Standsning forbudt og jeg skal flytte

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Standsning forbudt og jeg skal flytte

Indlægaf Lys » 23. sep 2018, 20:07

Er der ikke nogle undertavler med pile, som indikerer hvor standsningsforbuddet gælder?
3
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Standsning forbudt og jeg skal flytte

Indlægaf Buller » 23. sep 2018, 20:10

Hvis ikke der er pile på så gælder forbuddet kun nøjagtigt der hvor skiltet står. Så er der det?
0
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Standsning forbudt og jeg skal flytte

Indlægaf Freya » 23. sep 2018, 20:25

Buller skrev:Hvis ikke der er pile på så gælder forbuddet kun nøjagtigt der hvor skiltet står. Så er der det?


Det her skilt står nede på enden af min vej når jeg kigger ned mod min lejlighed. Det står ikke flere af dem på min vej, men mange med pil i samme retning på den vej der kommer på tværs for enden af min, hvis det ligesom giver mening.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Standsning forbudt og jeg skal flytte

Indlægaf Artem » 23. sep 2018, 20:52

Helt generelt så er entreprenører dårlige til at få skilte op i god tid, og få sendt den information ud som de skal. Som også kan være gennem radio, i avis osv.
Hvor det fungerer bedre hvis det er bygherren som de arbejder for der står for det, som kommune, vejdirektoratet, og ledningsejer. Men ved de små opgaver der er det entreprenøren selv.

Men det der jo ofte sker, er at en entreprenør feks får den her opgave et par måneder før den skal udføres, som også ligger den ind i planlægningen, men hvornår det nøjagtig bliver kommer an på de andre opgaver inden, om de tager kortere eller længere tid, og hvad der ellers kommer ind af hasteopgaver som brud på ledninger osv.

Ofte planlægger man på den måde kun en uge frem. Så en uge inden får man søgt om gravetilladelse/rådighedstilladelese alt efter hvad det er for noget arbejde. I rådighedstilladelesen står der ofte det med at man skal varsle beboerne om det, men når man nu er for sent på den, så ender man med bare at sætte skilte op som det beskrevne weekenden inden, og håbe på at folk reagerer på det, og så må man ellers tage de følger det giver af det sene varsel.
2
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Standsning forbudt og jeg skal flytte

Indlægaf HappyPaww » 25. sep 2018, 12:24

Hvordan er det gået?
2
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Standsning forbudt og jeg skal flytte

Indlægaf Freya » 30. sep 2018, 20:33

HappyPaww skrev:Hvordan er det gået?

Det gik så fint. Det gjaldt heldigvis kun derfra hvor skiltet stod, får dage efter gjaldt det på hele min vej, så jeg nåede det lige :-)
6

Tilbage til "Generelt"