Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 7. okt 2015, 09:23

Fru Sunshine skrev:Jeg synes, det er upassende, at jeg ikke har noget sne på skærmen. Jeg er ellers voldsomt i julestemning.


Ved mig kommer der et lille fnug ca hvert 30sek. Måske du bare skal stirrer lidt længere på computerskærmen?
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lillebjoern » 7. okt 2015, 09:29

Fru Sunshine skrev:Jeg synes, det er upassende, at jeg ikke har noget sne på skærmen. Jeg er ellers voldsomt i julestemning.


Der gik lidt lang tid før jeg fattede at det var sne og ikke bare en fejl på skærmen... Jeg tror også det kommer an på lysstyrken, da hvid jo ikke er så forskellig fra baggrundfarven :) men ja, hvis du kigger længe nok skal det nok komme :jule:

(og åååndgyld for off-topic. jeg blev bare blown away)
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf vibbsen » 7. okt 2015, 11:02

Syg Abe skrev:Det er ret børnehaveagtigt.
Den der idé om at man selv fremstår bedre, hvis man råber højt nok om at nogle andre er dummere...
Men ja, det virker som om det er lige nøjagtig det der foregår... fokusforskydning...


Fokos-for-hvad-for-noget.....Du skal ikke komme her og bruge fine ord :lol: :lol: :lol:
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf vibbsen » 7. okt 2015, 11:03

ManicNinja skrev:
Tja. Racister råber op om, indvandrere er dumme. Og herinde råber vi op om, at racisterne er dumme ...


Men det er noget andet.....Vi er jo "the good guys" :-D
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 7. okt 2015, 11:03

Dikus skrev:Den første sne er faldet i Nuuk. Jeg vil tro, der er en sammenhæng til mængden af sne her såvel som til aktiviteten på julemandens værksted.


Måske er Debatten i virkeligheden placeret i Nuuk og Patrick er Julemanden?
6
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf vibbsen » 7. okt 2015, 11:06

Jeg synes iøvrigt at det er ret upassende at jeg har vildt meget lyst til at lave en masse kage....Men The Place Former Known As My Waist fortæller mig at det vil være en rigtig dårlig ide....
4
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Whoosh » 7. okt 2015, 11:11

vibbsen skrev:
Jeg bliver bare så træt når jeg møder den slags mennesker.....Vi har en flok venner fra Jylland hvor en af dem udtalte at "halalslagtning er at sidestille med dyreplageri. Det har jeg selv set på youtube. Den slags går vi ikke ind for i DK. Her går vi faktisk ret meget op i dyrevelfærd" :skeptisk "Nu er det tilfældigvis dansk kultur at spise svinekød" :nerve: : ...Jæs-jæs.....Måske han kan finde en video på youtube om hvordan det er at være et slagtesvin...

Jeg kom lige i tanke om det her. :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf vibbsen » 7. okt 2015, 11:41

Whoosh skrev:Jeg kom lige i tanke om det her. :-D


Det passer sådan set meget godt på lige præcis den kreds af venner....Det lyder ikke særlig pænt, for det er faktisk mennesker som jeg holder meget af i mange henseender. Men for satan hvor er de også på mange måder smalsporede....Det er helt vildt.

Sidste gang påstod en af dem at hans erfaring var at det var absolut bedst hvis de flygninge der kom til danmark var af anden religion end muslimer. Af den simple årsag at man bare ikke passer ind i Danmark hvis man fordømmer andre fordi de ikke har den samme religion som en selv. Hvilket er det største problem med muslimerne...... :gruble: :gruble: :gruble: :gruble: Han fandt iøvrigt også 1 artikel som underbyggede dette.... :sarkasme:

De var lige ved at besvime da jeg sagde at hvis jeg var flygtninge så ville jeg fandme sørge for at gå i en stor bue uden om Danmark. For mage til selvfede navlepillende nation skal man da lede længe efter........Den betragtning var de overhovedet ikke enige med mig i :fløjt:
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lull » 7. okt 2015, 14:03

Ultraviolet skrev:
Lull skrev:Jeg syntes det er upassende at "log ud" knappen sidder så tæt på "nye notifikationer" knappen!
Har åbenbart for fede fingre, for jeg logger temmelig tit ud, når jeg er på fra telefonen :blush2:

HappyPaww skrev:^ Ja! Har skrevet det flere steder herinde, men min bøn er ikke blevet hørt :(

Ultraviolet skrev:Patrick har rigtig travlt lige nu, de har en deadline på studiet lige rundt om hjørnet. Men det er set og vil blive fikset. Problemet er bare at det allerede er blevet fikset en gang (hvor "?" blev rykket hen ved siden af log-ud), men når man er på fra mobilen forsvinder "?" åbenbart og vi ved ikke hvorfor.

Til det bliver fikset - vend telefonen horisontalt, så er der den ekstra knap inden log-ud


Der er blevet rykket rundt på knapperne nu - er det bedre?


Jeg har lige prøvet det af og jeg er endnu ikke kommet til at logge af - så alt er godt :love:
3
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Bøtte » 7. okt 2015, 18:42

Ultraviolet skrev:
Lull skrev:Jeg syntes det er upassende at "log ud" knappen sidder så tæt på "nye notifikationer" knappen!
Har åbenbart for fede fingre, for jeg logger temmelig tit ud, når jeg er på fra telefonen :blush2:

HappyPaww skrev:^ Ja! Har skrevet det flere steder herinde, men min bøn er ikke blevet hørt :(

Ultraviolet skrev:Patrick har rigtig travlt lige nu, de har en deadline på studiet lige rundt om hjørnet. Men det er set og vil blive fikset. Problemet er bare at det allerede er blevet fikset en gang (hvor "?" blev rykket hen ved siden af log-ud), men når man er på fra mobilen forsvinder "?" åbenbart og vi ved ikke hvorfor.

Til det bliver fikset - vend telefonen horisontalt, så er der den ekstra knap inden log-ud


Der er blevet rykket rundt på knapperne nu - er det bedre?


Kan man ikke også rykke den der "Afmærk subfora som læste" - den får jeg altid ramt, når jeg skal ind i "overvågede emner".

Den ligger under de der "3 streger" oppe i venstre hjørne, når man er ude på forsiden.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 7. okt 2015, 18:56

vibbsen skrev:
Det passer sådan set meget godt på lige præcis den kreds af venner....Det lyder ikke særlig pænt, for det er faktisk mennesker som jeg holder meget af i mange henseender. Men for satan hvor er de også på mange måder smalsporede....Det er helt vildt.

Sidste gang påstod en af dem at hans erfaring var at det var absolut bedst hvis de flygninge der kom til danmark var af anden religion end muslimer. Af den simple årsag at man bare ikke passer ind i Danmark hvis man fordømmer andre fordi de ikke har den samme religion som en selv. Hvilket er det største problem med muslimerne...... :gruble: :gruble: :gruble: :gruble: Han fandt iøvrigt også 1 artikel som underbyggede dette.... :sarkasme:

De var lige ved at besvime da jeg sagde at hvis jeg var flygtninge så ville jeg fandme sørge for at gå i en stor bue uden om Danmark. For mage til selvfede navlepillende nation skal man da lede længe efter........Den betragtning var de overhovedet ikke enige med mig i :fløjt:


Jamen så synes jeg da bare, de selv skal udvandre :deer:
1
14 11 14
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf vibbsen » 7. okt 2015, 19:25

Delfin skrev:Jamen så synes jeg da bare, de selv skal udvandre :deer:


Som sagt....Jeg bliver virkelig virkelig virkelig træt...Træt med træt på....
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Patrick » 7. okt 2015, 21:43

Bøtte skrev:Kan man ikke også rykke den der "Afmærk subfora som læste" - den får jeg altid ramt, når jeg skal ind i "overvågede emner".
Den ligger under de der "3 streger" oppe i venstre hjørne, når man er ude på forsiden.


Den har allerede været rykket fra et andet sted, som var endnu mere traumatisk. Vil det hjælpe på det at rykke rundt på rækkefølgen i 3-stregers-menuen? Og i så fald, hvordan ville du synes de skulle rykkes rundt?
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Bøtte » 8. okt 2015, 04:24

:gruble:
Patrick skrev:
Bøtte skrev:Kan man ikke også rykke den der "Afmærk subfora som læste" - den får jeg altid ramt, når jeg skal ind i "overvågede emner".
Den ligger under de der "3 streger" oppe i venstre hjørne, når man er ude på forsiden.


Den har allerede været rykket fra et andet sted, som var endnu mere traumatisk. Vil det hjælpe på det at rykke rundt på rækkefølgen i 3-stregers-menuen? Og i så fald, hvordan ville du synes de skulle rykkes rundt?


Ja, det ville være fint, hvis rækkefølgen ændres :)
Bare den ikke ligger lige ved siden af 'overvågede emner', så er det for mig lige meget hvor den ligger :)
0
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Indlægaf Pixie88 » 8. okt 2015, 09:53

Jeg synes Telenor er så upassende.
Vi flyttede i torsdags og havde bestilt bredbånd hos Telelort, sætter det til og det vil bare ikke virke. Ringer til deres tekniske support i fredags, gutten tjekker at vi har sat routeren op korrekt, hvilket han bekræfter at vi har. Han laver en teknikertid til os, som måske kunne blive om mandagen, men nok først tirsdag. Det er også ok, jeg vidste på forhånd det tager 1-2 dage.
Tirsdag kommer teknikeren så. Han bekræfter igen, at routeren er sat rigtigt op, han tester telefonstikket (internettet kører der igennem) og alt virker som det skal, men vi har stadig ikke internet.
Han går ned i kælderen, hvor internettet åbenbart fordeles fra. De havde kørt vores internet ud i en anden opgang, teknikeren rettede det og derefter virkede internettet.
I EN TIME! Jeg ringer til Telelort igen, de tester forbindelsen igen-igen og konstaterer der skal en tekniker ud. Et par timer senere kommer nettet igen , så Telelort beslutter at aflyse teknikeren, hvilket er fint med mig....
Kort tid efter forsvinder nettet igen, Telelort kører igen-igen-igen deres test, tjekker at TDC har de samme indstillinger og oplysninger. Alt er fint, men lortet virker ikke. Gutten fra kundeservice beslutter sig for, at det nok er centralen der er fucked, så han bestiller en tekniker til i dag.

Hr. tekniker kommer i dag, kører for gud ved hvilken gang en test, der er forbindelse men internettet virker ikke.
Han kommer så på den geniale idé, at det måske er telefonstiksadapteren, som vi har fået tilsendt fra Telelort, der ikke virker. Og ganske rigtigt, den virkede ikke, kablet sad løst i den. Det kunne jeg godt have fortalt ham, det har det gjort fra start, han burde måske også selv have opdaget det, da han var ude ved os i tirsdags.

Alt godt, for nettet virker nu. Men så får vi fandeme at vide, at vi skal betale for teknikerbesøget!!

Jeg ringer til Telelort og får at vide, at vi selv skal betale fordi
1) Vi har bestilt teknikeren
2) fordi han har skulle opsætte internettet for os.
ØH NEJ! Telelort besluttede SELV, at der skulle tekniker på fordi de ikke kunne fikse det derfra. Og vi har ikke haft en tekniker ude, for at han kunne sætte vores router og internet op, vi havde selv sat lortet op korrekt, han skulle ud FORDI DERES FUCKING UDSTYR VAR DEFEKT!! Det udstyr de SELV har sendt til OS.
Ej men, jeg er simpelthen så edderspændt rasende. Når jeg har kølet af, så ringer jeg derind igen, og så får de ren besked, jeg gider ikke længere opføre mig venlig og diplomatisk. Jeg nægter at betale for det skide tekniker besøg. Det er sgu da ikke rimeligt at jeg skal betale 500-etellerandet bare for at han dukker op + 500-etellerandet for en times løn, så han kan fikse noget der aldrig har virket.

Noget andet der er pisser mig af er, at min mor har selvsamme type bredbånd som hun oprettede i sommer. Der virkede telefonstikadapteren heller ikke, men det skulle hun ikke betale for, det betalte Telenor. Hvorfor hulan skal jeg så betale?! Det giver ingen mening.

:naughty: :cuss: :tie: :rulle: :boo: :evil: :sur: :skeptisk: :nej: :sarkasme:
4
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!

Tilbage til "Generelt"