Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 422
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 4164

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pityt » 18. okt 2018, 18:12

LaMariposa skrev:
Pityt skrev:Min søster har lige inviteret mig til Berlin i en weekend i december :love:

:love: Berlin er SÅ hyggelig i december.

Det kan jeg forestille mig. Det bliver så godt,- vi skal julehygge og spise masser af kage :santa2:
1
What's done in the dark will be brought to the light
hthy
Kort karma: 15
Likede indlæg: 321

Indlægaf hthy » 19. okt 2018, 00:39

De fantastiske farver, der er på træer og buske i år.
1
Brugeravatar
Angerboda
Kort karma: 18
Likede indlæg: 209

Indlægaf Angerboda » 19. okt 2018, 06:12

Jeg har tabt mig FIRE fucking hele kilo på den seneste uge! :dance: Motiverende indeed!
4
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1559
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 19176
Kontakt:

Indlægaf Ado » 19. okt 2018, 12:03

Vi har valgt ringe. :lun:
20
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1390
Likede indlæg: 5346

Indlægaf Spjaerten » 19. okt 2018, 12:14

En gave fra uventet kant.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2076
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 22289

Indlægaf Daine » 19. okt 2018, 12:57

Harry Potter i tv’et, nybagte pølsehorn, en Pepsi max og et lunt tæppe. Rendyrket hygge på en grå fredag :lun:
10
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Smiling_Goat
Kort karma: 849
Likede indlæg: 14601

Indlægaf Smiling_Goat » 19. okt 2018, 14:22

Jeg tror, jeg er ved at have regnet mit nye job ud.. Det er altså lidt fedt at ikke føle, at jeg sidder og famler hele dagen
6
Brugeravatar
Little_Woman
Kort karma: 386
Likede indlæg: 3503

Indlægaf Little_Woman » 19. okt 2018, 15:41

Hjælp fra min mor til at gøre hele mit køkken rent og sortere i tingene.

Et opslag i en gratis-gruppe, med de ting jeg havde sorteret fra - det blev hentet efter 10 minutter af en ung mand. Dejligt at kunne hjælpe :)
4
Nu med fugl
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 428
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 4799

Indlægaf Pjeps » 19. okt 2018, 18:38

Jeg har lige forlænget altansæsonen med en ny terassevarmer, så lige nu sidder jeg i korte ærmer på altanen :lol: :lol:

Altså det er flere mdr siden jeg købte den, men har først samlet den i dag :D
2
:ninja:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 507
Likede indlæg: 6465

Indlægaf Guilded_Lily » 19. okt 2018, 19:38

At det er min fødselsdag, og jeg har haft den dejligste dag. Jeg blev vækket med flag og fødselsdagssang og ledt ind til rundstykker og gaver. Så pakkede vi hunden i bilen og kørte til Hvide Sande efter fisk, videre til Henne Strand for at ose/shoppe lidt og få en gammeldags vaffelis fra Ishuset, og så sluttede vi af med en tur omkring "vores" sommerhus og en tur på Houstrup Strand og op i klitterne. Nu er manden i gang med at lave dampet havkat og stegt laks med spinatpasta i fløde-hvidvin-spinatsauce. Dejligdejlig dag :lun:
18
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 292
Likede indlæg: 5788

Indlægaf hotlips » 20. okt 2018, 05:06

Min søde unge kom hjem i går, torsdag og vi var på hyggetur i centeret fredag, vi skulle bare have et par småting så vi købte kaffe til mig og et par stykker frellsen chokolade og så ud og bare hygge, der er sådan en slags legeplads med ting der mest ligner store skulpturer udenfor og nogle bede, et springvand og en lav mur der snor sig igennem det hele, man kan vel kalde det en slags legehave.
Så kommer han og får en tår at drikke og sludrer lidt og så går han tilbage og finder nye måder at klatre op på de der kunstdimser på.. Det er også tit godt hvis jeg skal have bestilt noget til ham, han synes ikke det er interessant til at blive ved med at snakke om, men hvis det er noget han egentlig godt vil være med til at bestemme så kommer tænker han åbenbart lidt over det mens han klatrer for så kommer han og har alligevel en mening når der lige er gået lidt tid.

Han har nogle bede i haven han helt og holdent bestemmer over, men selvfølgelig med praktisk hjælp fra mig, og han vil gerne have gule blomster,og vi har også plantet det til med planter der blomstrer gult.. Men der har ikke været blomster en måned sammenlagt i år,og ingen siden sidst i april, det er ikke noget der kan nå at komme igen hvis det først får ødelagt knopperne af tørke der vokser der.
Så jeg har været ked af det har været så sølle, nu er vi jo i høj grad fælles om vores have så han har plukket, og ladet sine venner plukke fra resten, men jeg vil meget gerne have at de ting der er en særlig ting for ham fungerer.

Så efter at have tænkt mig grundigt om spurgte jeg for et par uger siden om han ville synes om at få roser i bedene og det ville han heldigvis gerne, gule, selvfølgelig.

Og nu har bilka været så flinke at sætte roser ned, og dermed blev det efter lidt forhandlinger mens vi var i legehaven til kaj munk, Tivoli og Chinatown.

Alle sammen remonterende og to af dem til ud på efteråret, det vil sige ud på vinteren hos os.

Det skal nok blive godt, resten af vores roser blomstrer for fuld kraft, og så kommer der ikke flere somre uden gule blomster i de gule bede. :P :blomst:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 221
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 3590

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 20. okt 2018, 11:32

Farven på de her æg, som vi henter 5-7 af dagligt, og tanken om at de kommer fra høns der lever noget nær det bedste liv man kan forestille sig. Så smager æggene bare lidt bedre.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 292
Likede indlæg: 5788

Indlægaf hotlips » 21. okt 2018, 02:01

Vores årlige tivoli tur, det er altid i efterårsferien, og det har været en virkelig dejlig dag i et skønt efterårsvejr.

Og jeg fik endelig ramt med alle mine 20 skud på de der bjørne der bevæger sig mens man skal ramme, jeg har hver gang ramt med alle til omkring de 17,så kan jeg ikke holde min dårlige arm stabil mere og så misser jeg et eller flere af de sidste.
Men ikke i år, jeg fik endelig has på dem.. 2 gange. :banan: :banan2:.. Jeg mangler en Annie oakley smiley :cuss:

Jeg elsker virkelig den dag, Tivoli er jo bare helt magisk med alle de lys og farver, og de gamle dekorerde karruseller jeg synes er så fine og når vi mest holder os til børneforlystelserne endnu får vi alle de glade unger med, også de der minier der sidder med øjne så store som tekopper og prøver at følge med i når de større søskende bliver eleveret op i stjernetårnet og så videre, det er bare hyggeligt :lun:

Vi fik iøvrigt også ser deres store bed med de gule tivoli roser og hold da op de er flotte, så nu glæder jeg mig til at se dem blomstre her.

Jeg har det som om jeg har fået tæsk, min ryg, mit dårlige knæ og så videre knager og har tydeligt samlet væske, men skidt med det, selvom de her dage koster på den led, så er det sq noget lettere at acceptere end når det bare gør ondt uden man har har fået noget for det.
1
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 221
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 3590

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 21. okt 2018, 16:10

At få skiftet til vinterdæk på begge biler. De lover frost fra onsdag/torsdag.
0
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 318
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 1982

Indlægaf HappyQ » 21. okt 2018, 20:50

Det er min fødselsdag i morgen, yngste datter og svigersøn har inviteret mig ud og spise :love:
2
23-06-16 :love2:

Tilbage til "Generelt"