Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Summer » 5. sep 2018, 21:08

Et par jeans som jeg havde bestilt hjem ankom i dag, og de passer perfekt. Har seriøst i et år ledt efter par jeans som klæder mig, og som ikke skal lægges op pga. af mine små stænger. :banan: Dansede seriøst en lille glædesdans :D
5
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Tilly » 6. sep 2018, 07:17

Det var godt nok i går, men det var en sød oplevelse, så tillader mig at dele det i dag.

Min venindes dreng på 6 år, som har infantil autisme, spurgte mig om jeg var hans mors kusine. Så forklarede jeg at det var jeg ikke, men at jeg var hans mors veninde. Herefter spurgte han mig om jeg også godt ville være hans veninde :love2: Det sagde jeg selvfølgelig ja til :D

Og herefter foreslog han, at så må vi ikke slå og sparke hinanden :lol2:
Senest rettet af Tilly 6. sep 2018, 15:29, rettet i alt 1 gang.
11
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf LadyFox » 6. sep 2018, 15:00

Vi har haft menneske biblioteket på besøg på min uddannelse i dag, det var så fint og så spændende.
1
...
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 6. sep 2018, 17:22

LadyFox skrev:Vi har haft menneske biblioteket på besøg på min uddannelse i dag, det var så fint og så spændende.

Der gjorde du mig nysgerrig, hvad er menneske bibliotek?
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf LadyFox » 6. sep 2018, 17:51

Daine skrev:
LadyFox skrev:Vi har haft menneske biblioteket på besøg på min uddannelse i dag, det var så fint og så spændende.

Der gjorde du mig nysgerrig, hvad er menneske bibliotek?

En forening der låner mennesker der tilhøre en gruppe der er fordomme om, som man så kan høre om, snakke med og stille alle de der spørgsmål man ikke lige spørger en fremmed på gaden om.
Hos os havde de vidst 10 mennesker med, hvor man selv kunne vælge 3 man gerne ville snakke med, jeg snakkede så med en autist, en betjent og et adoptivbarn fra Korea.
Deruover havde de f.eks. også en jøde, en skizofren, en blind, en biseksuel polyamarøs, en transkønnet, et incest offer med.
5
...
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 6. sep 2018, 17:59

LadyFox skrev:
Daine skrev:
LadyFox skrev:Vi har haft menneske biblioteket på besøg på min uddannelse i dag, det var så fint og så spændende.

Der gjorde du mig nysgerrig, hvad er menneske bibliotek?

En forening der låner mennesker der tilhøre en gruppe der er fordomme om, som man så kan høre om, snakke med og stille alle de der spørgsmål man ikke lige spørger en fremmed på gaden om.
Hos os havde de vidst 10 mennesker med, hvor man selv kunne vælge 3 man gerne ville snakke med, jeg snakkede så med en autist, en betjent og et adoptivbarn fra Korea.
Deruover havde de f.eks. også en jøde, en skizofren, en blind, en biseksuel polyamarøs, en transkønnet, et incest offer med.

Det har jeg aldrig hørt om, men sikke en fantastisk ide! Det kan jeg godt forstå du var begejstret for :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Summer » 6. sep 2018, 18:09

Har hygget med en veninde i dag med snak og café besøg. :)
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf LadyFox » 6. sep 2018, 18:11

Daine skrev:
LadyFox skrev:
Daine skrev:
LadyFox skrev:Vi har haft menneske biblioteket på besøg på min uddannelse i dag, det var så fint og så spændende.

Der gjorde du mig nysgerrig, hvad er menneske bibliotek?

En forening der låner mennesker der tilhøre en gruppe der er fordomme om, som man så kan høre om, snakke med og stille alle de der spørgsmål man ikke lige spørger en fremmed på gaden om.
Hos os havde de vidst 10 mennesker med, hvor man selv kunne vælge 3 man gerne ville snakke med, jeg snakkede så med en autist, en betjent og et adoptivbarn fra Korea.
Deruover havde de f.eks. også en jøde, en skizofren, en blind, en biseksuel polyamarøs, en transkønnet, et incest offer med.

Det har jeg aldrig hørt om, men sikke en fantastisk ide! Det kan jeg godt forstå du var begejstret for :)


De har også en afdeling i Esbjerg, så jeg kunne forstille mig at du kunne være heldig at de ind i mellem har nogle events andre steder i Jylland. Ellers kunne det være at du en gang var i København på en hverdag skulle smutte en tur til Nørrebro hvor de holder til til dagligt og prøve det, hvis du alligevel havde lidt ekstra tid. :)
1
...
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7625

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 7. sep 2018, 07:27

Mit job. Selvom jeg stadig kun har været her i 5 uger, så nyder jeg bare den frihed jeg har. Den fuldstændig afslappede måde tingene kører på hvor jeg nærmest styrer min arbejdsdag 100% selv. Min chef interesserer sig egentlig ikke for hvor jeg er henne. Og det at jeg kører mellem de forskellige afdelinger på Sjælland giver noget variation i arbejdsdagen og de mennesker jeg møder.
Sammenlignet med mit tidligere job hvor min leder vågede over teamet hvert minut, og dikterede hvornår og hvordan opgaverne skulle løses, så er det her job i den helt modsatte grøft. Min nye leder har tillid til at jeg kan tage beslutningerne selv og at han bare skal sende opgaven på mail, så klarer jeg den derfra. Sådan var det aldrig gået på min tidligere arbejdsplads, hvor man helt sikkert var blevet indkaldt til en snak om opgaven og hvor div. Excel ark og dokumenter var blevet overleveret og forventet fulgt til punkt og prikke, så ikke man vovede at tænke en selvstændig tanke.
9
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ado » 7. sep 2018, 11:33

Oprydning på Facebook. For helvede, hvor er der meget lort af annoncer, latterlige ting jeg engang valgte at følge, irriterende opslag fra "Hyggehjørnet", som man heldigvis kan klikke "IGNORER" til, spam, grupper jeg egentlig ingen interesse har i. Arhh!
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 7. sep 2018, 13:09

Min veninde har fået taget nogle vildt gode billeder af "min" hest til undervisning i går. Det er fantastisk, især fordi han nu er sat til salg for underpris.
Og min underviser mente at vi skulle oprette en "Red Chez" fond så jeg kunne beholde ham, for vi er så godt et par :lun:
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 7. sep 2018, 23:08

Endnu flere fantastiske billeder af kræet. Nu mangler vi bare springundervisning i morgen. Det er han supersej til, så mon ikke der kommer endnu flere billeder der.

Så har jeg noget at vælge i mellem når der skal billeder på væggene :genert:
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24920

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf sigge » 9. sep 2018, 16:02

En hyggelig dag med min søster, hvor vi fik booket diverse entréer til vores kommende ferie i NY.

Og vi fik god kage fra Langenæsbageren, og kaninen gad godt at være lidt social.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf MissHindenburg » 9. sep 2018, 16:07

Vi fejrede fødselsdag i går men da vi også er blevet gift her i foråret gik festen mere over i en bryllupsfest - så lidt inden midnat endte jeg sørme med at danse brudevals med min mand :lun:
Jeg sidder og smiler over hele hovedet imens jeg skriver det her, vi er helt nyforelsket i dag, selvom vi også er totalt kvæstet oven på i går.
8
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Guilded_Lily » 9. sep 2018, 18:48

En engelsk skuespiller har liket et par af mine fotos på IG. Jeg syntes, han virkede bekendt, men kunne ikke lige kende navnet, så jeg tjekkede hans profil ud på IG og Imdb. Hårh! :savl:
5

Tilbage til "Generelt"