Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 10. jul 2017, 08:30

Hunkat skrev:Nybagte morgenboller. Fra dåse ganske vist men det er jo mindre vigtigt. Og så en god varm kop te. Solen skinner udenfor, jeg kan kigge ned på roserne som vejer i vinden (jeg elsker den her lejlighed!) og der er bare ro på.

Det sker ikke så tit for øjeblikket så det er virkelig dejligt.

Jeg er nysgerrig - kan man virkelig få boller på dåse?
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Hunkat » 10. jul 2017, 08:55

Daine skrev:
Hunkat skrev:Nybagte morgenboller. Fra dåse ganske vist men det er jo mindre vigtigt. Og så en god varm kop te. Solen skinner udenfor, jeg kan kigge ned på roserne som vejer i vinden (jeg elsker den her lejlighed!) og der er bare ro på.

Det sker ikke så tit for øjeblikket så det er virkelig dejligt.

Jeg er nysgerrig - kan man virkelig få boller på dåse?


Ligesom croissanter på dåse man kan få i supermarkeder. De har også en version med seks små boller som man bare smider i ovnen. Det er ikke de bedste boller jeg nogensinde har fået men de går bestemt an.
Jeg har altid en i huset til at lave kuvertbrød.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 10. jul 2017, 09:02

Hunkat skrev:
Daine skrev:
Hunkat skrev:Nybagte morgenboller. Fra dåse ganske vist men det er jo mindre vigtigt. Og så en god varm kop te. Solen skinner udenfor, jeg kan kigge ned på roserne som vejer i vinden (jeg elsker den her lejlighed!) og der er bare ro på.

Det sker ikke så tit for øjeblikket så det er virkelig dejligt.

Jeg er nysgerrig - kan man virkelig få boller på dåse?


Ligesom croissanter på dåse man kan få i supermarkeder. De har også en version med seks små boller som man bare smider i ovnen. Det er ikke de bedste boller jeg nogensinde har fået men de går bestemt an.
Jeg har altid en i huset til at lave kuvertbrød.

Okay, så blev jeg så klog :D Jeg har kun set croissanter på dåse. Det er da egentlig meget smart.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Tricolette » 10. jul 2017, 12:51

Har lige indgået leasingkontrakt, så nu sidder jeg bare og venter på at få min nye bil :banan: :banan: :banan:
4
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 10. jul 2017, 13:32

*En to timer lang telefonsamtale med en god, gammel ven, jeg af alle mulige årsager ikke har talt med længe. Der var alvorlige emner oppe. Men det var tydeligvis meget givende for begge. Er så fedt med de dér venskaber, som ALTID bare kan tages op igen uden problemer. Var, som om vi havde talt sammen i sidste uge :love:

Og nu har vi aftalt, vi skal ud at sejle sammen i vores sommerferie: Han tager kone og barn med. Jeg følges med min bror. Vi plejer at have det SÅ hyggeligt alle sammen, så jeg glæder mig virkelig!

*At jeg nu er på vej ind for at mødes til en bid mad med to tidligere, herligt gakket-nørdede kolleger, som jeg plejede at grine og gnadre med i cirka halvdelen af alle mine frokostpauser i det gamle job. Jeg har ikke talt med dem i knap halvanden måned. Øj, det bliver hygge. Og sjovt at se dem uden for arbejde!
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 10. jul 2017, 17:46

En ret overvældende gave fra en borger :lun:
Det er dejligt at der er nogen der sætter pris på en, nu hvor ledelsen ikke gør
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf FrøkenM » 10. jul 2017, 18:15

En hyggelig brunchaftale med en veninde fra folkeskolen. Det udviklede sig til en spontan shoppingtur der endte med en gammeldags isvaffel i det gode vejr. Det var tiltrængt med en rigtig hyggedag :love:
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 10. jul 2017, 20:15

En skøn aften med min veninde, munden stod ikke stille i de timer vi har hygget sammen. Rart at det kunne lade sig gøre at finde en aften :)
Og så arbejder vi i samme kæde, så fik også lige vendt arbejdssituationen for os begge, ny chef og div kollegaer :devil:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 11. jul 2017, 09:13

At hyggeaftalen med to tidligere kolleger i går forløb med latteranfald på latteranfald. Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har grinet så meget. Tiden fløj, og der kom flere runder drinks på bordet. Jeg var hjemme ved 01-tiden i nat og har lidt tømmermænd, jeg kan hygge mig med på min aftenvagt på job i dag. Men skidt, det var absolut det værd!
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 11. jul 2017, 11:49

Jeg var i banken med en beboer i går, en process der ofte kan være lidt halvtræg!

Men vi mødte blev taget imod af en glad og nynnende dame, der hilste venligt på os.
Hun var smilende igennem hele processen, og kom med så mange positive tilkendegivelser
Da vi var færdige spurgte hun, om hun måtte give min søn (der var med på job) lidt slik, og hentede 2 små poser vingummier.
Og hun brød ud i latter da beboeren jeg havde med, skyndte sig at snuppe den ene og sige tak. :D

Elsker at møde mennesker der bare grundlæggende er glade og udstråler et stort overskud og god energi, det smitter!
11
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55658
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ado » 11. jul 2017, 12:10

At jeg ENDELIG kunne åbne den fødselsdagsgave fra min kæreste, som har ligget i mit køleskab siden i torsdags. :D Og indholdet gjorde i dén grad også dagen bedre: Udover et kæmpe stykke Morbier ost, var der en Chanel no. 5 og det mest kærlige brev. :lun:

Derudover påvirker det mig positivt, at min datter endelig er ved at få det bedre med sig selv. Der er et stykke vej endnu, men der er godt nok sket meget.
12
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf LadyFox » 11. jul 2017, 20:38

En tur i Sommerland Sjælland med min mor, hendes kærestes datter, min lillesøster og hendes barndoms veninde. Såå hyggeligt.
1
...
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf billiebean » 11. jul 2017, 20:55

En god madpandekage i Vejle, yoga og dejligt vejr.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 12. jul 2017, 08:54

Jeg har vundet et eksemplar af den nye Ken Follett bog, der udkommer om nøjagtig 2 måneder :banan: :banan: :banan: :banan:
11
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Hunkat » 12. jul 2017, 09:03

Min venindes bror er håndværker og havde lovet at kigge på de ting der skulle udbedres i den lejlighed jeg har købt (jeg stoler på at han fortæller mig sandheden om tingenes tilstand).

Det endte med at han fiksede et par småting, rettet et par fejl i rapporten som ikke var problematiske alligevel og rådede mig til at vente med resten. Og så ville han ikke engang have penge for det selvom det da tog 1½ time af hans tid. Fuck det er fedt! Jeg havde regnet med en regning på 10.000!
12
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Generelt"