Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 25. jan 2016, 08:51

Jeg er i gang med en længe tiltrængt udluftning. Nøj det er dejligt! :lun: Hurra for plusgrader så man også kan lukke vinduet uden at skulle sende en udenfor og skubbe på udefra
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf LadyFox » 25. jan 2016, 08:55

Sol og 26 grader :love:
0
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 25. jan 2016, 08:57

LadyFox skrev:Sol og 26 grader :love:


Jeg er slet ikke misundelig... Sleeeeet ikke...



Yeah... Keep telling yourself that :nej:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophaya » 25. jan 2016, 09:35

At jeg har en fuldstændig fridag, at jeg har evnet at ignorere min arbejdsmail, for jeg er IKKE på arbejde 24/7(!), og at jeg allerede har sat vasketøj over, der snart er færdig, så der ikke hænger en "to do" over mit hoved hele dagen, men jeg bare rigtig kan dase den.
4
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf canoodle » 25. jan 2016, 12:21

Jeg er blevet forfremmet! :)
32
All Adventurous women do
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 25. jan 2016, 14:44

En god lang gåtur i diset solskin og plusgrader. Det var helt forårsagtigt, selvom der stadig ligger mange snebunker. Nu skal jeg i et tiltrængt bad, derefter står den på en kop te og et stykke chokoladekage. Og så skal der nok pakkes noget mere ned :)
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daphne » 25. jan 2016, 16:12

Jeg har haft bilen og kunne komme rundt og få ordnet en masse små-ærinder. Jeg har fået købt nogle opbevaringsboxe til bl.a. tøj, der skal i kælderen, for at få et mere overskueligt tøjskab/kontor. Skal i gang med den store forårsrengøring/oprydning og en mindre ommøblering i denne uge, regner jeg med. Så det bliver spændende, og nu føler jeg mig lidt mere klar.
Og så har jeg endelig fået købt et lille lyshus og en lille kunstig orkide og en fin potte til. Havde aftalt med mig selv, at det måtte jeg, hvis jeg bestod eksamen. Glæder mig til at få det på plads, så her kan blive lidt fint :D
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jan 2016, 16:24

At alt nu er faldet på plads mht. mit forårssemester.
Det burde ikke være kompliceret og derfor heller ikke noget, man glædede sig specifikt over, men tro mig, på det sted er det.
Sidst måtte der ca. femten opkald til for at få svar på et simpelt forståelsesspørgsmål. Her fik jeg klaret tre større ting på fem minutter.
1
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Thestral » 25. jan 2016, 18:36

Plusgrader og en ny mobil :banan:
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Melankolikeren
Indlæg: 46
Tilmeldt: 7. jan 2016, 15:26
Kort karma: 2
Likede indlæg: 102

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Melankolikeren » 25. jan 2016, 19:24

Jeg har været produktiv i dag :banan:
2
Honi soit qui mal y pense - Shame on whomsoever would think badly of it
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14591

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pjeps » 26. jan 2016, 17:55

At jeg endelig efter 3 års ventetid, har fået plads på keramikværkstedet og allerede på fredag skal til intro kursus :banan:

Jeg har aldrig lavet keramik, men jeg vil virkelig gerne kunne :lol:
3
:ninja:
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Lucia » 26. jan 2016, 18:17

Pjeps skrev:At jeg endelig efter 3 års ventetid, har fået plads på keramikværkstedet og allerede på fredag skal til intro kursus :banan:

Jeg har aldrig lavet keramik, men jeg vil virkelig gerne kunne :lol:

Årh, glæd dig! Keramik er sjovt, gid det var mig :D
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 26. jan 2016, 18:48

*Havde ikke fået tjekket min feedback fra kunderne igennem længere tid, men har nu konstateret, at deres "anmeldelser" af min håndtering af dem efter min sygemelding giver mig en placering helt oppe i spidsen af teamet. :rock:

*At jeg tog mig sammen til at promovere noget særligt godt, jeg havde lavet, i en mail til chef og nærmeste anden mellemleder (sidstnævnte har jeg et fantastisk samspil med - gid han var min chef), og at sidstnævnte var helt overstrømmende begejstret i sin respons (ligesom kunderne var på skrift). Min chef kan ikke undgå at se hans svar. Og jeg forventer absolut ikke, hun siger noget. Hun er en hat, hvad det angår, og når hun roser er det mest for, hvor meget man når og ikke så meget indholdet af det, man leverer. :stoned: Men jeg glæder mig sådan over, at jeg nu tager tyren ved hornene og madammen ved selerne ... eller ... og flasher, at jeg kan noget med al den formuleringsevne dér. Og nu kan jeg henvise til eksempler, jeg har givet hende, til min medarbejdersamtale liiiige om lidt. Muaharhar! Så må hun sgu tage det eller lade være. Jeg øver mig bare ...

*At jeg trods så godt som ingen søvn i nat (pga den brand dér :wacko: ) i det hele taget virkelig har haft en god dag og kørt med klatten over for kunder, kolleger og andre, jeg har skullet snakke med.

*... Dér var endda overskud til at suse på biblioteket på vejen hjem. Røg ned i et lunt og godt nostalgihul med bøgerne om Krumme fra da jeg var barn :lun: , og jeg får i det hele taget læst en hel del spændende for tiden. Endnu et overskudstegn.

*Jeg hygger mig virkelig med at være sund. Uden at kede mig. Og jeg føler mig bedre tilpas: Ikke nogen hurtige, dumme løsninger. En lille smule mere af den gode madplanlægning, så der er gode rester, til når jeg kommer hjem fra sene vagter. I dag har jeg også lavet god mad til i morgen. Frem for alt ingen badevægt. Bare mærken efter og gode valg.

*Egentlig er jeg nok bare glad: Der er blevet frigjort noget energi, fordi jeg har givet mig selv lov til at være tilfreds og til at trives i mit job og ikke slå mig selv i hovedet med, at dét er det samme som at falde til patten og at være gået i stå. Også selv om jeg stadig gerne vil videre og tjene mere osv. Lige nu er det skønt at have fritaget mig selv for at stresse rundt og være alle mulige andre steder mentalt end dér, hvor jeg rent faktisk ér (søge job osv). Og så er der jo også noget om, at jeg har valgt at kaste mig over skriveriet. Sådan mere for alvor. Det var det dér med de gode valg og at mærke efter ... At jeg trives i mit job betyder også, at de dér madmæssige belønninger (!) ikke er svære at give afkald på. Jep, jeg har nok egentlig været ude i noget trøste-/kompensationsspisning. P.t. øver jeg mig faktisk i at have det godt med bare at være mæt og ikke STOPmæt, og så føles det godt at være mæt i det rigtige!
Senest rettet af ManicNinja 26. jan 2016, 19:49, rettet i alt 1 gang.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32471

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf icelady » 26. jan 2016, 19:33

At Hans Jørgen Bonnichesen har meldt sig ud af Venstre.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3852

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf HappyQ » 27. jan 2016, 11:57

Min søn fylder 25 :love:
3
23-06-16 :love2:

Tilbage til "Generelt"