbejde.

Nærmest samtidig, som jeg fik afslag, opstod en mulighed for at flytte til Island i en periode. Om ni dage! Jeg er spændt og totalt nervøs!
6
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Summer » 26. mar 2019, 21:31

At jeg ikke skal tidligt i seng, da jeg arbejder hjemmefra i morgen = kan sove længere i morgen. :D
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16009
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29804

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TinaW » 27. mar 2019, 07:54

At min søn igen i år er blevet inviteret med på sommerlejr. Han var så glad for, at være af sted sidste år.
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ladysparrow » 27. mar 2019, 13:40

At kigge på klokken og se at der er weekend om mindre end 2 timer. Forlænget weekend i Stockholm med min husband to be. Ska bare hjem og pakke weekendtasken, skal ikke glemme Bollingeren som skal med og åbnes på hans fødselsdag fredag.
3

Tilbage til "Generelt"