Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 10. mar 2016, 19:33

FruDulle skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Fillie skrev:Jeg har aldrig selv oplevet noget, der virkede "overnaturligt"; i hvert fald har det ikke været uhyggeligt nok til at blive husket i min fremskredne alder. Men en af de værste (bedste!) uhyggelige historier, jeg har læst, var en personligt oplevet en af slagsen fra Advocatus på Jubii, hvor han beskrev, at han havde fundet skridt i sneen lige uden for et vindue, hvor han om natten havde siddet og arbejdet uden at se nogen. At blive overvåget uden at vide det er simpelthen så uhyggeligt!


Det er sent i december måned for nogle år siden. Jeg er gået på læseferie, så jeg har masser af fritid. En aften sidder jeg ved min computer og surfer, ser tv og spiller hele natten. Fra før det bliver mørkt og til det bliver lyst næste morgen. Jeg forlader kun min plads for at gå på toilettet et par gange. Jeg sidder med siden til mit vindue ud mod haven, lige ud for vinduet, og når jeg sidder på kontorstolen, er vinduet i hovedhøjde. Det er så tæt på, at jeg kan nå det ved at strække armen. Halvvejs gennem natten ser jeg godt nok at det begynder at sne, men tænker ikke mere over det. Der var slet ingen sne på jorden i forvejen.

Om morgenen vil jeg så lige åbne terrassedøren til haven, for at lufte ud inden jeg skal sove. Det er holdt op med at sne, men der ligger et lag på ca. 3 cm. Da jeg åbner døren, ser jeg at der er et sæt fodspor gennem min have, så stiler direkte mod mit vindue. Det underlige er, at der ikke er fodspor ved siden af hinanden henne ved vinduet, der er ikke spor efter at nogen er vendt om og gået ud og der er ikke engang spor efter at nogen har forsøgt at gå tilbage i samme spor. (Det kan man altid se, for de rammer aldrig præcist i fodsporet og slet ikke midt om natten).

Der er kun fodspor som går hen mod vinduet, og det ser i princippet ud som om at huset ikke står der, men at de bare er gået videre gennem væggen eller at huset er plantet ned over en nedtrådt sti efterfølgende.

En masse tanker fór gennem hovedet på mig. De plausible, de usandsynlige, og så dem jeg ikke engang havde fantasi til at forestille mig. Uanset hvilken kategori, så var det sgu creepy. HVIS der har stået en derude, og hvis vedkommende har bukket sig forover eller gå lidt i knæ, så har deres ansigt været ca. 30 cm. fra ydersiden af ruden, mens mit var ca. 40. cm. fra indersiden af ruden.


Jeg lå i går aftes og læste det her indlæg. Helt mørkt. Så skriver min mand som jo er 5 timer foran og den er så 2 om natten hos ham og han burde sover, "har du tjekket køkkendøren?" :shock: øh nej, hvorfor. "Ikke for noget, men tjek den lige". Jeg tude seriøst ikke :genert:

Men der stod en kæmpe stor bukey blomster...knasp så skræmmende som fodspor :D


I en gyserfilm, ville det vise sig at din mand har været død eller i koma i et par dage..
3
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf Mulan » 10. mar 2016, 20:22

uuuuh.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf Badesandalen » 16. mar 2016, 17:45

Flora skrev:Jer der er bange for at se uhyggelige videoer..

Tricket er lige at se denne video efterfølgende. Det udligner ligesom det uhyggelige :D



It's so fluffy! :ivrig:

Undskyld, jeg smutter igen. Jeg hører ikke hjemme i den tråd alligevel.
Billede
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf 2SHY » 18. mar 2016, 16:34

Den er ikke så slem :)

1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf LaScrooge » 1. apr 2016, 16:34

Denne her er rigtigt god :tie:

0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf Wizzze » 1. apr 2016, 17:12

Hvad fanden sker der her??

Selfie Eksorcisten eller hvad :8:

Billede
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf LadyFox » 5. apr 2016, 18:21

Jeg ved godt det bare er for sjov, men med mit forhold til dukker :shock:

Billede
3
...
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf icelady » 5. apr 2016, 20:16

0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf 2SHY » 5. apr 2016, 20:30

LaScrooge skrev:Denne her er rigtigt god :tie:


Ad! Især den sidste er gusten!
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf 2SHY » 5. apr 2016, 20:35

LadyFox skrev:Jeg ved godt det bare er for sjov, men med mit forhold til dukker :shock:

Billede

Den der er fandeme klam! :shock:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. apr 2016, 22:17

Det er nok ikke verdens mest uhyggelige oplevelse, men giver mig nu alligevel kryb: Nogle bekendte har et barn der vistnok går i 2. eller 3. klasse, og så har de en tegning hængende som barnet har lavet. Tegningen forestiller et sært flyvende væsen, og så er der skrevet med usikker hoppende barneskrift "Der er spøgelser overalt".
Jeg kan næsten ikke tåle at kigge på den tegning :shock: det virker ikke så slemt her på skrift men den tegning er fanme dyster.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"