Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7395

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf bluetof1 » 10. aug 2016, 18:26

Jeg er i dag blevet beskyldt for via manipulation og generelt snyd og bedrag, at stå bag en, ifølge modtageren, ekstremt grov besked.
For det første er den besked ikke grov. Den er faktisk formuleret langt pænere end den burde have været. For det andet har jeg intet med hverken indhold eller udformning at gøre. For det tredje så bliver jeg decideret olm når jeg får smidt i hovedet "jeg har regnet ud hvad du er for en!" fra en, der har mødt mig to gange og som jeg ingen sammenstød har haft med overhovedet. For det fjerde så havde den besked lydt betydeligt anderledes hvis jeg rent faktisk havde stået for den. Så havde den nemlig været grov. Meget grov. Og det ville være fortjent ovenpå vedkommendes svinestreg.

Hvad helvede er det for nogle mennesker jeg omgiver mig med, altså :forvirret: Gid man selv valgte sin familie. Visse elementer ville i så fald være blevet sorteret fra på et meget tidligt tidspunkt :sur:
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Cykelmyggen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 23. dec 2015, 03:53
Kort karma: 2
Likede indlæg: 25

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Cykelmyggen » 11. aug 2016, 23:47

I den by jeg bor i er Kommunen så flinke at skrive på Facebook "På den og den vej kan der nu plukkes æbler" osv.

Virkelig hyggeligt tiltag synes jeg.

Men..jeg kan simpelthen ikke klare de typer der senere skriver i byens Facebook debat-gruppe efterfølgende: "Hov jeg kunne ikke begrænse mig og kom til at plukke 2 kilo til mig selv".

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det bare bugner med frugt og at der er nok til alle, men jeg begriber ikke at man tager mere end hvad man kan spise og så endda reklamere med det på Facebook efterfølgende.

Den der gribbe-mentalitet synes jeg er rædsom. Ligesom typerne i netto der hamstrer uden at tænkte på andre mennesker.
17
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 12. aug 2016, 08:23

Telefon scammere er fucking upassende.
Fik lige et opkald fra +4540358187 fra Microsoft. +45 er sgu da danmark :gruble:
Jeg troede de var stoppet med mit nummer efter jeg har gjort mit for at irritere dem (lange opkald hvor jeg abre går fra telefonen, diverse bandeord til de lægger på, "jeg har apple", mm) . Hende her fik nu bare at vide at "No, you are a fucking scammer and you can go choke on a cock"
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sjo » 12. aug 2016, 12:45

Upassende af min kollega at bage en så forbandet god kage. Hun går på ferie i dag og havde "den der, du ved nok-kage" med. FUCK, den er god.
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 754
Likede indlæg: 12359

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Joe » 12. aug 2016, 13:19

Persnikedy skrev:Telefon scammere er fucking upassende.
Fik lige et opkald fra +4540358187 fra Microsoft. +45 er sgu da danmark :gruble:
Jeg troede de var stoppet med mit nummer efter jeg har gjort mit for at irritere dem (lange opkald hvor jeg abre går fra telefonen, diverse bandeord til de lægger på, "jeg har apple", mm) . Hende her fik nu bare at vide at "No, you are a fucking scammer and you can go choke on a cock"


Min strategi er nu bare at lægge på med det samme, de siger at de er fra Microsoft. Klart hurtigste løsning.
2
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 12. aug 2016, 14:32

Simpelthen så upassende at jeg er blevet gammel.

Ja mentaliteten er ca som en på 25-30 år, måske yngre, men min krop den er vist kommet op på 80, kan knap gå, der kommer blå mærker bare der er en der kigger forkert på mig, og mine muskler... uhh jeg er blevet gammel.

Like hvis i er med på første del :-)
2
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Vinaia » 12. aug 2016, 17:46

Joe skrev:
Persnikedy skrev:Telefon scammere er fucking upassende.
Fik lige et opkald fra +4540358187 fra Microsoft. +45 er sgu da danmark :gruble:
Jeg troede de var stoppet med mit nummer efter jeg har gjort mit for at irritere dem (lange opkald hvor jeg abre går fra telefonen, diverse bandeord til de lægger på, "jeg har apple", mm) . Hende her fik nu bare at vide at "No, you are a fucking scammer and you can go choke on a cock"


Min strategi er nu bare at lægge på med det samme, de siger at de er fra Microsoft. Klart hurtigste løsning.


Min far har lige, for Gud ved hvilken gang, snakket med sådan en engelsksproget Microsoft scammer. Han er programmør og fortalte hende at det var altså noget fis hun prøvede at få ham til, og hun startede med at sige nej nej, det er helt legit - men pludselig slog hun om og indrømmede at ja, det var noget snyd, og hun hadede sit arbejde men det var meget svært at få arbejde der hvor hun boede, hun havde børn osv. Så ønskede hun ham god dag (han sagde i lige måde) og sagde farvel.

Det ændrede lidt hans syn på det - han havde ligesom tænkt, at det var scammerne selv der ringede til ham, men det er åbenbart helt almindelige mennesker. Hmm. :gruble:
4
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25522

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 12. aug 2016, 18:09

Vinaia skrev:
Min far har lige, for Gud ved hvilken gang, snakket med sådan en engelsksproget Microsoft scammer. Han er programmør og fortalte hende at det var altså noget fis hun prøvede at få ham til, og hun startede med at sige nej nej, det er helt legit - men pludselig slog hun om og indrømmede at ja, det var noget snyd, og hun hadede sit arbejde men det var meget svært at få arbejde der hvor hun boede, hun havde børn osv. Så ønskede hun ham god dag (han sagde i lige måde) og sagde farvel.

Det ændrede lidt hans syn på det - han havde ligesom tænkt, at det var scammerne selv der ringede til ham, men det er åbenbart helt almindelige mennesker. Hmm. :gruble:


Det troede jeg var almen kendt. De sidder i Indien, eller jeg går ud fra, at de stadig sidder der. Det er ren udnyttelse af, at der findes mennesker, som ikke har andre jobmuligheder. Jeg tvivler på ret mange af dem, synes, det er verdens fedeste job, da det ikke er dem, som skovler "gevinsten" ind. At der stadig findes nogle, som falder i fælden fatter jeg til gengæld ikke.
5
14 11 14
Sorenspige
Indlæg: 7047
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 966
Likede indlæg: 9300

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sorenspige » 12. aug 2016, 18:48

Hvad er det, de snyder folk med?
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25522

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 12. aug 2016, 19:56

Sorenspige skrev:Hvad er det, de snyder folk med?


De siger, at de er fra Microsoft, og at de kan se, at der er en fejl på din pc. Falder du i, guider de dig til at installere et program, som giver dem kontrol over din computer. Derfra kan de fx kigge dig over skulderen og aflure dine kreditkortoplysninger.
1
14 11 14
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 12. aug 2016, 20:40

Joe skrev:
Persnikedy skrev:Telefon scammere er fucking upassende.
Fik lige et opkald fra +4540358187 fra Microsoft. +45 er sgu da danmark :gruble:
Jeg troede de var stoppet med mit nummer efter jeg har gjort mit for at irritere dem (lange opkald hvor jeg abre går fra telefonen, diverse bandeord til de lægger på, "jeg har apple", mm) . Hende her fik nu bare at vide at "No, you are a fucking scammer and you can go choke on a cock"


Min strategi er nu bare at lægge på med det samme, de siger at de er fra Microsoft. Klart hurtigste løsning.


Det der har holdt dem fra døren her længest var da jeg overbeviste dem om at ringe til mit hjemmenummer. Det var nummeret til politigården i århus de fik.

De ringede forresten igen ved omkring 4tiden men smækkede hurtigt på. Denne gang fra et +42 nummer
4
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12921
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55520
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ado » 13. aug 2016, 06:37

Jeg er vild med mine naboer. Skide søde mennesker. Men de har altid gang i et projekt og de sidste to morgener er jeg blevet vækket lidt over 7 af maskiner, der stamper i jorden og i dag tunge ting, der bliver smidt ned i jorden og containeren. Det er altså lidt upassende på en lørdag morgen. Synes jeg.
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Myresluger » 14. aug 2016, 19:12

Der var grotesk mange mennesker i Kastrup i dag - der stod 11 minutters kø på skiltene.. Bare ærgerligt at man skulle stå i kø 30 minutter før man kom hen hvor tiden startede :panik: heldigvis var der hjælpsomt personale - så jeg kom i fasttrack og udenom dele af køen. Jeg løb fra Security til terminal F. Og nåede mit fly med nød og næppe. Godt jeg ikke havde mine pæne arbejdssko på :ad!:
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lurende Peber » 14. aug 2016, 19:29

Myresluger skrev:Der var grotesk mange mennesker i Kastrup i dag - der stod 11 minutters kø på skiltene.. Bare ærgerligt at man skulle stå i kø 30 minutter før man kom hen hvor tiden startede :panik: heldigvis var der hjælpsomt personale - så jeg kom i fasttrack og udenom dele af køen. Jeg løb fra Security til terminal F. Og nåede mit fly med nød og næppe. Godt jeg ikke havde mine pæne arbejdssko på :ad!:

Stadig? Det vat lige så tosset onsdag eftermiddag. Troede at ferietiden var ved at klinge ud. Og de spildte ikke tiden, når først man var ved scannerne. Bare vildt mange mennesker.
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Myresluger » 14. aug 2016, 19:58

Ja, det var fuldstændig vanvittigt.. Personalet var åbenbart heller ikke forberedt på at det ville blive så slemt -men de var super hjælpsomme og rubbede neglene.
0

Tilbage til "Generelt"