Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ExCoastal
Kort karma: 223
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 4818

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ExCoastal » 4. jul 2018, 22:18

Helligdag (4. juli), 25 grader, en let brise, en kold øl på terrassen, og det er snart tid til at grille noget oksekød. Så bliver det ikke meget bedre!
6
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 214
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 3467

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 5. jul 2018, 05:16

At det er min sidste dag på job :banan:
14
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1406
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 23474

Indlægaf LadyFox » 5. jul 2018, 15:30

Jeg har været på hundedate med en veninde i skov og på strand :love:

Og selvfølgelig snakket med hendes baby. :dåne:
0
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.
cola
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1465

Indlægaf cola » 5. jul 2018, 15:43

1 gang i hundeskov.jpg

Det er den lille sorte klat, der er min hund... den anden er en leonberger :-)

Fordi i dag legede han dejligt med en anden hund, og han nød det, som det måske kan ses på billedet :-)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1384
Likede indlæg: 5287

Indlægaf Spjaerten » 5. jul 2018, 20:00

Slutter dagen med at grine.

Snapper med veninde + kæreste udelukkende med filter film/billeder
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 277
Likede indlæg: 5488

Indlægaf hotlips » 5. jul 2018, 21:19

Botanisk have med Fidusen og se dillerblomsten der var klappet noget sammen men stadig klart en tur værd og vi så det nye sommerfuglehus, en blå sommerfugl på 15-20 cm er noget af et syn.

Og vi besøgte den gule ensian, det er en plante jeg er helt elendig for at få, jeg har haft en lille bitte en der blev ædt totalt af sneglene få dage efter jeg fik den, men jeg kunne se den har bredt sig naturligt idag, det var meget interessant,for den står sådan set ikke som der anbefales i bøgerne der.

Så var vi i kgs have, på legepladsen hvor vi fanger kejseren og smed ham i fængsel på nordpolen, der er et digt om at legepladsen er de 4 verdenshjørner ved indgangen og det er et fast indslag at øst er Japan eller Kina og der er en ond kejser der skal fanges eller en sød kejser der skal reddes og så i fængsel eller i skjul på nordpolen..

Og imens stjal allikerne hans marcipanbrød, han tog det nu pænt men jeg er sq ikke sikker på at det er noget de har godt af så jeg stjal det tilbage og gav dem en halv bolle i bytte, man må jo ikke fodre derinde pga rotterne men der var en unge der tydeligvis var meget sulten for den tiggede hele tiden hos sin mor og det så den ikke lige opdagede hun var hoppet ind i busken så den tog fejl og forsøgte at kræve mad fra en gråkrage der så ud til at blive noget fortørnet, men den gjorde ikke ungen noget, heldigvis.
Så de fik deres bolle og vi blev til de havde spist det hele så vi var sikre på ikke at have givet et bidrag til rotterne og det var hyggeligt at sidde og følge med i dyrenes små dramaer, Benjamin er ikke så meget dyremenneske af natur men han synes det er sjovt at følge med i og især når jeg laver fjollede stemmer for de forskellige dyr, så kan jeg godt få ham til at grine og følge med i hvad de laver i lang tid.

Vi havde egentlig aftalt at vi skulle dovne hele ugen, men sådan en tur hvor vi bare kunne gøre det hele i det tempo vi nu gad, det var fedt og det er længe siden jeg har haft god tid i botanisk, jeg fik set de store åkander i palmehuset, det har jeg aldrig fået gjort før og der var en bananpalme med både bananer og blomster, det så mærkeligt men meget flot ud.

Nu dovner vi imorgen, men han har bedt om at vi skal på Arbejdermuseet så det må vi lige finde en dag til, der er Halfdan Rasmussen tema derinde så det skal vi have set.
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2491
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 23813

Indlægaf kidkomb » 5. jul 2018, 21:37

En ældre herre sagde til mig i dag at hvis jeg havde en mand eller en kæreste så var han godt nok heldig.
Han synes jeg så så sød og smilende ud og behandlede folk så pænt :lun:
11
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 1027
Likede indlæg: 8893

Indlægaf Rapfisk » 5. jul 2018, 22:50

En bekendt har fået et job, jeg anbefalede til hende :)
0
#TeamFrederiksberg

Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 708
Likede indlæg: 13157

Indlægaf Persnikedy » 6. jul 2018, 11:00

En ven og jeg har lige rørt 3 gange dej sammen til julesmåkager til næste weekends Jul i Juli. Her dufter helt fantastisk af kanel og appelsen så jeg kan kun forestille mig at jeg går helt i julehumør imorgen når vaniljekransene bages :savl:
4
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1522
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 18641
Kontakt:

Indlægaf Ado » 6. jul 2018, 11:22

Jeg har fået leveret min badedragt. Den første badedragt jeg har købt i over 25 år. Og nej, den forvandler mig ikke til en hottie, men det er første gang jeg har haft det godt i en badedragt. Den gør det godt og jeg glæder mig så inderligt til at komme ud at bade for første gang i virkelig mange år.
20
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 59
Likede indlæg: 1096

Indlægaf Alphilia » 6. jul 2018, 18:10

En ego-hygge-shoppe dag
2
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 477
Likede indlæg: 9542

Indlægaf sigge » 6. jul 2018, 19:47

Jeg havde vundet 57 kr. på den Euro Jackpot-kupon, jeg købte for 2-3 uger siden, så der var næsten til en ny kupon med 4 rækker. :-D
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2063
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 21834

Indlægaf Daine » 6. jul 2018, 20:00

Jeg har også haft en ego-hygge dag :lun:
Først var jeg på Landsskue (dyrskue) i Herning, det har jeg ikke været i over 30 år(!). Det var vildt hyggeligt, selvom det blæste så meget at der nærmest var sandstorm flere gange. Jeg fik mig forvildet ind i en hal hvor der var ... i mangel af korrekt betegnelse ... ko-fremvisning. Yndlingsordet derinde var “gode malkeorganer”. Og dét havde de så sandelig også! :nerve: Jeg fik også set en tyre-fremvisning, oh.my.good! Et par af de helt store havde noget dinglende som Ørkenens Sønner ville kalde “LANGE NOSSER!” og det var de. Lange og mega store :ad!: Prøv evt at google raca caracu bull.
Ellers var det mest hesteopvisningerne/kåringerne der trak :D Jeg fik også hørt Rasmussen (fra MGP) give en akustisk version af Higher Ground.
Derefter tullede jeg lidt rundt i midtbyen, fik en cafeburger til aftensmad og dampede så i biografen. Jeg blev i “dyrenes verden”, jeg fik set Ant-Man and The Wasp. Fed film, elsker når også kvinderne kan sparke røv :D De danske anmeldere har været noget lorne omkring filmen, men JEG synes den var god. Og at dømme efter reaktionerne i biografen, så var jeg ikke ene om det. Og fede post-credit scener :love:

Nu er jeg hjemme og vil hygge med dagens afsnit af “Landsbyhospitalet” :gammel: :lol: Det har været en god dag.
10
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Kort karma: 13
Likede indlæg: 203

Indlægaf differentdaydifferentperson » 6. jul 2018, 20:51

Musik
0
Brugeravatar
Daphne