Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Animi » 1. mar 2017, 14:54

Animi skrev:Det er upassende at en virksomhed der på Trustpilot har fået en del dårlige anmeldelser for at snyde, eller ikke lever op til deres aftaler, pludselig får en 5-stjernet anmeldelse af en pige. Upassende, fordi hende der har skrevet anmeldelsen selv arbejder for virksomheden
Og så er jeg lidt upassende, fordi jeg har indberettet hendes anmeldelse til Trustpilot :fløjt:


Hehe, det bliver sjovere og sjovere. Der var en anden der åbenbart også havde lagt mærke til at anmeldelsen var skrevet af en medarbejder, og personen skrev så selv en anmeldelse hvor hun påpegede dette.
Der er så siden kommet tre ny rosende anmeldelser - og jeg er selvfølgelig så nysgerrig, at jeg lige tjekker om de mon kender medarbejderen der skrev den rosende anmeldelse i går - og sørme så om de ikke gør det.

Ahmen altså - jeg bliver ærligt talt virkelig irriteret over det. Jeg synes virkelig det er at vildlede potentielle kunder.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Joe » 1. mar 2017, 17:02

Når man er i fitnesscenteret og lige pludselig opdager, at man er blevet rodet ind i et eller andet, hvor en eller anden fuldstændig tilfældig mand, der sikkert ikke har de vilde kvalifikationer inde for emnet, beslutter sig for at være ens personlige træner og komme med fif til, hvordan man skal ændre f.eks.vægten på maskinen, og selvfølgelig selv vise hvordan han gør.

Det er ikke første gang det er sket· Alt sammen mænd, der ikke lignede nogen, der havde anden sportsmæssig baggrund end mange års erfaring som bruger af Fitness World. Det har jeg så til gengæld. Og jeg ved hvad jeg gør.

Og så til den kommentar, som måske vil få folk herinde til at stemple mig som den upassende: Jeg tror altså mest det handler om, at jeg er en forholdsvist pæn forholdsvist ung kvinde. Jeg tror ikke de her selvbestaltede personlige trænere render rundt og antaster Gud og hver mand.
Og det gør mig egentlig temmeligt pissed. Lad mig nu træne i fred.
4
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1427
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4871

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Patience » 1. mar 2017, 17:06

Joe skrev:Når man er i fitnesscenteret og lige pludselig opdager, at man er blevet rodet ind i et eller andet, hvor en eller anden fuldstændig tilfældig mand, der sikkert ikke har de vilde kvalifikationer inde for emnet, beslutter sig for at være ens personlige træner og komme med fif til, hvordan man skal ændre f.eks.vægten på maskinen, og selvfølgelig selv vise hvordan han gør.

Det er ikke første gang det er sket· Alt sammen mænd, der ikke lignede nogen, der havde anden sportsmæssig baggrund end mange års erfaring som bruger af Fitness World. Det har jeg så til gengæld. Og jeg ved hvad jeg gør.

Og så til den kommentar, som måske vil få folk herinde til at stemple mig som den upassende: Jeg tror altså mest det handler om, at jeg er en forholdsvist pæn forholdsvist ung kvinde. Jeg tror ikke de her selvbestaltede personlige trænere render rundt og antaster Gud og hver mand.
Og det gør mig egentlig temmeligt pissed. Lad mig nu træne i fred.


Jeg er fuldstændig sikker på du har ret i din antagelse. Mig er der aldrig nogen der antaster på nogen måde, men jeg er heller ikke ung og smuk.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52575

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf fisken80 » 1. mar 2017, 17:10

Joe skrev:Når man er i fitnesscenteret og lige pludselig opdager, at man er blevet rodet ind i et eller andet, hvor en eller anden fuldstændig tilfældig mand, der sikkert ikke har de vilde kvalifikationer inde for emnet, beslutter sig for at være ens personlige træner og komme med fif til, hvordan man skal ændre f.eks.vægten på maskinen, og selvfølgelig selv vise hvordan han gør.

Det er ikke første gang det er sket· Alt sammen mænd, der ikke lignede nogen, der havde anden sportsmæssig baggrund end mange års erfaring som bruger af Fitness World. Det har jeg så til gengæld. Og jeg ved hvad jeg gør.

Og så til den kommentar, som måske vil få folk herinde til at stemple mig som den upassende: Jeg tror altså mest det handler om, at jeg er en forholdsvist pæn forholdsvist ung kvinde. Jeg tror ikke de her selvbestaltede personlige trænere render rundt og antaster Gud og hver mand.
Og det gør mig egentlig temmeligt pissed. Lad mig nu træne i fred.


Jeg ved sgu ikke... jeg var hverken ung eller specielt laber da jeg sidst var medlem af et fitness-center, men jeg blev stadig vejledt uopfordret af mænd. Ikke ofte, men det skete. Men jeg skal ikke kunne sige om det var fordi jeg trænede i et center, hvor rigtig mange medlemmer var dedikerede til træning og nærmest fik det skidt når de så øvelser udført forkert (hvilket jeg givetvis gjorde af og til).
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Joe » 1. mar 2017, 17:28

fisken80 skrev:
Joe skrev:Når man er i fitnesscenteret og lige pludselig opdager, at man er blevet rodet ind i et eller andet, hvor en eller anden fuldstændig tilfældig mand, der sikkert ikke har de vilde kvalifikationer inde for emnet, beslutter sig for at være ens personlige træner og komme med fif til, hvordan man skal ændre f.eks.vægten på maskinen, og selvfølgelig selv vise hvordan han gør.

Det er ikke første gang det er sket· Alt sammen mænd, der ikke lignede nogen, der havde anden sportsmæssig baggrund end mange års erfaring som bruger af Fitness World. Det har jeg så til gengæld. Og jeg ved hvad jeg gør.

Og så til den kommentar, som måske vil få folk herinde til at stemple mig som den upassende: Jeg tror altså mest det handler om, at jeg er en forholdsvist pæn forholdsvist ung kvinde. Jeg tror ikke de her selvbestaltede personlige trænere render rundt og antaster Gud og hver mand.
Og det gør mig egentlig temmeligt pissed. Lad mig nu træne i fred.


Jeg ved sgu ikke... jeg var hverken ung eller specielt laber da jeg sidst var medlem af et fitness-center, men jeg blev stadig vejledt uopfordret af mænd. Ikke ofte, men det skete. Men jeg skal ikke kunne sige om det var fordi jeg trænede i et center, hvor rigtig mange medlemmer var dedikerede til træning og nærmest fik det skidt når de så øvelser udført forkert (hvilket jeg givetvis gjorde af og til).


Jeg kunne forstå, hvis det handlede om at jeg havde lavet øvelserne forkert, fordi det jo godt kan blive skadeligt.
Men her drejer det sig jo om mænd, der står og kigger på en, og så lige pludselig kaster sig ud i "prøv at putte mere på/tage mere af" og sådan noget. Det handler ikke om at sørge for øvelser ikke bliver gjort forkert. Det handler om at de får sat sig selv i position som eksperten, der lige skal hjælpe den unge kvinde til at opnå succes.
Hvis jeg gerne ville have fif og vejledning til træning, så ville jeg nok betale for en personlig træner, der samtidig var sat ind i, hvordan jeg er bygget, hvad jeg går efter, og hvor jeg kommer fra sportsligt. For det er jo ikke fordi alle mennesker skal træne på nøjagtigt samme måder. Det tænker jeg at ægte trænere er rimeligt godt klar over. Men det er random creepy fyre, der uopfordret blander sig, ikke.
4
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 1. mar 2017, 22:08

Animi skrev:
Animi skrev:Det er upassende at en virksomhed der på Trustpilot har fået en del dårlige anmeldelser for at snyde, eller ikke lever op til deres aftaler, pludselig får en 5-stjernet anmeldelse af en pige. Upassende, fordi hende der har skrevet anmeldelsen selv arbejder for virksomheden
Og så er jeg lidt upassende, fordi jeg har indberettet hendes anmeldelse til Trustpilot :fløjt:


Hehe, det bliver sjovere og sjovere. Der var en anden der åbenbart også havde lagt mærke til at anmeldelsen var skrevet af en medarbejder, og personen skrev så selv en anmeldelse hvor hun påpegede dette.
Der er så siden kommet tre ny rosende anmeldelser - og jeg er selvfølgelig så nysgerrig, at jeg lige tjekker om de mon kender medarbejderen der skrev den rosende anmeldelse i går - og sørme så om de ikke gør det.

Ahmen altså - jeg bliver ærligt talt virkelig irriteret over det. Jeg synes virkelig det er at vildlede potentielle kunder.


Trustpilot er en fin ting jeg selv benytter flittigt, men det er jævnligt nogle hvor man tænker at der er da noget galt,jeg sad og læste bonbon lands forleden og de får virkelig lange udførlige anmeldelser om kritik punkter der går igen, og det er ikke om små detaljer,men så kommer der de der "det hele var fantastisk, det var meget bedre end alle andre steder" der fylder to linjer så man tænker om det er folk der skriver det alle steder, eller om det er fusk.


Den kan iøvrigt anbefales hvis man keder sig, de der svarer småskændes med folk og beskylder dem for sære ting.. husk popcorn..
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 1. mar 2017, 22:21

hotlips skrev:
Animi skrev:
Animi skrev:Det er upassende at en virksomhed der på Trustpilot har fået en del dårlige anmeldelser for at snyde, eller ikke lever op til deres aftaler, pludselig får en 5-stjernet anmeldelse af en pige. Upassende, fordi hende der har skrevet anmeldelsen selv arbejder for virksomheden
Og så er jeg lidt upassende, fordi jeg har indberettet hendes anmeldelse til Trustpilot :fløjt:


Hehe, det bliver sjovere og sjovere. Der var en anden der åbenbart også havde lagt mærke til at anmeldelsen var skrevet af en medarbejder, og personen skrev så selv en anmeldelse hvor hun påpegede dette.
Der er så siden kommet tre ny rosende anmeldelser - og jeg er selvfølgelig så nysgerrig, at jeg lige tjekker om de mon kender medarbejderen der skrev den rosende anmeldelse i går - og sørme så om de ikke gør det.

Ahmen altså - jeg bliver ærligt talt virkelig irriteret over det. Jeg synes virkelig det er at vildlede potentielle kunder.


Trustpilot er en fin ting jeg selv benytter flittigt, men det er jævnligt nogle hvor man tænker at der er da noget galt,jeg sad og læste bonbon lands forleden og de får virkelig lange udførlige anmeldelser om kritik punkter der går igen, og det er ikke om små detaljer,men så kommer der de der "det hele var fantastisk, det var meget bedre end alle andre steder" der fylder to linjer så man tænker om det er folk der skriver det alle steder, eller om det er fusk.


Den kan iøvrigt anbefales hvis man keder sig, de der svarer småskændes med folk og beskylder dem for sære ting.. husk popcorn..

Jeg må ærligt indrømme at mine gode anmeldelser er på to linjer, mens dem det får dårlige kan få en halv roman. Det virker bare vigtigere at gå i detaljen når tingene ikke er som de burde være.
4
...
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 2. mar 2017, 04:54

LadyFox skrev:
hotlips skrev:
Animi skrev:
Animi skrev:

Jeg må ærligt indrømme at mine gode anmeldelser er på to linjer, mens dem det får dårlige kan få en halv roman. Det virker bare vigtigere at gå i detaljen når tingene ikke er som de burde være.

Når jeg skriver en positiv anmeldelse så skriver jeg også ting som kunne være bedre, for at det blir mere realistisk, for intet sted kan være 100 % perfekt, der er altid en lille ting der kunne være bedre, på den måde så blir de heller ikke så højrøvet og tror alt er i skønneste orden.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 2. mar 2017, 07:51

cola skrev:
LadyFox skrev:
hotlips skrev:
Animi skrev:
Animi skrev:

Jeg må ærligt indrømme at mine gode anmeldelser er på to linjer, mens dem det får dårlige kan få en halv roman. Det virker bare vigtigere at gå i detaljen når tingene ikke er som de burde være.

Når jeg skriver en positiv anmeldelse så skriver jeg også ting som kunne være bedre, for at det blir mere realistisk, for intet sted kan være 100 % perfekt, der er altid en lille ting der kunne være bedre, på den måde så blir de heller ikke så højrøvet og tror alt er i skønneste orden.

Jeg har nu tit bestillinger hvor alt er i den skønneste orden.
3
...
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 2. mar 2017, 15:48

LadyFox skrev:
cola skrev:
LadyFox skrev:
hotlips skrev:
Animi skrev:
Animi skrev:

Jeg må ærligt indrømme at mine gode anmeldelser er på to linjer, mens dem det får dårlige kan få en halv roman. Det virker bare vigtigere at gå i detaljen når tingene ikke er som de burde være.

Når jeg skriver en positiv anmeldelse så skriver jeg også ting som kunne være bedre, for at det blir mere realistisk, for intet sted kan være 100 % perfekt, der er altid en lille ting der kunne være bedre, på den måde så blir de heller ikke så højrøvet og tror alt er i skønneste orden.

Jeg har nu tit bestillinger hvor alt er i den skønneste orden.

Så hjemmesiden kunne ikke være bedre udformet, priserne laver, lettere at komme til kassen og betale, osv.

For jeg må sige jeg endnu ikke har mødt en eneste hjemmeside hvor jeg kan købe ting, hvor der ikke er noget i vejen, småting, ja, men det har været ting hvor jeg har tænkt, kunne det ikke gøres lettere. Ja jeg har fået mine ting osv, men de har stadig fået en fin besked om at der lige manglede noget.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 2. mar 2017, 17:53

cola skrev:
LadyFox skrev:
cola skrev:
LadyFox skrev:
hotlips skrev:
Animi skrev:
Animi skrev:

Jeg må ærligt indrømme at mine gode anmeldelser er på to linjer, mens dem det får dårlige kan få en halv roman. Det virker bare vigtigere at gå i detaljen når tingene ikke er som de burde være.

Når jeg skriver en positiv anmeldelse så skriver jeg også ting som kunne være bedre, for at det blir mere realistisk, for intet sted kan være 100 % perfekt, der er altid en lille ting der kunne være bedre, på den måde så blir de heller ikke så højrøvet og tror alt er i skønneste orden.

Jeg har nu tit bestillinger hvor alt er i den skønneste orden.

Så hjemmesiden kunne ikke være bedre udformet, priserne laver, lettere at komme til kassen og betale, osv.

For jeg må sige jeg endnu ikke har mødt en eneste hjemmeside hvor jeg kan købe ting, hvor der ikke er noget i vejen, småting, ja, men det har været ting hvor jeg har tænkt, kunne det ikke gøres lettere. Ja jeg har fået mine ting osv, men de har stadig fået en fin besked om at der lige manglede noget.

Jeg går nok bare ikke så meget op i hvordan siden er opbygget og den slags, medmindre at det er helt grelt, og så vælger jeg ikke at handle der. Lidt som med priserne, altså jeg ville da gerne have tingene gratis, eller meget billigt, men butikkerne skal jo også tjene penge, og jeg synes egentlig butikkerne skal tage de priser de synes giver mening for dem, og som de synes er rimelige, er jeg uenig så finder jeg igen et andet sted at handle, hvor min lille pengepung også kan være med.
Hvis jeg skulle begynde at påpege den slags ville det fra min side være brok bare for brokkens skyld.
12
...
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 7. mar 2017, 15:08

Fyrst Eberhard skrev:.

Nu forstår jeg bæltets betydning... det holder maven oppe :-) ... (jeg tror den kommentar passer fint i tråden også)
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf decibell » 7. mar 2017, 15:44

Damen, der bare stod der og lod sin hund pisse op ad min låge, var upassende. Hunden gør bare, hvad dens natur byder den (jeg har selv hund, så det var jo en markering), men hun stod og så direkte på hunden og gjorde intet for at forhindre det. Desværre for hende greb jeg dem på fersk gerning, fordi jeg var få meter fra lågen, og jeg fik påtalt det i utvetydige vendinger. Men lur mig, om det hjælper til en anden gang.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 7. mar 2017, 15:52

Upassende..... og morsomt :lol:

Billede
22
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Skinkehunden » 8. mar 2017, 23:01

Hunkat skrev:Upassende..... og morsomt :lol:

Billede


:lol: :lol: :fløjt:
2
Formerly known as Gerbilwoman :)

Tilbage til "Generelt"