Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Missfancy
Kort karma: 0

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Missfancy » 16. aug 2018, 09:59

:gogo: Lækker morgenmad som manden havde lavet
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 612
Likede indlæg: 4474

Indlægaf achillaxedprune » 17. aug 2018, 11:19

At jeg, mens sønnike sover middagslur, først selv har fået mig en lille morfar og bagefter taget et dejligt bad... Sønnike sover stadig, og jeg har lagt mig ind i sengen igen i badekåbe. Åh, ferie! :love:
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 414
Likede indlæg: 8627

Indlægaf sigge » 17. aug 2018, 19:40

En rigtig hyggelig eftermiddag/aften i selskab med min veninde til “Opera i det fri”. Jeg har ikke hørt opera live før, og det var en meget positiv oplevelse, så jeg er bestemt ikke afskrækket fra at se en hel opera engang.
1
:deer: :deer: :deer: :deer: :deer:
Skal du ikke være med til at skrive årets debatjulekalender? Tilmeld dig her: http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=29&t=12933
Brugeravatar
didas
Kort karma: 338
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 4128

Indlægaf didas » 19. aug 2018, 00:25

Jeg har kigget på pandaer i Berlin. Nuurrjj de er søde :dåne: Dem måtte de gerne sælge i shoppen på vej ud :-D

79A7818D-10CC-4B7F-B36B-1D3AC0B6CF27.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 261
Likede indlæg: 4811

Indlægaf hotlips » 19. aug 2018, 03:58

Pride i København, super super fedt, jeg havde bestilt et flash kostume til min dreng og en kjole med regnbuefarver til mig, det var faktisk en lidt mærkelig start for vi nåede lige ind i bussen og passerede en gruppe unge mennesker på vej ned efter et par pladser, jeg er ikke et sekund i tvivl om at de troede jeg var lesbisk og de klappede fuldstændig i og sad og lavede øjne til hinanden i samme sekund de lagde mærke til mig.
Virkelig provokerende, men så var motivationen lis'som på plads.

Vi nåede at se det sidste af paraden, men det er så udbredt blandt alle at tage et eller andet specielt på at man kan bruge lang tid på at se på mennesker, og fundere over hvorfor de har valgt som de har, mange har tydeligvis har gjort noget ud af det og nogle der har købt en hat og et flag derinde og så er der den store mellemgruppe, folk der har taget noget på hjemmefra men er outreret på en eller anden måde, hulaskørter, diverse udklædningsdragter og vi så rigtig mange med regnbuefarvede tasker, t-shirts, kjoler, bælter og tørklæder i mere eller mindre regnbuelignende farver, der var helt sikkert en del der havde rodet skabet igennem for noget der lignede, vi så en enkelt dame der simpelthen havde bar overkrop, man bemærkede det da men det var ikke noget der på nogen måde vakte opsigt.
Jeg synes det var skidegodt, der er helt sikkert konsensus om at vise at man ikke er der ved en tilfældighed.

Jeg så to mænd der havde baby håndklæder på, altså sådan nogle med hætte, ikke så de var lavet i deres størrelse så de var klædt ud som babyer, men rigtige i babystørrelse, det studsede jeg lidt over, jeg har stadig ikke regnet ud hvad det gik ud på.

Der var rigtig mange unge i år, som i teenagere, de fleste var lidt afdæmpede i hvad de havde på, en masse glimmer i hovedet eller lignende var det mest brugte blandt dem.
Og vi så en del gange helt unge der var der med hvad jeg formoder var bedsteforældre, så gik de der med nye regnbuehatte og så glade ud, det var jeg ret benovet over, vi så det ihvertfald 5 eller 6 gange.

Men vi brugte det meste af tiden på at danse og være til koncerten, det blev sagt flere gange der var 40.000 deltagere, og det er sikkert rigtigt, men jeg oplevede ikke een gang at blive skubbet eller puffet, jeg har ellers holdt mig fra koncerter i mange år, min ryg er smadret og jeg kan ikke holde ud at folk rører og skubber i en uendelighed, men det var overhovedet ikke noget der forekom.

Så vi brugte krudtet på at danse, Benjamin gav den gas, han hoppede og dansede og knoklede rundt med armene i vejret, :pompom:.. så der var mange der smilede og pegede på den gode måde, ingen tvivl om han havde en fest, men da han løb tør for krudt var han også grundigt flad. :kys: :ae:, men vi var også først hjemme omkring klokken ti, så det var vel fair nok.

Jeg synes det er en fantastisk dag, og det er en rigtig god anledning til at få vendt hvordan man reagerer når man møder noget uventet eller noget der er så uvant at det kan være svært at finde ud af hvad ben man skal stå på.

Men en rigtig særlig dag, jeg synes man kan mærke de der gode vibes meget tydeligt og vi har vedtaget at vi holder fast i det som tradition for fremtiden.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
20
Smiling_Goat
Kort karma: 799
Likede indlæg: 13190

Indlægaf Smiling_Goat » 19. aug 2018, 06:45

Jeg er flyttet ind i min jyske lejlighed før mine møbler. Det er lidt specielt. Jeg har ikke engang et køleskab lige nu.

Jeg har købt mig det mest nødvendige (en kaffemaskine,) og så har jeg lånt en luftmadras af en veninde. I aftes opdagede jeg, at lamper er vildt smarte, så sådan én har jeg fået lov at låne af en anden veninde (det blev godt nok mørkt.)

I går var jeg ude at købe mad, der ikke behøver være på køl (hej toastbrød og Nutella) og senere tager jeg i biografen, som ligger lidt nede ad gaden.

Det, jeg forsøger at sige er, at lige nu sidder jeg på min altan (på gulvet for jeg har ingen stole) og drikker kaffe fra en plastikkop, og jeg har ikke været så glad og spændt længe. Det her føles virkelig som et eventyr :)
22
Mamaseraptor
Kort karma: 48
Likede indlæg: 670

Indlægaf Mamaseraptor » 19. aug 2018, 13:12

Vejret i Prag, 30 grader og skal spise på en af mine favorit restauranter i aften.
2
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1951
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19910

Indlægaf Daine » 19. aug 2018, 13:41

En dejlig biografdag, hvor jeg har kunnet slå hovedet fra og bare nyde filmene. Det trængte jeg til - at slå hovedet fra, det har kørt på overdrive de sidste dage.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 166
Likede indlæg: 3005

Indlægaf PaleSeptember » 19. aug 2018, 14:33

At jeg har fundet en VPN service, der virker, så jeg kan se amerikansk Netflix og Supernatural.
0
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 239
Likede indlæg: 6240

Indlægaf Santa » 19. aug 2018, 14:42

At det har været en dejlig første weekend i sommerhuset.
Vi har knoklet med at pakke ting ud og indrette, jeg spildte halvanden time i en Jysk butik fordi jeg troede at de kunne finde ud af at sælge havemøbler (det kunne de ikke, i hvert fald ikke dem jeg gerne ville købe, fordi de skulle finde ud af at samle fire stk stole fra andre butikker end den lokale!), vi har været i skoven, vågnet op til fuglesang og rådyr på græsset, jeg har været i Røde kors butikker (og gjort et kup!) og vi har drukket rødvin, holdt i hånd og jeg er dejset om kl 22.

Om et par timer kører vi hjem til Kbh, og så starter rotteræset forfra. Men om fem dage......er vi her igen.
5
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 549
Likede indlæg: 9192

Indlægaf Lemonella » 19. aug 2018, 14:47

Vi har råhygget os med at game WoW. Den nye expasion er startet i denne uge og vi har virkelig gamet igennem og spist let mad og ladet nullermænd være nullermænd og har bare været sammen og hygget og grinet og haft det dejligt. :lun:
3
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 294
Likede indlæg: 3352

Indlægaf Mani » 19. aug 2018, 14:48

Mine store efterskole drenge :lun:
0
'We must bring our own light to the darkness'
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 414
Likede indlæg: 8627

Indlægaf sigge » 19. aug 2018, 15:28

Jeg købte en ny trøje til den fyrstelige sum af 60 kr. i Kvickly i sidste uge. Jeg kører en politik med "1 ind, 1 ud" i mit klædeskab, da det ellers eksploderer. Men det lykkedes mig faktisk at finde 3 ting, der kunne gå til genbrug. Og så fik jeg samtidig ryddet op i min smykkeskuffe og min kurv med halstørklæder, vanter o.lign., som også var ved at svømme over. Så jeg har afleveret 2 fyldte bæreposer i genbrugscontaineren og smidt lidt væk. Jeg arbejder på at blive bedre til at skille mig af med ting, så jeg er godt tilfreds med mig selv.
6
:deer: :deer: :deer: :deer: :deer:
Skal du ikke være med til at skrive årets debatjulekalender? Tilmeld dig her: http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=29&t=12933
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 56
Likede indlæg: 995

Indlægaf Alphilia » 19. aug 2018, 15:31

Tilbageblik på en dejlig polterabend i går - en der var rigtig meget mig
2
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 524
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3438

Indlægaf FrøkenM » 19. aug 2018, 19:03

Jeg har lige fået resultatet af den eksamen, jeg afleverede først på måneden (blev sygemeldt fra den i foråret)
Jeg var mentalt forberedt på, at opgaven var l*** men jeg fik et fint 10-tal :banan:
14
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Generelt"