"Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Karkluden » 3. dec 2015, 16:56

Færdige frikadeller. Ikke de der ultraklamme på pose fra Tulip osv. Nej, slagter/delikatessefrikadeller. Jeg ELSKER dem i en sådan grad, at jeg skammer mig lidt. Indimellem køber jeg dem, men så forsøger jeg lige at styre mig og så bruge dem som en del af et reelt måltid. Jeg tænker, at med grønt nok til så er det ikke anderledes end at man køber en pizza eller lignende som nem aftensmad. Omend de hverken er sunde (slet ikke ift et igangværende vægttab) eller "high class". Men hey, så laver jeg nærmest alt andet fra bunden, og så går det nok..

Jeg har også mange andre spiselige faldgruber, men jeg anser helt ærligt ikke lakrids eller chokolade som guilty pleasures. det er noget, de fleste kan lide, og som de fleste nok spiser lidt for meget af..
En anden guilty pleasure vil jeg nærmere sige, er Eiskonfekt. For det er eddermame klamt. Og jeg køber det ikke, for hvis jeg gør, spiser jeg en HEL pose, og så vil jeg helt ærligt hellere bruge kalorierne på en god brownie med gode råvarer :lol:
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf ManicNinja » 3. dec 2015, 16:56

Vin. Især rødvin. Gooood vin. Har aftale med mig selv om højst at drikke vin til maden 1-2 gange om ugen. Det holder. Men det holder hårdt! Den måde, god vin klæder mad på, er tæt på uimodståelig. Øl siger mig derimod intet. Og sodavand har jeg ikke kunnet få ned siden teenageårene. Søde, syntetiske stads!

Spicy tequitos fra 7-Eleven :genert: :lun: Det er sådan noget crab - men for filan, hvor smager de godt!
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf HappyPaww » 3. dec 2015, 17:45

ManicNinja skrev:Vin. Især rødvin. Gooood vin. Har aftale med mig selv om højst at drikke vin til maden 1-2 gange om ugen. Det holder. Men det holder hårdt! Den måde, god vin klæder mad på, er tæt på uimodståelig. Øl siger mig derimod intet. Og sodavand har jeg ikke kunnet få ned siden teenageårene. Søde, syntetiske stads!

Spicy tequitos fra 7-Eleven :genert: :lun: Det er sådan noget crab - men for filan, hvor smager de godt!

OH yes - vi er nok også lidt nogle rødvinsdrankere herhjemme :blush:
2
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Karkluden » 3. dec 2015, 17:48

ManicNinja skrev:Vin. Især rødvin. Gooood vin. Har aftale med mig selv om højst at drikke vin til maden 1-2 gange om ugen. Det holder. Men det holder hårdt! Den måde, god vin klæder mad på, er tæt på uimodståelig. Øl siger mig derimod intet. Og sodavand har jeg ikke kunnet få ned siden teenageårene. Søde, syntetiske stads!

Spicy tequitos fra 7-Eleven :genert: :lun: Det er sådan noget crab - men for filan, hvor smager de godt!

OH yes. De er gode. Jeg køber dem ikke, for jeg prøver at glemme dem, men jeg kan godt huske, hvor gode de var.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf vibbsen » 3. dec 2015, 17:55

KFC..Og helst rigtig rigtig rigtig meget af det....I weekenden delte hr.vibbsen og jeg en af de der bøtter som er ment til 4-6 personer :blush: :blush: :blush: (Øglen var lagt i seng for hende lader vi ikke spise den slags :-D )

Og så har jeg svært ved at gå i Netto uden at købe en pose af de der Peanut Flips....en slags ostepops med peanut istedet for ost. Ens finger bliver virkelig klamme og man stinker af friturestegte peanuts men :savl: :savl: :savl:

Jeg elsker friturestegt mad. Slut prut færdig. Jeg hedder Vibbsen, jeg er 42 år og jeg er fritu-holic.......
4
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Zombie » 3. dec 2015, 18:28

De der friturestegte ostestænger man kan få i nogle supermarkeder. Lidt a la chili cheese tops uden chili. Jeg får mega uren hud af dem, men føj de er herlige med den sovs, man får med.

Chokolade milk shakes fra Mathilde blendet med et lille honninghjerte fra bageren. Jeg kalder det en klammo Smoothie. Det er ren narko.
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Fillie » 3. dec 2015, 18:47

Her kan jeg være med! I går åd jeg en hel pakke mozzarellasticks, og da jeg var færdig, måtte jeg indse, at jeg ikke kunne leve uden, så jeg racede i Fakta lige inden lukketid og købe de fire pakker, de havde tilbage. :genert:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Krølle » 3. dec 2015, 19:21

Pølsehorn med ketchup fra 7/11. Nasty men nice!
1
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14713
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19044

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Flora » 3. dec 2015, 19:23

^Åh ja, pølsehorn :love:

Jeg har virkelig måtte øve mig i at lade være at købe dem. Det var seriøst på vej ud på et sidespor :blush:
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Krølle » 3. dec 2015, 19:27

Flora skrev:^Åh ja, pølsehorn :love:

Jeg har virkelig måtte øve mig i at lade være at købe dem. Det var seriøst på vej ud på et sidespor :blush:


Jeg køber dem kun på vej ud til hesten - 7/11-ekspedienterne derude må tro, jeg bor i mudrede thermobukser og lever af pølsehorn, chokoladebarer, Pepsi Max og menthol Prince :genert:
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf ManicNinja » 3. dec 2015, 20:50

HappyHippo skrev:De der condis fra netto. Elsker dem, men de er lidt klamme.

Og så er der noget med mængder. Jeg kan ikke styre mig. Sidst jeg blandede slik kom jeg til at fortælle at de der 3 kg slik var til en børnefødselsdag :fløjt:


Klamme??? Skal du genere mine elskede Condis? :sur:

:lol:

Aj, seriøst. Jeg spiser dem jævnligt med stort velbehag, men det faldt mig ikke ind at nævne dem herinde. Jeg synes ikke, de er spor klamme, om end heller ikke gourmet.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20992

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf 2SHY » 3. dec 2015, 20:51

Hvad er condis? :genert:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf ManicNinja » 3. dec 2015, 20:57

Småkager/kiks med praliné/nougatagtig creme på og så overtrukket med lys chokolade (ville i øvrigt ønske, man kunne få dem med mørkt overtræk!).
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Daine » 3. dec 2015, 21:00

Popcorn :love: Jeg kan spise urimelige mængder af det og jeg foretrækker helt klart de færdigpoppede i poser fra Meny kæden.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20992

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf 2SHY » 3. dec 2015, 21:06

ManicNinja skrev:Småkager/kiks med praliné/nougatagtig creme på og så overtrukket med lys chokolade (ville i øvrigt ønske, man kunne få dem med mørkt overtræk!).

Du må smide et billede ind ved lejlighed :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"