Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aviva
Indlæg: 1769
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aviva » 2. mar 2016, 09:08

Allmost_Famous skrev:....og så dukkede hun op. Og havde glemt penge :deer:



Det er så træls når folk laver det nummer..

Min søster er slem til det, så jeg er begyndt at smse når hun ikke kommet til aftalt tid, at nu går jeg ud og handler/laver noget andet, hvis jeg ikke har hørt noget inden for 15-20 min.. gider ikke sidde og glo i flere timer
3
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 3. mar 2016, 01:35

Jeg var på vej ind til byen her til aften med bus og vi kørte forbi i et kryds hvor der var en der var blevet kørt ned af en bil. Der holde politi, ambulance og lægebil alle med blinkene tændt.

Det upassende er så at en af dem i bussen lige tager sin telefon op af tasken og knipser et par billeder som bussen køre forbi.
Jeg var sådan lidt wtf... Det er da dybt upassende at tage billeder af et ulykkested på den måde. Jeg kan slet ikke se hvad nogen skal med de billeder.
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 3. mar 2016, 17:25

Angelina skrev:Hvor forkert min hjerne læste det her: "Er der nogen der ved om der et sutte træ i seden?" er STÆRKT upassende (og min første tanke var "Det var alligevel en sær fetich at slå op i den lokale gruppe" ... indtil jeg lige læste sætningen igen, og det gik op for mig han ikke ledte efter et træ han kunne sutte / som kunne sutte - men et træ man kunne hænge sutter på! )


Okay, jeg er træt og har feber og influenza, men jeg troede du spurgte om der var nogen herinde som ville sutte et træ i skeden.

Det vil vi altså ikke. Så lad dog være. :whine:
9
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Whoosh » 3. mar 2016, 17:27

Kattefjæs skrev:
Okay, jeg er træt og har feber og influenza, men jeg troede du spurgte om der var nogen herinde som ville sutte et træ i skeden.

Det vil vi altså ikke. Så lad dog være. :whine:

Noget med at guffe gren eller få noget kæp havde givet lidt mere mening. :genert:
1
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 3. mar 2016, 17:32

Whoosh skrev:
Kattefjæs skrev:
Okay, jeg er træt og har feber og influenza, men jeg troede du spurgte om der var nogen herinde som ville sutte et træ i skeden.

Det vil vi altså ikke. Så lad dog være. :whine:

Noget med at guffe gren eller få noget kæp havde givet lidt mere mening. :genert:


Det ligner ikke mig at være sart, men jeg er træt og dårlig og har feber på femte døgn, så jeg kan ikke klare sådan nogle uartige indlæg. Nu må I altså lige være søde og nøjes med at poste søde billeder af kattekillinger og hundehvalpe i noget tid... :whine: :whine: :trist:
0
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Whoosh » 3. mar 2016, 17:35

Kattefjæs skrev:

Det ligner ikke mig at være sart, men jeg er træt og dårlig og har feber på femte døgn, så jeg kan ikke klare sådan nogle uartige indlæg. Nu må I altså lige være søde og nøjes med at poste søde billeder af kattekillinger og hundehvalpe i noget tid... :whine: :whine: :trist:


:kram: :blomst:


Billede
13
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 3. mar 2016, 17:37

Whoosh skrev:
Kattefjæs skrev:

Det ligner ikke mig at være sart, men jeg er træt og dårlig og har feber på femte døgn, så jeg kan ikke klare sådan nogle uartige indlæg. Nu må I altså lige være søde og nøjes med at poste søde billeder af kattekillinger og hundehvalpe i noget tid... :whine: :whine: :trist:


:kram: :blomst:


Billede


Jaaaaaaaaaaaaaa........................................ :klap: :genert:

Min nabo har lige sagt at jeg ligner lort :mellow:
0
Brugeravatar
inactiveOlive
Indlæg: 48
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:35
Kort karma: 2
Likede indlæg: 112

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf inactiveOlive » 3. mar 2016, 20:08

Smiling_Goat skrev:Jeg er lige kommet i tanke om én.

Jeg skal til at studere i Køge, og en veninde, der selv studerer i København, har anbefalet mig at ringe til CIU, fordi hun hurtigt fandt en lejlighed derigennem. Så det gjorde jeg i dag. Jeg forklarede damen situationen, som sagde: "Jeg ved godt, det kan være svært at forstå, når man er fra Jylland, men Køge er ikke en del af hovedstadsområdet. Vi har kun boliger i hovedstadsområdet." Jeg svarede så, at jeg ikke vidste, at de kun tilbød lejligheder i København og nærområde, hvortil jeg fik serveret: "Det kan du læse på vores hjemmeside." Nå.. Okay.

Hvad med rend mig i røven?


Det var dog en ualmindelig nedladende kommentar fra hendes side! :8: :nerve:
1
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 3. mar 2016, 20:18

inactiveOlive skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg er lige kommet i tanke om én.

Jeg skal til at studere i Køge, og en veninde, der selv studerer i København, har anbefalet mig at ringe til CIU, fordi hun hurtigt fandt en lejlighed derigennem. Så det gjorde jeg i dag. Jeg forklarede damen situationen, som sagde: "Jeg ved godt, det kan være svært at forstå, når man er fra Jylland, men Køge er ikke en del af hovedstadsområdet. Vi har kun boliger i hovedstadsområdet." Jeg svarede så, at jeg ikke vidste, at de kun tilbød lejligheder i København og nærområde, hvortil jeg fik serveret: "Det kan du læse på vores hjemmeside." Nå.. Okay.

Hvad med rend mig i røven?


Det var dog en ualmindelig nedladende kommentar fra hendes side! :8: :nerve:


Den er eddermaneme grim. :tie:
1
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1926
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9634

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Tanten » 3. mar 2016, 20:18

Forleden tilbragte jeg en del ventetid på et sygehus i DK i forbindelse med, at et familiemedlem skulle have foretaget en planlagt operation.

I venteområdet sad en yngre mand, der snakkede højt og uafbrudt i telefon i ca. 1 1/2 time - han var meget assertiv overfor et eller andet teleselskab og førte sig frem overfor den medarbejder, han havde i røret, som om han var virkelig højt på strå i sin egen virksomhed. Virkelig belastende at høre på.

Nå, men så lagde han på og jeg nød roen - men ikke i ret mange minutter.

Den unge mand begyndte så, uopfordret, at snakke til et ældre par, der også sad og ventede. De kendte jo nok hans svigermor, der boede i samme by (mellemstor dansk provinsby med 30.000 indbyggere), hvad de tjente på deres udlejningslejligheder, om deres yngste søn, der boede hjemme endnu, var en af de der unge rødder, der ikke anede, hvad han ville (på trods af info om, at den unge mand gik på sidste år af en ungdomsuddannelse), at han ikke lige vidste, hvad han skulle sige til det der med alle de der flygtninge, der kom herop, at hans kone var inde og få lavet en kosmetisk operation efter et kæmpe vægttab, og at de forresten havde fået fertilitetsbehandling, da de fik deres børn - jamen, hvad FANDEN vedkommer det dog mig, det ældre par og alle andre personer i venteområdet?

Det hele blev serveret i speedtempo med meget høj stemme og munter, over-jovial stemmeføring, alt imens han udleverede sin kone og stillede upassende spørgsmål til det komplet fremmede par.

Jeg var SÅÅÅÅÅÅ tæt på at komme med en sarkastisk bemærkning, men min kæreste, der er bedre opdraget end jeg, prikkede mig i siden.
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 4. mar 2016, 15:17

Jeg var upassende, fordi jeg kom til at grine så tårerne trillede af en kollega, der tydeligvis ikke vidste, hvad et jackstik er, men ihærdigt forsøgte at dække over det.
Jeg ventede dog til, at hun var gået og havde lukket døren, men for den da da også, det holdt hårdt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Sorenspige
Indlæg: 7076
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sorenspige » 5. mar 2016, 13:13

Manden bag mig i Rema, som begyndte at lægge varer op på båndet, selvom jeg ikke var færdig (og havde mange varer endnu).
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. mar 2016, 13:19

Sorenspige skrev:Manden bag mig i Rema, som begyndte at lægge varer op på båndet, selvom jeg ikke var færdig (og havde mange varer endnu).


Aj wtf? :forvirret2: Hvad skete der så?
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Sorenspige
Indlæg: 7076
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sorenspige » 5. mar 2016, 19:26

Dirtylittledevil skrev:
Sorenspige skrev:Manden bag mig i Rema, som begyndte at lægge varer op på båndet, selvom jeg ikke var færdig (og havde mange varer endnu).


Aj wtf? :forvirret2: Hvad skete der så?


Varerne kom til at ligge oven på hinanden, og de sidste gav jeg faktisk kassefyren i hånden.

Jeg sagde ingenting, hvilket jeg burde have gjort. Manden bag mig havde to ret larmende drenge med, så jeg tror måske, at han bare gerne ville ud af butikken. Han skiftede nemlig også til min kø, da drengene (på måske 8 og 10 år) var ved at komme op at diskutere med en anden mand, fordi de havde snydt foran.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32428

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 6. mar 2016, 22:28

Esben Lunde Larsens FB-opdatering



Esben Lunde Larsen
4 timer ·
Sidder med smil på læben og glæder mig over, at Ida Aukens tid som miljørelevant politiker er omme... Ikke mindst, når hun i TV-Avisens 18.30'er i ramme alvor kan påstå, at jeg ikke kerer mig om miljøet.

Hvor er det ufattelig useriøst med sådan en påstand, men hvor er det også skønt for dansk miljø- og fødevarepolitik, at endnu en Auken er kørt ud på et sidespor af vælgerne og dermed ikke længere kan blamere sig med sine gratis og selvgode politisk korrekte holdninger på bekostning af alle de tusindvis af danskere, der bor i ProduktionsDanmark, hvor man ønsker en balance mellem miljø og fødevareproduktion.

Jeg elsker et godt miljø med hede, skov og et rigt plante- og dyreliv, som jeg altid har kendt det fra min opvækst ved Ringkøbing Fjord, hvor vi i min familie selv har ført en aktiv miljøpolitik i praksis og for egen regning på vore egne jorde og skove, men jeg prøver ikke at pådutte alle andre mit miljøsyn med gratis meninger, som Ida Auken, så hvor er det dog befriende, at De Radikale er blevet irrelevante spillere - både når det gælder miljø- og fødevarepolitik, men også integration- og udlændingepolitik, hvor Soc.dem. endelig er kommet fri af det politisk korrekte radikale favntag, hvor man i 1990'erne lod sig styre af det politisk korrekte i stedet for at lytte til virkelighedens danskere, fx Vestegnens socialdemokratiske borgmestre. Samme frihed har danskerne nu fået mulighed for med deres adjø til Auken.




Edit: Og han er altså ude i en mindre shitstorm :D Indtil videre 1955 kommentarer. :D
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"