Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Fru Sunshine » 1. mar 2016, 16:03

En smuk buket blomster fra min arbejdsplads og et sødt kort i anledning af min første måned på stedet.
Jeg blev så rørt, at jeg kom til at tude lidt.

Og så kom jeg hjem til et duftende, renskuret hus, hvor alt bare var ryddet op og støvet af.
Jeg er så heldig :lun:
9
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21921

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Purple Haze » 1. mar 2016, 17:12

Admin kæreste kommer på besøg, det er altid rart :)
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophaya » 1. mar 2016, 17:19

Virkelig god aftensmad :love:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Viskelæder » 1. mar 2016, 17:21

Jeg har fået en god lur og et langt varmt bad, og nu er jeg for første gang i mit liv ved at koge en hamburgerryg :D
2
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Studsgaard » 1. mar 2016, 20:02

Jeg tog med mand og drenge til skydning og prøvede også selv idag. Det var faktisk ret sjovt og så var jeg faktisk ok til det og ret stolt af jeg skød 180 første gang jeg prøver.
3
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9500

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Modesty Blame » 1. mar 2016, 20:24

Varmeregnskabet - 4.000 kr. retur til frk. Blame. Og de falder lige op til min kommende ferie.
3
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 2. mar 2016, 15:34

At min chef ringede til mig, og vi havde en rigtig fin snak.
Hun bekymrede sig meget for mig (jeg har været syg i dag), og så viste det sig dæleme oven i købet, at hun lige ville spørge ind til, om der var noget andet end bare en dum ryg i spil: Hun var usikker på, om hun havde spottet en dårlig reaktion fra mig til et møde i går. Og hun havde lovet sig selv at følge op på det, fortalte hun, og så var hun - kunne jeg høre - blevet nervøs, da jeg så sygemeldte mig til morgen. Nervøs for, om der var en sammenhæng. Som hun sagde: "Det er jo ikke, fordi jeg betvivler, at du har ondt i ryggen ...". Jeg sad og smilede. For jeg synes sgu, det var rart, hun indrømmede, hvad hun havde tænkt. Og at hun var usikker.
Jeg kunne så berolige hende og sige, at jeg tværtimod syntes, gårsdagens møde havde været meget positivt (hvilket gjorde, at jeg også bakkede det op senere med en mail til hende og andre mellemledere, fordi vi fik en kundesag ind, der bestyrkede mig og hende i, at den procedure, hun havde foreslået på mødet, ER den mest hensigtsmæssige). Og så fortalte jeg hende, at jeg syntes, det gav bonuspoints, at hun spurgte. Det viser mig nemlig, at hun er opmærksom. Hun prøver faktisk - og det sætter jeg virkelig pris på. Derudover skulle hun ikke være bekymret - jeg havde fortsat tænkt mig at holde vores aftale om at tage fat i hende hurtigst muligt, hvis der er noget i vores interaktion, der plager mig eller gør mig usikker og irriteret.
Og så havde vi ellers en fin snak, hvor vi grinede lidt, og jeg kunne minde hende om et par arbejdsmæssige ting, vi skal have ordnet osv.

For mig er det her kæmpestort. Det her er altså en leder, hvis metoder og stil i efteråret var kraftigt medvirkende til, at jeg gik ned med stress-symptomer og var sygemeldt i knap to måneder. Tænk at kunne tale med sin chef uden at få hjertebanken. Eller føle sig som på nåle. Tænk at føle man bliver sét. Sådan dér, Ninja - op på den høje sko og frem med selvfølelsen. Du kæmpede for din ret og dit værd. Og du endte muligvis med at vinde. :rock:
Senest rettet af ManicNinja 2. mar 2016, 15:59, rettet i alt 2 gange.
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pussikat82 » 2. mar 2016, 15:44

Søde, hjælpsomme venner har gjort min dag noget bedre :)
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Viskelæder » 2. mar 2016, 15:59

Jeg er løbet tør for min yndlingsfoundation, som jeg køber i Thailand og orkede bare ikke ned i Matas for at finde en ny slags. Men så fandt jeg en fra USA i min skønhedsrodekasse, som jeg havde glemt, jeg havde købt, og den er bare helt rigtig i farven. Matas-tur og penge sparet. Oh yeahhhh
1
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Novella » 2. mar 2016, 17:30

Jeg har været deprim og ked af det hele dagen efter at have mistet en ven, og jeg har gået og småtudet og bare været trist, og så laver min unge denne her på mig, så jeg er lige ved at lave i bukserne af grin (det var tiltrængt!):

12-årig *synger ved bordet*
Mig: Sch. Det gør man ikke.
12-årig *fortsætter lydløst og jammer frem og tilbage på stolen med store mundbevægelser*
Mig: Heller ikke playback!
12-årig: Hrmf. Hvad så hvis man bugtaler? *laver overdreven båp båp båp-mimik med munden*

For helvede, jeg var nær druknet/blevet kvalt ved bordet :D Så meget for at være konsekvent og retledende voksen. Uuuuuud!
2
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Persnikedy » 3. mar 2016, 01:16

Jeg har en veninde i sverige og vi har fået for vane at når en fælles ven (hendes bedste ven som jeg kender hende igennem) tager op på besøg så sender vi små pakker med. Hun fik fx denne gang diverse paleo snacks, og gangen inden var det hjemmebagte småkager.

Den pakke min ven havde med hjem overraskede dog en del. Først hvor stor den var også med alt indholdet.
Der er til at fejre med, til at jule med og endda en plant-selv 4 kløver
IMG_20160303_0155451.jpg


Vi ved jo alle at nogle af os har vores laster. Hun har fået mig hooked på Kex hvilket vist også er tydeligt :tie: Og wauw for en snolder bunke :love:

IMG_20160303_0158351.jpg



Hun får sådan en bunke vidunderligheder tilbage næste gang den fælles ven skal derop!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 3. mar 2016, 08:15

Et bad og hårvask!!! :love:

Og at jeg nu er stort set færdig med at male huset indvendigt :banan:
10
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 3. mar 2016, 08:21

Kræet har endelig fået gang i maven :banan: Altså stanken ville jeg gerne være foruden - hurra for at kunne lufte ud!
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf lillebjoern » 3. mar 2016, 09:16

At min køreskole har godkendt mine papirer før forventet, så kan gå op og bestille tid til teoriprøve i dag! :banan: Var bange for at det ville blive udskudt mindst 14 dage pga. en fejl, men det hele kører nu!
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Krølle » 3. mar 2016, 15:16

Besøg af den sødeste lånekat! :love:
3

Tilbage til "Generelt"