"Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Frk._Strawberry
Kort karma: 70
Likede indlæg: 600

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Frk._Strawberry » 9. dec 2015, 21:23

Badesandalen skrev:
Sophaya skrev:Jeg skriver tit hele debatindlæg bare for at skifte mening og forlade siden uden at sende det, fordi jeg synes det blev noget vrøvl eller bare ikke præcis det jeg gerne ville sige.

Det gør jeg også! Så sent som i går i denne tråd. Tsk.

Men nu deler jeg noget alligevel: Rugbrød får mig til at hikke.

Er du min kæreste? :8:
0
Frk._Strawberry
Kort karma: 70
Likede indlæg: 600

Indlægaf Frk._Strawberry » 9. dec 2015, 21:48

On topic:

Jeg skal altid have volumen på fjernsynet, radioen, etc. til at stå på et lige tal :-)
0
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 497
Likede indlæg: 7314

Indlægaf Joe » 9. dec 2015, 21:48

Jeg har nu vasket hår tre dage i træk. De sidste to dage, er det sket ved, at jeg træder ind i badet, siger til mig selv "i dag skal jeg ikke vaske hår, det gjorde jeg i går," og lige pludselig tre minutter efter, står jeg med shampoo i håret, uden helt at have registreret at jeg puttede det i.
0
... og simpelthen det bedste, der ku’ ske.
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2339

Indlægaf Æske » 9. dec 2015, 21:50

Jahon skrev:Jeg har nu vasket hår tre dage i træk. De sidste to dage, er det sket ved, at jeg træder ind i badet, siger til mig selv "i dag skal jeg ikke vaske hår, det gjorde jeg i går," og lige pludselig tre minutter efter, står jeg med shampoo i håret, uden helt at have registreret at jeg puttede det i.

Vildt nok. Jeg vasker hår 1 gang om ugen og tit kan jeg ikke huske den præcis ugedag, så det er helt på fornemmelser om hvornår det trænger.
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Whoosh
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2936

Indlægaf Whoosh » 9. dec 2015, 21:55

Æske skrev:
Vildt nok. Jeg vasker hår 1 gang om ugen og tit kan jeg ikke huske den præcis ugedag, så det er helt på fornemmelser om hvornår det trænger.

Skyller du det bare?
Eller slet ingenting i en uges tid?
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2339

Indlægaf Æske » 9. dec 2015, 22:01

Whoosh skrev:
Æske skrev:

Skyller du det bare?
Eller slet ingenting i en uges tid?

Jeg skyller det, det bliver vådt hver gang jeg er i bad :)
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1696
Likede indlæg: 13277

Indlægaf Krølle » 9. dec 2015, 22:05

Jeg ved ikke med Æske, men jeg gør efterhånden ingenting/skyller med vand, med mindre jeg har været svedig eller andet dirty. Når det trænger, bliver det vasket med balsam uden silikone, that's it. Det har taget noget tid mht tilvænningen, men nu vasker jeg det oftest kun pga dreadlock-agtige tendenser i nakkehåret, der kommer, hvis jeg ikke får flettet det om natten (naturkrøl :sur:) - det når sjældent at blive fedtet.
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 649
Likede indlæg: 12642

Indlægaf Animi » 9. dec 2015, 23:25

Jeg er virkelig en stor stalker :ninja: Ligenu stalker jeg min ekskæreste nye kæreste på instagram - i starten var det fordi jeg var nysgerrig over hvem hun var og om der var billeder af ham. Nu er det fordi hendes billeder faktisk bare virkelig er flotte og hyggelige at se på, og er det så egentlig rigtig stalking mere? Det er vel det instagram er til for, at se hinandens billeder :lol2:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 206
Likede indlæg: 2692

Indlægaf Badesandalen » 10. dec 2015, 06:23

Frk._Strawberry skrev:
Badesandalen skrev:
Sophaya skrev:Jeg skriver tit hele debatindlæg bare for at skifte mening og forlade siden uden at sende det, fordi jeg synes det blev noget vrøvl eller bare ikke præcis det jeg gerne ville sige.

Det gør jeg også! Så sent som i går i denne tråd. Tsk.

Men nu deler jeg noget alligevel: Rugbrød får mig til at hikke.

Er du min kæreste? :8:

Frk._Strawberry skrev:On topic:

Jeg skal altid have volumen på fjernsynet, radioen, etc. til at stå på et lige tal :-)

Det ser sådan ud! :lol:
0
"When you talk, it's so beautiful, it's like you're puking rainbows."
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 513
Likede indlæg: 10219

Indlægaf sigge » 10. dec 2015, 07:42

Jeg har opdaget, at jeg starter dagen i bedre humør, hvis jeg ser Graham Norton Show på BBC Brit om morgenen i stedet for at se TV2 News, som jeg plejer. I dag kunne jeg således nyde både Bradley Cooper og Will Smith samt en kort gæsteoptræden af Alfonso Ribeiro, der dansede "The Carlton".
0
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Kort karma: 333
Likede indlæg: 3842

Indlægaf DenBlødeJyde » 10. dec 2015, 08:28

Jeg kan ikke lide Gløgg! - jeg synes virkelig det er klamt.

Varm rødvin med müsli... mmmmmh...... :forvirret2: :puke:
2
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 513
Likede indlæg: 10219

Indlægaf sigge » 10. dec 2015, 08:50

Jeg har nærmest aldrig mareridt, selvom jeg drømmer rigtigt meget. I nat drømte jeg f.eks., at jeg var med i et flystyrt, men det blev aldrig uhyggeligt eller fremkaldte høj puls. Først sad jeg i flyet, som gik ind i et langsomt, kontrolleret spin kort efter takeoff, og i næste scene svømmede jeg i havet tæt ved land med en klar viden om, at jeg selv og alle andre var sluppet uskadte ud af flyet (som nu lå under vand), og jeg kunne svømme ind til stranden på en hyggelig tropeø. Eneste ubehag var, at vandet var meget salt og sved lidt på min hud.
Da jeg så var kommet sikkert i land, begyndte jeg at tænke på, hvor træls det var, at alt mit yndlingstøj lå i min, nu mistede, kuffert, for når man ikke er standardstørrelse, er det ikke så nemt at gå ud og anskaffe en masse nyt tøj. Og så kom jeg til at tænke på, at shit jeg havde jo ikke fået tegnet den rejseforsikring, og det lignede da ellers ikke mig, som altid er så velforberedt. Der vågnede jeg så og var kortvarigt i panik over rejseforsikringer, indtil jeg blev så bevidst, at jeg kunne huske, at der stadig er over 2 måneder, til jeg skal ud og rejse, så jeg har god tid til at få den på plads.
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 457
Likede indlæg: 16127

Indlægaf Fyrst Eberhard » 10. dec 2015, 09:44

Jeg er sådan en næstekærlig menneskeelskende hippie-type, der tror på alt det gode i folk, og samtidig gemmer der sig en lille indre arrig misantrop i mig.

Forholdet er vel omkring 70/30 i kærlighedens favør.

Det kan godt være lidt forvirrende nogle gange. Også for mig selv.
3
Peace!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1541
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 14035

Indlægaf Fru Sunshine » 10. dec 2015, 10:05

Jeg kan bære nag i årevis.
Normalt er jeg faktisk et ret tilgivende menneske, men hvis man har trampet hårdt nok eller tilstrækkeligt mange gange, så tilgiver jeg aldrig og kan blive så harm, hvis det går dem, jeg er gal på lidt for godt, at jeg næsten er ved at kvæles i det.

Jeg arbejder på at blive mere overbærende.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 231
Likede indlæg: 4441

Indlægaf BlueBunny » 11. dec 2015, 23:08

Jeg er et vanemenneske og har været over 10år på jubi debatten. De færreste har sikkert lagt mærke til mig, for læser mere fra sidelinien end jeg poster. Nu er jeg så træt af de indlæg der er derinde, at jeg seriøst overvejer at hoppe herind (også).
Jeg har læst med fra sidelinien, men tror det her er mit første indlæg herinde? :)
7

Tilbage til "Generelt"