Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 6. okt 2015, 16:40

Æske skrev:
Persnikedy skrev:Jeg synes det er upassende så svært det er at få fat på mine varmemestre.

Jeg vaskede tøj og den 3 maskine har så valgt at tage mit tøj til fange. Jeg har prøvede at tænde g slukke, samtlige andre knapper, og at flå i håndtaget. Men den vil bare ikke åbne. Så nu er alt min hvide vask fanget i kælderen til varmemesterne får set mailen imorgen siden de ikke tager telefonen.


Har du prøvet nødåbnerknappen?


Der er ikke nogen O.O
Det er meningen at den skal åbne når man slukker manuelt bagpå men den vil ikke
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lull » 6. okt 2015, 17:26

Jeg syntes det er upassende at "log ud" knappen sidder så tæt på "nye notifikationer" knappen!
Har åbenbart for fede fingre, for jeg logger temmelig tit ud, når jeg er på fra telefonen :blush2:
5
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 6. okt 2015, 17:38

^ Ja! Har skrevet det flere steder herinde, men min bøn er ikke blevet hørt :(
1
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ultraviolet » 6. okt 2015, 17:52

HappyPaww skrev:^ Ja! Har skrevet det flere steder herinde, men min bøn er ikke blevet hørt :(


Patrick har rigtig travlt lige nu, de har en deadline på studiet lige rundt om hjørnet. Men det er set og vil blive fikset. Problemet er bare at det allerede er blevet fikset en gang (hvor "?" blev rykket hen ved siden af log-ud), men når man er på fra mobilen forsvinder "?" åbenbart og vi ved ikke hvorfor.

Til det bliver fikset - vend telefonen horisontalt, så er der den ekstra knap inden log-ud
6
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Æske » 6. okt 2015, 17:52

Persnikedy skrev:
Æske skrev:
Persnikedy skrev:Jeg synes det er upassende så svært det er at få fat på mine varmemestre.

Jeg vaskede tøj og den 3 maskine har så valgt at tage mit tøj til fange. Jeg har prøvede at tænde g slukke, samtlige andre knapper, og at flå i håndtaget. Men den vil bare ikke åbne. Så nu er alt min hvide vask fanget i kælderen til varmemesterne får set mailen imorgen siden de ikke tager telefonen.


Har du prøvet nødåbnerknappen?


Der er ikke nogen O.O
Det er meningen at den skal åbne når man slukker manuelt bagpå men den vil ikke


Der plejer ellers at være sådan en lille lem man kan åbne og så hive i en ring, som får den til at åbne :gruble:
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 6. okt 2015, 17:55

Æske skrev:
Persnikedy skrev:
Æske skrev:
Persnikedy skrev:Jeg synes det er upassende så svært det er at få fat på mine varmemestre.

Jeg vaskede tøj og den 3 maskine har så valgt at tage mit tøj til fange. Jeg har prøvede at tænde g slukke, samtlige andre knapper, og at flå i håndtaget. Men den vil bare ikke åbne. Så nu er alt min hvide vask fanget i kælderen til varmemesterne får set mailen imorgen siden de ikke tager telefonen.


Har du prøvet nødåbnerknappen?


Der er ikke nogen O.O
Det er meningen at den skal åbne når man slukker manuelt bagpå men den vil ikke


Der plejer ellers at være sådan en lille lem man kan åbne og så hive i en ring, som får den til at åbne :gruble:


De her er oldgalme og kendt for at lave problemer. Boligforeningen ser bare ingen grund til at skifte dem ud fordi de virker jo for det meste.
Jeg har tænkt mig at tjekke efter kl 20 når vaskehuset lukker ned af sig selv om døren har bestemt sig for at den vil åbnes. Jeg tror det er selve lukkemekanismen den er gal med. Sat sig i klemme eller noget.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dime » 6. okt 2015, 18:04

Jeg er virus-ramt i upassende høj grad...
0
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Tibbler » 6. okt 2015, 19:33

Ado skrev:Jeg ved ikke helt, om jeg lige har været upassende? Det har jeg måske. Men min nabo kører i en kæmpe kassevogn. Ret høj. Og han mener åbenbart, at hans faste parkeringsplads skal være ude på gaden foran mine vinduer. Ikke foran sit eget hus.
Og det irriterer mig voldsomt at have den store kasse til at holde der, da det stjæler lyset i min ene stue.

Jeg ved godt, at det er en offentlig vej og at alle må parkere der. Og at jeg ikke kan bestemme, hvem der parkerer foran mit hus. Men nu har jeg altså lagt en seddel under hans vinduesvisker, hvor jeg har skrevet, at jeg ville sætte pris på, hvis han ville parkere foran sig selv, da det er irriterende at miste dagslys i stuen. Og at det selvfølgelig er i orden han holder der, hvis alle andre pladser er optaget.

Jeg har husket at krydre beskeden med et par smileys. Sådan for at bløde lidt op.


Faldt lige over denne seddel i et opslag på facebook, som nogen har fået sat i deres forruden efter en, åbenbart i nogens øjne, dårlig parkering, og kom straks til at tænke på dig :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf vibbsen » 6. okt 2015, 19:38

Tibbler skrev:
Faldt lige over denne seddel i et opslag på facebook, som nogen har fået sat i deres forruden efter en, åbenbart i nogens øjne, dårlig parkering, og kom straks til at tænke på dig :D


Ej OK... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg vil så sige at jeg dagligt overvejer at sætte sådan en seddel i flere af de biler som er parkeret på vores vej.....Men har ombestemt mig, da de faktisk er med til at holde hastigheden nede fordi folk skal sno sig rundt om dem....Af en eller anden grund så bor vi i et kvarter hvor mange har valgt at have både 2-3 biler OG en kæmpe trailer :nerve:
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ultraviolet » 6. okt 2015, 21:58

Lull skrev:Jeg syntes det er upassende at "log ud" knappen sidder så tæt på "nye notifikationer" knappen!
Har åbenbart for fede fingre, for jeg logger temmelig tit ud, når jeg er på fra telefonen :blush2:

HappyPaww skrev:^ Ja! Har skrevet det flere steder herinde, men min bøn er ikke blevet hørt :(

Ultraviolet skrev:Patrick har rigtig travlt lige nu, de har en deadline på studiet lige rundt om hjørnet. Men det er set og vil blive fikset. Problemet er bare at det allerede er blevet fikset en gang (hvor "?" blev rykket hen ved siden af log-ud), men når man er på fra mobilen forsvinder "?" åbenbart og vi ved ikke hvorfor.

Til det bliver fikset - vend telefonen horisontalt, så er der den ekstra knap inden log-ud


Der er blevet rykket rundt på knapperne nu - er det bedre?
4
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2971
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6616

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sophaya » 7. okt 2015, 05:58

image.jpeg

En mand på facebook har lagt en gif ind med en gris, der humper en muslim i bøn. Han kommentar er "vis de vil være her så må de tag den". Super intelligent. Jeg anmeldte det.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf vibbsen » 7. okt 2015, 06:08

Sophaya skrev:
image.jpeg

En mand på facebook har lagt en gif ind med en gris, der humper en muslim i bøn. Han kommentar er "vis de vil være her så må de tag den". Super intelligent. Jeg anmeldte det.


Jeg bliver bare så træt når jeg møder den slags mennesker.....Vi har en flok venner fra Jylland hvor en af dem udtalte at "halalslagtning er at sidestille med dyreplageri. Det har jeg selv set på youtube. Den slags går vi ikke ind for i DK. Her går vi faktisk ret meget op i dyrevelfærd" :skeptisk "Nu er det tilfældigvis dansk kultur at spise svinekød" :nerve: : ...Jæs-jæs.....Måske han kan finde en video på youtube om hvordan det er at være et slagtesvin...
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. okt 2015, 06:08

Sophaya skrev:[attachment=0]
En mand på facebook har lagt en gif ind med en gris, der humper en muslim i bøn. Han kommentar er "vis de vil være her så må de tag den". Super intelligent. Jeg anmeldte det.


Okay, det er altså ham, der er grisen?
Eller er det mon hans gris, som han tvinger til dyresex?

Altid fedt at få sig selv ufrivilligt udstillet, når intentionen var at nedgøre andre :dance:
3
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dime » 7. okt 2015, 06:14

Jeg synes det er påfaldende, hvor stort sammenfaldet er mellem hjernedød racist og manglende evne til at sammensætte 4-5 korte ord til 1 sætning uden graverende stavefejl.
Den dersens indfødsrets-test burde vippes i hovedet på de her klaphatte sammen med en retskrivningsordbog + test

(Disclaimer : Nej, jeg er ikke ude efter ordblinde... )
10
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2971
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6616

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sophaya » 7. okt 2015, 06:17

Jeg synes korrelationen mellem racisme og en udtalt lav IQ er upassende høj.

Jeg får det simpelthen så skidt, når jeg ser sådan nogle opslag. Tænk at være så uintelligent og så afstumpet.
6
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Generelt"