Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 11. jul 2016, 06:40

Jeg er i sommerhus, og her var der så nogle ting vi ville have ordnet. fx var skraldespanden så fuld, så affaldsmændene ikke vil tage den, der var hverken internet eller tv signal og rengøringen havde nok ikke været forbi for nyligt.
Vi tænkte så at når det nu var gennem udlejnings bureau at vi havde lejet det, så havde de åbent om søndagen så vi kunne klage vores nød, men nej, de havde knap åbent lørdag, så selv dem der kom lørdag indenfor åbningstid ville kunne nå at klage før mandag.
Det er dybt upassende. plus nu skal jeg ud og tømme den ene skraldespand over i en anden sæk for at være sikker på de tager dem. og vi sidder nu og venter på en tekniker der kan ordne tv og net.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. jul 2016, 06:48

sigge skrev:Det er dælme upassende at sælge en brugt bil, hvor bagsædeselerne er helt mugne. Vi taler ikke bare en smule jordslåede, men et 30 cm langt stykke på begge seler, som havde deciderede langhårede hvide og grønne mugpletter. :puke:


Det minder mig om engang, hvor min venindes far, der heldigvis har forstand på el, var ude at se på en brugt campingvogn, hvor man et sted lige havde fikset en ledning med en tegnestift. Det ville være livsfarligt at komme til at røre ved den anordning.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf sigge » 11. jul 2016, 06:52

DetSorteCirkus skrev:
Det minder mig om engang, hvor min venindes far, der heldigvis har forstand på el, var ude at se på en brugt campingvogn, hvor man et sted lige havde fikset en ledning med en tegnestift. Det ville være livsfarligt at komme til at røre ved den anordning.


Wow, det er utroligt, at folk kan tænke sig så lidt om (dem, der satte tegnestiften i). Så tager jeg alligevel hellere en gang mug end risikoen for "elektrochok".
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Anne Droid » 11. jul 2016, 06:54

:ae:
HappyPaww skrev:
Anne Droid skrev:Jeg synes, partier der uddeler børnevenligt reklamemateriale er dybt upassende. Balloner og møller er ikke noget ret mange voksne går rundt med.
. Åh ja! Min dreng skal sgu ikke rende rundt med en DF ballon (eller for noget andet parti, for den sags skyld), men det er pænt svært at forklare det til en to-årig :boo:


Det var DF og de er rigtig gode til at få øje på børnene og give dem ting. Heldigvis nåede det ene barn at glemme vindmøllen et andet sted :-D Det andet barns er desværre blevet væk herhjemme. ..

Jeg ville også synes det var lige så træls hvis det var et andet parti. Mine børn skal ikke bruges som reklamesøjler i politik.
6
Klimatosse
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 11. jul 2016, 17:45

Opdatering på tv og internet, eller rettere teknikerbesøg der skulle være foregået i dag... han kom så ikke, så vi kunne have siddet hjemme og ventet hele dagen, men lavede en aftale med bureauet om at efterlade nøglen. Ja nu har vi besluttet at give dem til på onsdag til at få det fixet, ellers vil vi have kompensation for mangler.
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fillie » 12. jul 2016, 12:38

Jeg har slet ikke ord for, hvor sindssygt upassende det er, at et par medarbejdere fra min tidligere arbejdsplads, som så sig onde på mig, åbenbart har opfundet, at jeg skulle lide af borderline, hvilket de har hygget sig med at skræppe op om til forskellige samarbejdspartnere.

For det første har jeg ikke borderline.

For det andet har jeg aldrig diskuteret psykiske lidelser med de mennesker.

Og for det tredje - og værst af alt - er det decideret modbydeligt at benytte en tung og i forvejen stigmatiserende diagnose til at retfærdiggøre, at man ikke kan lide en person.

Det drejer sig om midaldrende kvinder, som jeg ærligt kan sige, jeg aldrig har gjort det fjerneste - tværtimod. Og selvom de har været påvirket af det dårlige arbejdsmiljø, den øverste chef skabte, og det sikkert har influeret på deres adfærd og dømmekraft, vil jeg alligevel sige dette: Føj, hvor skulle de skamme sig!
Senest rettet af Fillie 12. jul 2016, 13:58, rettet i alt 1 gang.
16
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Marichen12 » 12. jul 2016, 12:44

Fillie skrev:Jeg har slet ikke ord for, hvor sindssygt upassende det er, at et par medarbejdere fra min tidligere arbejdsplads, som så sig onde på mig, åbenbart har opfundet, at jeg skulle lide af borderline, hvilket de har hygget sig med at skræppe op om til forskellige samarbejdspartnere.

For det første har jeg ikke borderline.

For det andet har jeg aldrig diskuteret psykiske lidelser med de mennesker.

Og for det tredje - og værst af alt - er det decideret modbydeligt at benytte en tung og i forvejen stignatiseret diagnose til at retfærdiggøre, at man ikke kan lide en person.

Det drejer sig om midaldrende kvinder, som jeg ærligt kan sige, jeg aldrig har gjort det fjerneste - tværtimod. Og selvom de har været påvirket af det dårlige arbejdsmiljø, den øverste chef skabte, og det sikkert har influeret på deres adfærd og dømmekraft, vil jeg alligevel sige dette: Føj, hvor skulle de skamme sig!


W T F???? Det er da godt nok det værste jeg længe har hørt :shock: Hold nu op, jeg er gal på dine vegne :ae: :kys: Dumme kællinger!!!
5
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 12. jul 2016, 12:46

Fillie skrev:Jeg har slet ikke ord for, hvor sindssygt upassende det er, at et par medarbejdere fra min tidligere arbejdsplads, som så sig onde på mig, åbenbart har opfundet, at jeg skulle lide af borderline, hvilket de har hygget sig med at skræppe op om til forskellige samarbejdspartnere.

For det første har jeg ikke borderline.

For det andet har jeg aldrig diskuteret psykiske lidelser med de mennesker.

Og for det tredje - og værst af alt - er det decideret modbydeligt at benytte en tung og i forvejen stignatiseret diagnose til at retfærdiggøre, at man ikke kan lide en person.

Det drejer sig om midaldrende kvinder, som jeg ærligt kan sige, jeg aldrig har gjort det fjerneste - tværtimod. Og selvom de har været påvirket af det dårlige arbejdsmiljø, den øverste chef skabte, og det sikkert har influeret på deres adfærd og dømmekraft, vil jeg alligevel sige dette: Føj, hvor skulle de skamme sig!


Nu ved jeg ikke hvor længe siden det er du har været ansat det pågældende sted... men er det muligt at klage til f.eks. HR? Det er jo injurier, det kan man ikke have medarbejdere rendende og sladre om til samarbejdspartnere.
7
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fillie » 12. jul 2016, 13:04

Hunkat skrev:
Fillie skrev:Jeg har slet ikke ord for, hvor sindssygt upassende det er, at et par medarbejdere fra min tidligere arbejdsplads, som så sig onde på mig, åbenbart har opfundet, at jeg skulle lide af borderline, hvilket de har hygget sig med at skræppe op om til forskellige samarbejdspartnere.

For det første har jeg ikke borderline.

For det andet har jeg aldrig diskuteret psykiske lidelser med de mennesker.

Og for det tredje - og værst af alt - er det decideret modbydeligt at benytte en tung og i forvejen stignatiseret diagnose til at retfærdiggøre, at man ikke kan lide en person.

Det drejer sig om midaldrende kvinder, som jeg ærligt kan sige, jeg aldrig har gjort det fjerneste - tværtimod. Og selvom de har været påvirket af det dårlige arbejdsmiljø, den øverste chef skabte, og det sikkert har influeret på deres adfærd og dømmekraft, vil jeg alligevel sige dette: Føj, hvor skulle de skamme sig!


Nu ved jeg ikke hvor længe siden det er du har været ansat det pågældende sted... men er det muligt at klage til f.eks. HR? Det er jo injurier, det kan man ikke have medarbejdere rendende og sladre om til samarbejdspartnere.


Jeg var ansat i otte år. Der er desværre ingen klagemuligheder på selve arbejdspladsen, da den øverste chef er årsagen til, at ovenstående adfærd overhovedet finder sted, men forløbet før og under min afskedigelse, som var rigtig grimt, er meldt til Arbejdsskadestyrelsen.
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3852

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyQ » 12. jul 2016, 13:06

Fillie skrev:Jeg har slet ikke ord for, hvor sindssygt upassende det er, at et par medarbejdere fra min tidligere arbejdsplads, som så sig onde på mig, åbenbart har opfundet, at jeg skulle lide af borderline, hvilket de har hygget sig med at skræppe op om til forskellige samarbejdspartnere.

For det første har jeg ikke borderline.

For det andet har jeg aldrig diskuteret psykiske lidelser med de mennesker.

Og for det tredje - og værst af alt - er det decideret modbydeligt at benytte en tung og i forvejen stignatiseret diagnose til at retfærdiggøre, at man ikke kan lide en person.

Det drejer sig om midaldrende kvinder, som jeg ærligt kan sige, jeg aldrig har gjort det fjerneste - tværtimod. Og selvom de har været påvirket af det dårlige arbejdsmiljø, den øverste chef skabte, og det sikkert har influeret på deres adfærd og dømmekraft, vil jeg alligevel sige dette: Føj, hvor skulle de skamme sig!

Hold da op sikke nogle møgkællinger :8: :ad!:
Kan man ikke blive fyret for den slags :gruble:
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Badesandalen » 12. jul 2016, 22:04

Vi var ude og spise i dag, og ved bordet bag mig sad en gut der syntes at maden stank og smagte af lort. På trods af det var han blevet så mæt at han virkelig skulle skide, og han vidste ikke om han kunne holde sig til de kom hjem, for de skulle også ud og handle bagefter. Men han skulle fandme ikke skide på restauranten, han ville hellere have at de holdte ind på vej hjem så han kunne skide i vejkanten.

Han brugte ordet 'skide' flere gange end jeg har skrevet det og 'fuck' flere gange end det.

Jeg overdriver ikke. Og jeg prøver virkelig at lade være med at lytte når andre taler sammen, men han var så højlydt at jeg ikke engang kunne høre hvad min mand sagde på et tidspunkt selvom vi lænede os mod hinanden for at tale sammen.

For helvede. :sur:
4
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 14. jul 2016, 17:22

De stikker, de flyver rundt om hovedet på en og de efterlader mærker på str med en kaffekop på min krop... jeg syntes helt bestemt myg er upassende.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 15. jul 2016, 14:00

Jeg har en - anonym - kollega som er mega upassende. Vedkommende har, igen, anonymt, lagt en artikel i chefens dueslag med overskriften "Dårlige ledere gør medarbejdere syge" (eller noget i den retning).
Chefen er gået på ferie så det bliver det første h*n ser når h*n kommer tilbage.

Det er fandme lavt. Og grænsende til mobning. Det er upassende. Hvis man har sådan noget på hjertet så tager man den ansigt til ansigt, til MUS (som lige er blevet afholdt) eller når behovet opstår.
18
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2353
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3809

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Myresluger » 15. jul 2016, 18:05

Jeg er på sommerferie og knækkede en tand til morgenmaden. Det er upasssende! Håber jeg kan klare mig uden tandlæge til vi kommer hjem.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf IrmaPigen » 15. jul 2016, 21:31

Det er mega-upassende, at Midnight In Paris starter på DR2, lige præcis når jeg skal sove (foretog bare lige det sidste zap inden min højre pegefinger skulle ramme dem røde off knap)
0

Tilbage til "Generelt"