Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 1. apr 2019, 09:07

Har lige været inde for at tjekke min pension. Har en opsparing hos AP pension gennem min tidligere arbejdsplads.
De havde så placeret min opsparing i en af deres egne fonde som have givet negativ afkast i 2018. Det gjorde at jeg omkring nytår flyttede opsparingen til 2 andre fonde (unit link ordning) og de har allerede i årets først 3 mdr. givet et afkast på over 13% :banan:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55532
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ado » 1. apr 2019, 18:20

At min mor reagerer godt på kemoen. Scanningsresultaterne var så fine, som man kunne ønske.
At jeg har fundet ro ved at trave lange ture i naturen hver dag. Det får mine stress-tanker op i en lille hængekøje og giver mig mere energi.
At jeg skal afspadsere to hele uger om 3 arbejdsdage.
11
Donna Martin Graduates!
godtnavn
Indlæg: 11093
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf godtnavn » 1. apr 2019, 22:38

For første gang i ugevis havde jeg en eftermiddag uden konstant kvalme, så jeg var i haven og plante med min datter :love: Og havde generelt en hyggelig eftermiddag/aften med hende, det er længe siden jeg har kunne lege med hende flere timer uden at have brug for at sidde og slappe af for ikke at kaste op udover hende. GRaviditet er bare ikke sjovt, men det får en til at nyde mere når man så en dag bare har det som alle andre :lol:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 2. apr 2019, 04:19

2x morgenpakkelevering af DAO. Hvorfor de ikke leverede de to pakker på samme tid er mig lidt af en gåde, pakkerne var fra samme virksomhed (men muligvis sendt fra hvert sit sted) og de to DAOfolk kom kørende i i hælene på hinanden. Men pyt med det, jeg fik mine bøger og min film frem i god behold :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf lillebjoern » 2. apr 2019, 10:58

En dejlig time med min psykolog. :)
4
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf FrøkenM » 2. apr 2019, 11:19

At jeg endelig fik taget mig sammen til at få lavet den tattoovering jeg har drømt om længe. Den betyder ret så meget for mig :lun:
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16019
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29813

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TinaW » 2. apr 2019, 11:56

At min hest, trods sine bygningsmæssige udfordringer, efterhånden er rettet godt op i skroget og kun har få spændinger tilbage.
Ikke nemt at rette en gammel hest op.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12321

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Guilded_Lily » 2. apr 2019, 14:41

Ros fra ledelsen omkring mit oplæg for kollegerne.
6
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf AgentPixie » 2. apr 2019, 17:39

Når min søn siger godtnat, det lyder så overdrevet kært! “Nonaaat” :dåne:
2
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Kasper
Indlæg: 283
Tilmeldt: 1. sep 2015, 21:50
Kort karma: 72
Likede indlæg: 836

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Kasper » 2. apr 2019, 18:31

...
Senest rettet af Kasper 3. apr 2019, 09:30, rettet i alt 4 gange.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf hotlips » 3. apr 2019, 07:47

Min dreng skulle hjem til en ven, vi har flyttet rundt på alting for det og jeg har med vilje fået en tid til læge idag.. Og så er vennen blevet syg. Argh. Men skidt med det, de andre forældre er så nemme og hurtiger at forhandle med så nu skal han med bedste vennen hjem i stedet og i stedet for at jeg skulle hente og lave mad bliver han nu afleveret i affodret tilstand.

Hurra.

Jeg har forskellige skavanker af en meget skæv ryg, blandt andet en knyst i en størrelse man normalt ikke ser på folk på min alder men den er så slem at min storetå er helt skæv og i perioder som nu bliver knoglen så hævet at foden er en halv gang tykkere end den anden.
Og så kan det godt være det lyder lidt sjovt med knyster og podegra lignende ting på en, relativt ung spinkel dame men der er en grund til det er noget de fleste har hørt om, det gør virkelig ondt og giver hævelser så man må ligge med benet oppe og det har ikke været optimalt at jeg havde sagt ja til lidt for mange legeaftaler i weekenden.

Men nu kan jeg da blive liggende med benet oppe til jeg skal til lægen og hives i den og bagefter kan jeg gøre det igen resten af aftenen hvis det er helt galt.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf LadyFox » 3. apr 2019, 16:37

Jeg er stadig sur over nogen har piftet alle cyklerne på min vej, inklusiv mine 2 som jeg er dybt afhængig af, både som transport og arbejdsredskab, så er der åbenbart intet der er så skidt at det ikke er godt for noget andet. Jeg har i denne anledning fået ny cykelsmed, til at fixe den ene cykel. Han er lige rundt om hjørnet, sød, havde tilbud på punktersikre dæk + slange. Han havde sagt jeg kunne komme mellem 17 og 18 og da jeg kom klokken 17.30 havde han travlt så jeg måtte vente lidt, og selvom han holdt sig inde for den aftalte tid valgte han at lave lidt ekstra på min rustbunke af en cykel som kompensation for ventetiden.
0
...
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ExCoastal » 3. apr 2019, 16:49

Billetsalget til den næste Avengers film startede i går morges, og der var tryk på hos de forskellige biografkæder hele dagen, faktisk så meget at mange af dem gik ned. Vi kunne ikke komme igennem til Cinemark.com hele dagen, men i går aftes lykkedes det os at score billetter til fredag d. 26. Yay!
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Purple Haze » 3. apr 2019, 20:20

Jeg har netop fået at vide at jeg har fået plads på en LARP jeg gerne vil til (LARP er live rollespil).
Hvilket er super, for var i tvivl om, om jeg kunne finde noget, nu hvor dem jeg plejer at rejse med er gået konkurs.

Og så snakkede jeg med nogen om et ‘run’ i mandags, og nu har jeg fået en plads og regner med at få min karakter en af dagene.

:banan2:
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Purple » 4. apr 2019, 13:04

Jeg er godt i gang med min uddannelse til hypnoterapeut/psykoterapeut samt Supervisor i mad og følelser... og i dag har jeg haft en øveklient til en opfølgende session, og hun kom med de smukkeste blomster! :blomst:

Hvor giver det bare så meget mening for mig det her! Det føles så enormt berigende, at være med på linien som støtte til den forandring der ønskes :love2: - og hvor er det bare VILDT skønt at SE den proces!

Glimtet i øjnene, smilet.. roen.. bevidstheden...

Jeg er altså rørt.. :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9

Tilbage til "Generelt"