Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
didas
Kort karma: 322
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3898

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf didas » 7. jul 2018, 20:19

Vi har været i Gilleje og besøge et vennepar. Startede formiddagen ud med en god kop kaffe, siden hen en tur til havnen med et besøg på legepladsen med den lille starut, frokost på kajen i form af lækker Fish N Chips, kold øl og en stor is til dessert efterfulgt af hyggesnak i solen.

Vel hjemme fra besøg og efter barnet var puttet, delte vi en flaske Moët rosé champagne på terrassen og nu har vi lige plantet os i sofaen med masser af snacks og skal til at se Les Miserables 25 års jubilæumskoncert.

Life is good <3
4
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 447
Likede indlæg: 5481

Indlægaf Guilded_Lily » 7. jul 2018, 21:05

Jeg har været alene hjemme = helt i fred fra kl. 9.30-20.30. Gud, hvor har jeg nydt det!

Og England spillede sig i semifinalen.
1
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 510
Likede indlæg: 11076

Indlægaf Flora » 8. jul 2018, 13:04

Jordbærkage.
2
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1876
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 18635

Indlægaf Daine » 8. jul 2018, 13:09

Lang gåtur i godt varmt vejr.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Smiling_Goat
Kort karma: 762
Likede indlæg: 12400

Indlægaf Smiling_Goat » 8. jul 2018, 14:32

Jeg har lige fået at vide, at den fede lejlighed er min og kontrakten vil blive udfærdiget på mandag :cool:

Stor og lys, to altaner og centralt placeret. Jeg er ret godt tilfreds lige nu
16
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1979

Indlægaf klumphen » 8. jul 2018, 16:31

En vellykket broccolisuppe.
1
Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1121

Indlægaf Lucia » 8. jul 2018, 18:07

Det er endelig lykkedes mig at få en oplader i den stikkontakt, jeg har ude på badeværelset. Jeg har prøvet en hel del gange i de 7-8 måneder, jeg har boet her, men har altid opgivet og taget opladeren med til et andet rum i stedet. I dag blev jeg stædig og det krævede ikke engang så meget vold, som jeg havde regnet med :D
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 89
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 1869

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 8. jul 2018, 18:58

Placeret i 100 cm med hesten efter 6 ugers partnership. Han var supersej :lun:
Derudover overhørte min kæreste folk sige at jeg red ham så flot. Der blev taget billeder af det og der er blevet nogle fine nogle, som jeg derfor besluttede mig for at købe. Fotografen sluttede af med at skrive "You rode him so beautifully. I can't wait to see you grow together" :lun:

Kan man være andet end glad i låget så?
1
Brugeravatar
Mistermor
Kort karma: 204
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 3707

Indlægaf Mistermor » 8. jul 2018, 19:14

Min mor fik en rundtur med Dagmar på Skanderborg sø i fødselsdagsgave, - og det var så i dag. Så jeg har været på tur med mine børn og svigerbørn og min mor.
Min søn har kørt opsamlingstur Århus - Randers - Auning - Skanderborg -og afsætning Auning - Randers - hjem til Århus. Min datter havde sørget for kaffe og kage.
Der var fantastisk vejr, og selv en kryster som mig kunne kun nyde den rolige tur rundt på søen.
Vi spiste pizza ved søbredden og fik snakket om løst og fast, og jeg er sikker på, min mor har haft en superdejlig dag. Det har jeg også, ikke mindst fordi mine børn er dejlige hensynsfulde mennesker, der tager sig godt af deres bedstemor (og mor) og fordi det er så skønt, at jeg bare virkelig godt kan lide deres kærester. Begge er i relativt nye forhold, og det er vel nok en lettelse, at jeg bare kan slappe af sammen med dem, fordi de er så søde.
4
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 323
Likede indlæg: 3767

Indlægaf Anilara » 8. jul 2018, 22:29

Jeg har på en weekend fået nyt fjernsyn, bestilt rejse, set fodbold/tennis/cykling/badminton, ædt bland selv slik, drukket GT og hvidvin, været sammen med de mest awesome mennesker, nydt solen og sovet længe.
Jeg er ét stort happyface.
9
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 9. jul 2018, 16:58

Pga min opsigelse havde jeg egentlig skrinlagt alle sommerferieplaner, men da jeg har fået mere udbetalt i “slutafregning” fra min tidligere virksomhed end forventet, har jeg besluttet at lave en række enkelt-dags-oplevelser. Og jeg har fået stykket et godt program sammen, synes jeg selv.
Det bliver under teamet “Turist i Danmark” (nå ja, måske mere Midtjylland :P ), startende ud i morgen med en tur til Århus hvor den står på en speciel debattør-rundvisning på Skejby, frokost og så tager jeg selv på Vikingemuseet i midtbyen :)
En dag bliver sat af til at være kulturel i Herning, det gik op for mig, at jeg aldrig har besøgt HEART, Carl-Henning Pedersen og Else Alfelts Museum samt Elia. Så det skal jeg da!
Jeg vil også på en tur mere til Århus, hvor den står på Botanisk Have (væksthuse), Den Gamle By og Aros. Satser på en onsdag, der har Aros lang åbningstid, så kan jeg forhåbenligt nå det hele.
Moesgaard Museum står også på listen, og så har jeg ikke været i Legoland i MANGE år! Og jeg har opdaget at jeg rimelig nemt kan komme dertil med offentlig transport + jeg kan se jeg får procenter på billetten, når jeg er medlem af HK, så det vil jeg udnytte :D
Og jeg vil rigtig gerne en tur på Den Blå Planet, Glyptoteket, Nationalmuseet og evt Kbh. Zoo, så når jeg kan hitte billige togbilletter, udenfor hovedferien, så vil jeg på et par endagsture derover.

Det er så fedt, at jeg på den måde har noget at kunne glæde mig til alligevel. Ved at spare overnatninger væk, kan jeg tage på flere dagsture hvor jeg skal betale entre til oplevelser. Med overnatninger ville det være baseret på mere gratis ting :)
11
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1067

Indlægaf TinaW » 10. jul 2018, 10:04

Ros fra en kunde i forbindelse med en sag, hvor han egentligt startede med at være utilfreds.
Heldigvis har jeg primært gode og glade kunder, men det luner altid at få lidt ekstra ros og vide at man har hjulpet kunden på bedste vis, også selvom de måske ikke får det ønskede svar.
2
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 111
Likede indlæg: 761

Indlægaf Tata » 10. jul 2018, 10:18

At jeg har fået klippet vores kæmpe hæk i sommerhuset og klippet nogle buske. Nu ser her faktisk okay civiliseret ud igen, og det var ret sejt at stå med den nye topklipper, jeg havde købt a'la "it is mine, and it is big" :D
0
Free Worl Boss
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 48
Likede indlæg: 1098

Indlægaf RavenClaw » 10. jul 2018, 18:00

Jeg mangler lidt en, hvad har påvirket din dag både positivt og negativt.

Det regner :banan: men vandet forstyrrer parabolen midt i fodbolden :sur:
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 10. jul 2018, 18:19

En skøn dag i Århus. Jeg fik en privat rundvisning på en lille del af Skejby (shit, hvor er det stort!! :8: ) af kartoffelpizza (og tak igen :kys: ), det var rigtig spændende, jeg har ikke været der før. Vi kørte frem og tilbage til Skejby i Letbanen, den har jeg ikke prøvet at køre i før - vi var heldige at sidde i “Jørgen Leth toget” på tilbagevejen :)
Det var faktisk en “første gangs-dag” for mig all over, for vi spiste frokost på Århus Street Food, der har jeg heller ikke været før, og da kartoffelpizza tog hjem for at pleje sin dårlige fod gik jeg på sightseeing: Vikingemuseet, Dokk1 og Århus Domkirke blev udforsket.
Det var dejligt for en gangs skyld at få se lidt andet end butikker i Århus :genert:

Jeg glæder mig allerede til næste Århus sightseeing tur :D
10

Tilbage til "Generelt"