Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lillebjoern » 17. okt 2015, 08:42

Craver skrev:Jeg synes, min medpassager i en bybus igår var voldsomt upassende.
Ved busstoppestedet står vi 5-7 stykker på en 25-30 år, herunder to upassende stinkdyrshårsbærende duller i gymnasiealderen. I bussen får jeg desværre sat mig bag dem, og så påbegyndes 20 minutters foredrag omkring, hvordan den ene af disse piger, er blevet forsøgt voldtaget 19 (????!!!!) gange, ".... siden Danmark åbnede grænserne og lod alle perkerne flytte ind i august måned", ".. de burde bare aflives ved landegrænsen, og så kan DAKA tage sig af resten", "man kan nærmest se ondskaben i deres øjne, når man går forbi", ".. danskere er de eneste, der kan opføre sig ordentlig - tænk på alle de penge, vi kunne spare med politi, hvis der ingen perkere var", "at det var pisseunfair, hun kun fik 02 i samfundsfag, for hun var da vildt aktiv i timerne" og en af bedre: "sindssygt så mange aborter, der var om året, fordi der var så mange perkere, der voldtog danske kvinder" - hvor jeg så pænt beder dem om at forbeholde flygtningedebatten derhjemme, da det ikke lige var stedet at diskutere det. Her fik jeg at vide, jeg garanteret "suttede en masse perkerkæp" og "hun gik på gymnasiet, så hun vidste alt om flygtningedebatten, lizzom".

Årh, jeg håber, hendes samfundsfagslærer kvitterer med et 00, inden skoleåret er omme :love:


Kudos for at du sagde noget. Det lyder jo helt grelt, det der, og hvor er det trist at nogen har det sådan :(
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Craver
Indlæg: 255
Tilmeldt: 9. sep 2015, 07:41
Kort karma: 72
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 638

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Craver » 17. okt 2015, 12:04

lillebjoern skrev:
Kudos for at du sagde noget. Det lyder jo helt grelt, det der, og hvor er det trist at nogen har det sådan :(


Det var virkelig også tæt på, jeg slet ikke sagde noget. Det var især den sidste bemærkning, der fik mig til at rødt :tie: :tie: årh, jeg får så grotesk lange patter af sådan nogle.
1
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Avino » 17. okt 2015, 17:32

Ado skrev:Og nu har hun så fået hjælp. Igen. Så hører vi ikke fra hende før hun mangler noget nyt.


Er det der - virkeligt, virkeligt ??
Jeg mangler ord, altså.
Det er- dog det klammeste jeg har læst længe :(
Hvordan er det dog muligt, at mennesker- på den måde- kan få andre til at gøre den slags ting.
Jeg er målløs :gruble:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. okt 2015, 21:41

Kvittevisse skrev:
Ado skrev:Og nu har hun så fået hjælp. Igen. Så hører vi ikke fra hende før hun mangler noget nyt.


Er det der - virkeligt, virkeligt ??
Jeg mangler ord, altså.
Det er- dog det klammeste jeg har læst længe :(
Hvordan er det dog muligt, at mennesker- på den måde- kan få andre til at gøre den slags ting.
Jeg er målløs :gruble:


Jep den er god nok, jeg har også lagt mærke til hendes tiggeri i den gruppe :-D
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 18. okt 2015, 22:37

ARgh, jeg er liiige lidt ophidset nu, så bær over med mig.

Forældre skal effing skride med deres gennemblødte tøjdyr!! NEJ, du skal ikke lægge det op på båndet, så der kommer savl og snot over det hele. Jeg er mere end almindeligt sikker på, at de næste kunder ikke gider at have deres varer sølet ind i det! Og NEEEEJ jeg gider ikke overraskes af det. FJERN det VÆÆÆÆK!! Mand dig op og tænk bare en smule på andre mennesker, som ikke synes at din unge er spor charmerende og verdens navle. Tag nu det skide tøjdyr og hold stregkoden op til mig, så jeg ikke behøves, at røre ved det. Kom nu. Du kan godt!
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 19. okt 2015, 09:30

Mig....og så hende Lollikken, der er lettere....irriterende.

Havde skrevet i et opslag på en nyheds-side på FB at jeg synes det var træls, at der i netop denne uge var så stor fokus på kræft, og at jeg foretrak der var lige så meget opmærksomhed på det hele året. Skrev også at jeg synes det var fedt, der blev samlet ind så der kunne forskes i det.

Så udmøntede følgende PB-samtale sig:

Lollikken er skrevet med blå skrift:

""så din kommentar og syns helt ærlit at du ska lukke den røv du skider med. os der har mistet folk vi elsker til kraft er glad for der gørs noget men du er jo så ligeglad med ander og du har nok aldrig tabt nogen til kraft og jeg håber du mister din mand og dine børn til kraft!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


"Du har din holdning og jeg har min. :) Hav en god mandag: :)"

"ja du kan ik engan forsvar din holdningsom er lige til at luke op og skide på. jeg harmistet til kraft og det gør ondt når inoranter skriver som du gør. prøv da at føl noget for ander."

"Jeg havde egentlig besluttet mig for ikke at svare dig. Men hvordan kan du konkludere, at jeg ikke har mistet til kræft? Hvordan kan du konkludere, at jeg ikke har ondt af folk, der har mistet til kræft? Og ikke mindst, har du tænkt over hvordan det får dig til at fremstå, når du ligefrem ønsker at min mand (som jeg dog ikke har) og mine unger får kræft?
Jeg er ked af at sige det, men så er det godt nok dig, der fremstår som den usympatiske og uempatiske.

Jeg vil bede dig undlade at svare mere: jeg får intet ud af at skrive med et fordømmende menneske som dig. Hav et godt liv.:) "


"du kan jo sagtns sige du har miset til kraft. men det tror jeg ik du har for så villedu ik sige som du gør og jeg håbr sku dine møgunger dørmed mangesmerter din ko."


"Og jeg håber faktisk kommunen vil tilbyde dig et kursus i grammatik, stavning og ikke mindst almindelig pli. Selvom jeg har mine personlige tvivl om, om du ville forstå noget somhelst."


Og så røg hun på bloker.
14
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Garfield » 19. okt 2015, 10:05

icelady skrev:Mig....og så hende Lollikken, der er lettere....irriterende.

Havde skrevet i et opslag på en nyheds-side på FB at jeg synes det var træls, at der i netop denne uge var så stor fokus på kræft, og at jeg foretrak der var lige så meget opmærksomhed på det hele året. Skrev også at jeg synes det var fedt, der blev samlet ind så der kunne forskes i det.

Så udmøntede følgende PB-samtale sig:

Lollikken er skrevet med blå skrift:

""så din kommentar og syns helt ærlit at du ska lukke den røv du skider med. os der har mistet folk vi elsker til kraft er glad for der gørs noget men du er jo så ligeglad med ander og du har nok aldrig tabt nogen til kraft og jeg håber du mister din mand og dine børn til kraft!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


"Du har din holdning og jeg har min. :) Hav en god mandag: :)"

"ja du kan ik engan forsvar din holdningsom er lige til at luke op og skide på. jeg harmistet til kraft og det gør ondt når inoranter skriver som du gør. prøv da at føl noget for ander."

"Jeg havde egentlig besluttet mig for ikke at svare dig. Men hvordan kan du konkludere, at jeg ikke har mistet til kræft? Hvordan kan du konkludere, at jeg ikke har ondt af folk, der har mistet til kræft? Og ikke mindst, har du tænkt over hvordan det får dig til at fremstå, når du ligefrem ønsker at min mand (som jeg dog ikke har) og mine unger får kræft?
Jeg er ked af at sige det, men så er det godt nok dig, der fremstår som den usympatiske og uempatiske.

Jeg vil bede dig undlade at svare mere: jeg får intet ud af at skrive med et fordømmende menneske som dig. Hav et godt liv.:) "


"du kan jo sagtns sige du har miset til kraft. men det tror jeg ik du har for så villedu ik sige som du gør og jeg håbr sku dine møgunger dørmed mangesmerter din ko."


"Og jeg håber faktisk kommunen vil tilbyde dig et kursus i grammatik, stavning og ikke mindst almindelig pli. Selvom jeg har mine personlige tvivl om, om du ville forstå noget somhelst."


Og så røg hun på bloker.


Aj, men hvad er det da for en måde at henvende sig til folk på (lollikken) :tie: :tie: :tie:
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sophies-mor » 19. okt 2015, 10:38

Kattefjæs skrev:
Hunkat skrev:
Gud hvor jeg håber du sagde noget? Eller ringede til vagten?
Ej, jeg kan godt forstå hvis man er for chokeret men for fanden hvor jeg håber de ikke slipper godt fra det.



Jeg var ude at løbe og derfor rimelig langt væk i tankerne, så til at starte med nåede jeg lige akkurat ikke andet end at måbe og tænke "Det gør de bare ikke.........", og så var jeg allerede forbi - efter 50 meter eller sådan noget vendte jeg om, for med tanke på at folk altså får bøder når deres gravsteder efterlades i dårlig stand, kunne jeg ikke rigtig lade det passere. Da jeg kom derhen igen stod der så en gartner og sagde at det dér ikke gik på kirkegården, og så behøvede jeg alligevel ikke sige noget. Det havde jeg dog gjort hvis ikke han var kommet først. Den skulle bare lige ind og vende præcis hvad det egentlig var der foregik. :stoned:

Pædagogen var i øvrigt sådan lidt "Nåh...." på den HELT uforstående måde med tomt ansigtsudtryk og fjernt blik, som om hun helt oprigtigt ikke kunne se hvad problemet var.

Løb du på en kirkegård?
Det er imo også upassende. :blush:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lækre Arne » 19. okt 2015, 10:44

Hende der fra singlegruppen. Er ret sikker på at hun ikke tigger, men betaler i form af naturalier. Men det er måske upassende at sige :fløjt:.
2
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 19. okt 2015, 13:09

Sophies-mor skrev:Løb du på en kirkegård?
Det er imo også upassende. :blush:


Arh, så upassende er det vist heller ikke på en historisk kirkegård som fungerer mere eller mindre som park med to cykelstier og hundredevis af daglige besøgende, herunder mange løbere, yoga-entusiaster, skolegrupper og guidede ture.

Kirkegårde kan sagtens fungere som en slags offentlige parker så længe der fortsat er respekt for aktive begravelsesområder, begravelsesfølger og gravfreden. Man hverken løber eller dyrker yoga oven på gravene, trods alt, og hvis man holder de ikke-kirkegårds-relaterede aktiviteter til de ældre dele, hvor de nyeste grave er fra sidste halvdel af 1800-tallet, er det nok begrænset hvor mange man kan forarge. Det er vel ikke mere forargende end de mange turister som kommer for at tage selfies ved siden af de særligt interessante gravsteder.

Jeg kunne aldrig finde på at foretage mig noget som helst på et aktivt gravsted andet end at besøge den afdøde.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 19. okt 2015, 13:47

Det er fandme upassende, at jeg glemte p-skiven :sur:

Pissesur på mig selv.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sophies-mor » 19. okt 2015, 14:05

Kattefjæs skrev:
Sophies-mor skrev:Løb du på en kirkegård?
Det er imo også upassende. :blush:


Arh, så upassende er det vist heller ikke på en historisk kirkegård som fungerer mere eller mindre som park med to cykelstier og hundredevis af daglige besøgende, herunder mange løbere, yoga-entusiaster, skolegrupper og guidede ture.

Kirkegårde kan sagtens fungere som en slags offentlige parker så længe der fortsat er respekt for aktive begravelsesområder, begravelsesfølger og gravfreden. Man hverken løber eller dyrker yoga oven på gravene, trods alt, og hvis man holder de ikke-kirkegårds-relaterede aktiviteter til de ældre dele, hvor de nyeste grave er fra sidste halvdel af 1800-tallet, er det nok begrænset hvor mange man kan forarge. Det er vel ikke mere forargende end de mange turister som kommer for at tage selfies ved siden af de særligt interessante gravsteder.

Jeg kunne aldrig finde på at foretage mig noget som helst på et aktivt gravsted andet end at besøge den afdøde.

Jeg synes så heller ikke, at kirkegårde skal fungere som parker, skovtursområder osv.
Det er noget fis.

Men enige, det bliver vi vist nok ikke.
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 19. okt 2015, 15:20

Sophies-mor skrev:Jeg synes så heller ikke, at kirkegårde skal fungere som parker, skovtursområder osv.
Det er noget fis.

Men enige, det bliver vi vist nok ikke.



Mja, jeg er lidt ligeglad egentlig - forstået på den måde at hvis jeg ikke kan lide den slags, så lader jeg være med at komme der/planlægge at blive begravet der. Det står jo én frit for at benytte sig af en af landets mange andre hundrede kirkegårde når den tid kommer hvis man ikke bryder sig om de store by-kirkegårde hvis anvendelse har ændret sig meget gennem tiden. Så længe folk husker at tage hensyn til de aktive begravelsesområder, kan jeg ikke se det store problem (og det er så ikke alle som kan finde ud af det, desværre, hvilket jo også var min oprindelige klage her i tråden).

Jeg passer selv en grav på en kirkegård som er noget meget privat af karakter og ligger udenfor byen, og da ville det da også være temmelig malplaceret hvis folk gav sig til at cykle, løbe, holde skovtur eller solbade topløs (som folk jo også gør på de store by-kirkegårde). Men det er jo også en aktiv kirkegård hvor ingen gravsteder er ældre end ca. 50 år og hvor den eneste egentlige aktivitet er gartnernes arbejde og de pårørendes besøg.

Alting til sin tid, eller hvad det nu er man siger. :)
3
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 20. okt 2015, 04:20

Jeg synes, det er upassende, at der ikke er nogen af mine naboer, der gider at flytte... Jeg blev skrevet op til en overdækket p-plads i marts, da jeg fik min bil, og blev jo noget glad, da jeg var den eneste på venteisten. Men hvad hjælper det, når der ikke er nogen pladser, der bliver frie? Og nu kommer nattefrosten :(
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 20. okt 2015, 05:27

Det er virkelig upassende at sælge skrammel der ikke virker.

Jeg havde købt sådan en pinata,det vil i dette tilfælde sige en papkasse klædt ud som skattekiste,til 150 kr i BR,den skulle funktionelt ikke andet end at blive hængende mens den blev slået i smadder..men 3 børnehavebørn var nok,så knækkede hængestroppen..og man tager den jo ikke lige mens der står 20 unger klar til at slå og går over og bytter den.

Skodbiks.
1

Tilbage til "Generelt"