Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1178

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Lucia » 3. jan 2018, 19:35

klumphen skrev:
Lucia skrev:- Mit æggeur vækkede mig 5 minutter efter det tidspunkt, hvor mit rigtige vækkeur (som jeg åbenbart ikke har fået sat rigtigt til) skulle have vækket mig i morges. Det har sine fordele at have et æggeur, der har sit eget liv engang imellem. Har godt nok aldrig oplevet at det har ringet så mange timer efter jeg har brugt det, men det var jo timet meget godt.
...

Wait, what?

Hvis det var mig, så ville jeg være bange for, at det æggeur er hjemsøgt! :lol2:

Det har det med at gå i stå og så tikker det færdigt senere. Men jeg er ret sikker på at det ringede i går aftes, da jeg brugte det, så det undrer mig også lidt at det ringede igen i morges. Jeg er også lidt i tvivl om, om lyden bare er noget jeg har drømt og det bare var sådan min underbevidsthed valgte at vække mig :genert:
0
Muddi
Kort karma: 218
Likede indlæg: 1160

Indlægaf Muddi » 3. jan 2018, 20:24

At det nu er sengetid. Godnat!
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 248
Likede indlæg: 4521

Indlægaf hotlips » 4. jan 2018, 00:16

Jeg fandt min cykel der blev stjålet i sidste uge og stjal den selvfølgelig tilbage.

Men nu irriterer det mig at jeg ikke tog de sko og jakke der lå i cykelkurven og lod min dreng hoppe på det i den nærmeste vandpyt.
7
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2026

Indlægaf klumphen » 4. jan 2018, 06:41

Lucia skrev:
klumphen skrev:
Lucia skrev:- Mit æggeur vækkede mig 5 minutter efter det tidspunkt, hvor mit rigtige vækkeur (som jeg åbenbart ikke har fået sat rigtigt til) skulle have vækket mig i morges. Det har sine fordele at have et æggeur, der har sit eget liv engang imellem. Har godt nok aldrig oplevet at det har ringet så mange timer efter jeg har brugt det, men det var jo timet meget godt.
...

Wait, what?

Hvis det var mig, så ville jeg være bange for, at det æggeur er hjemsøgt! :lol2:

Det har det med at gå i stå og så tikker det færdigt senere. Men jeg er ret sikker på at det ringede i går aftes, da jeg brugte det, så det undrer mig også lidt at det ringede igen i morges. Jeg er også lidt i tvivl om, om lyden bare er noget jeg har drømt og det bare var sådan min underbevidsthed valgte at vække mig :genert:

Jeg ville nok købe et nyt, bare for at være sikker! :D
1
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 429
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 6303

Indlægaf Studsgaard » 4. jan 2018, 13:59

Jeg kom ud at gå en tur. Helt selv, lidt inden datteren havde fri fra skole.
Det er med at se på de gode ting der sker/jeg magter lige pt.
8
Muddi
Kort karma: 218
Likede indlæg: 1160

Indlægaf Muddi » 4. jan 2018, 14:59

At min læge var så sød og forstående. Hun mente jeg var overkørt oven på en stressende juleferie, og sagde at jeg kun skal arbejde to timer i morgen, og ellers de timer jeg magter i næste uge
1
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 162
Likede indlæg: 2839

Indlægaf Velvet-Goldmine » 4. jan 2018, 23:13

Jeg har købt en ny telefon, og jeg knuselsker den fuldstændigt uforholdsmæssigt meget allerede :love:

Jeg har hadet min Nokia smart(my ass)phone stort set siden jeg købte den som et giga fejlkøb fordi jeg ikke lige havde overvejet at den selvfølgelig kørte på windows styresystem i stedet for android. Det var dog ikke det værste - den var bare generelt skod! Skodkamera, skodlyd, skod'brugervenlighed' ift. så simple opgaver som helt almindelige opkald, skodinternet hvor den crashede konstant eller ikke kunne vise websiderne korrekt (al tekst lå oveni hinanden), mange apps kører ikke på windows og som kronen på værket dropper Mobilepay Nokiatelefoner fremover.

Nu har jeg igen android, skarp skærm, fantastisk kamera (og med frontkamera og blitz - wow... eller noget), adgang til alle apps og logisk brugerflade ift. telefonens spidskompetance: at foretage opkald og en højtaler der ikke kan ikke kan kritiseres.
Jeg er så lykkelig at jeg næsten synes det er pinligt.

- og nej, jeg vil ikke over på iOS :-D
3
IrmaPigen
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4399

Indlægaf IrmaPigen » 5. jan 2018, 07:24

Overskud på min budgetkonto i 10 kilos klassen.

Hvis det er der om et par måneder skal det flyttes til min almindelig opsparing...
2
Brugeravatar
didas
Kort karma: 336
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 4046

Indlægaf didas » 5. jan 2018, 08:46

- Jeg har tabt 1,5 kg på 2 dage

- Jeg bestilte nyt pas på Borgerservice d. 2/1 kl. 10.00, og det er blevet leveret i postkassen i morges. Det er sateme hurtig ekspeditionstid!! Props til Ballerup Kommune :-D
5
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Mistermor
Kort karma: 246
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 4531

Indlægaf Mistermor » 5. jan 2018, 11:48

At min massør er et utrolig dejligt menneske.
0
Brugeravatar
Artem
Kort karma: 205
Likede indlæg: 1441

Indlægaf Artem » 5. jan 2018, 14:42

At vi nok har fundet en økonomisk løsning på et projekt jeg gerne vil til at i gang med på job, med hvor vi manglede omkring 30%
0
Utak er verdens løn
Marott
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1219

Indlægaf Marott » 5. jan 2018, 17:53

At den allerøverste ledelse har peget direkte på mig til en opgave. :banan:
5
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 40
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 713

Indlægaf Anlewi » 5. jan 2018, 17:57

didas skrev:- Jeg har tabt 1,5 kg på 2 dage

- Jeg bestilte nyt pas på Borgerservice d. 2/1 kl. 10.00, og det er blevet leveret i postkassen i morges. Det er sateme hurtig ekspeditionstid!! Props til Ballerup Kommune :-D

Sjovt det gjorde jeg også - har også modtaget i dag. De er hurtige i Ballerup
0
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 120
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 2123

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 6. jan 2018, 18:57

Har prøvet terrænspring for første gang nogensinde i dag - på et sted med de LÆKRESTE faciliteter! Oh my, har aldrig set et sted som dette før.
Selve terrænspringning gik godt - efter første forhindring var jeg hooked og hesten elsker det. Han er super lydhør her, selvom han på en bane kan være lidt meh og det var simpelthen den fedeste oplevelse. Der er visse steder hvor mine problemer fra springbanen går igen, men overall den fedeste oplevelse jeg har haft med hest til dato - og jeg har prøvet det meste!

Den hest er simpelthen så sej! :lun:
3
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1921
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19337

Indlægaf Daine » 7. jan 2018, 09:49

Jeg har været i bad :banan: Ikke fordi det er noget der normalt kræver en 4-årig uddannnelse at kunne finde ud af, men efter 4 dage med sygdom, så var det bad bare SÅ tiltrængt!

Jeg har sovet ret godt i nat. Fik 5 hele timer i træk, før jeg måtte op for at hoste igennem. Og derefter endnu et par timer på øjet. Det er første gang i flere uger, jeg har sovet så meget :love:
10
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Tilbage til "Generelt"