Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 1. nov 2016, 18:31

Ballademager skrev:Var på vej hjem på cykel, da jeg blev overhalet af en knallert med to unge fyre uden hjelm. Da de passerede mig fik jeg et ordentligt klask i røven, inden de ræsede videre, uden at jeg kunne nå at gøre noget. De var selvfølgelig over alle bjerge med det samme :cuss:

Var først bare paf, men da jeg kom hjem begyndte jeg at tudbrøle, mens jeg betroede min kæreste, at hvis VI får drenge, så må vi i hvert fald sørge for at opdrage dem ordentligt :stoned: Ved ikke helt hvorfor jeg reagerede så voldsomt, for så slemt er det jo heller ikke. Det var bare sÅ ydmygende at blive klappet i røven, når man ikke har nogen mulighed for at sige fra eller gøre noget. Havde mest lyst til at stikke idioten en lige højre :sur:

Uopdragne kujonagtige hormonbomber (det må man muligvis ikke kalde folks børn)... :rulle:

Jeg kan godt følge det. Mens jeg var i praktik var der en borger der klappede mig bagi. Jeg blev totalt paf i situationen, grinede (nok stadig chokeret over det) mens jeg fortalte om det til en medstuderende. Men da jeg kom hjem fik jeg det bare virkelig ubehageligt med det og blev utrolig ked af det og påvirket. Jeg fik heldigvis en god snak med min kliniske vejleder hvor jeg blev tilbudt at skulle tage mig af en anden. Men jeg nåede da at gå op til borgeren og fortælle at det var uacceptabelt og at hvis det skete igen, så ville jeg ikke træne ham mere.

Siden da har jeg været lynhurtig til at sige fra når borgere har klappet mig bagi. Og de er ikke i tvivl bagefter ift hvad jeg mener om den slags

Anyway - jeg forstår dig og din reaktion i situationen og bagefter. Det er virkelig ubehageligt at opleve :ae:
6
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Maria86 » 1. nov 2016, 20:20

:kram: :kram: til jer begge 2 :kram: :kram:
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 2. nov 2016, 12:04

To ældre damer står i kassen i en butik ejet og drevet af folk med anden etniskbaggrund og hyggesnakker med to unge gutter i kassen, de snakker lidt om et program der har været vist i fjernsynet som de to damer har set - pludselig udbryder den ene: "Hvem holder i egentlig med, Daesh eller det irakiske militær?".
Der stod jeg og så sær ud i hovedet og tænkte "DET spurgte du bare ikke om.. Jøsses.".
De unge fyre tog det heldigvis cool og forsikrede damerne om at de holdt med det irakiske militær, selvfølgelig.
1
...
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Charly » 2. nov 2016, 13:07

Ballademager skrev:Var på vej hjem på cykel, da jeg blev overhalet af en knallert med to unge fyre uden hjelm. Da de passerede mig fik jeg et ordentligt klask i røven, inden de ræsede videre, uden at jeg kunne nå at gøre noget. De var selvfølgelig over alle bjerge med det samme :cuss:

Var først bare paf, men da jeg kom hjem begyndte jeg at tudbrøle, mens jeg betroede min kæreste, at hvis VI får drenge, så må vi i hvert fald sørge for at opdrage dem ordentligt :stoned: Ved ikke helt hvorfor jeg reagerede så voldsomt, for så slemt er det jo heller ikke. Det var bare sÅ ydmygende at blive klappet i røven, når man ikke har nogen mulighed for at sige fra eller gøre noget. Havde mest lyst til at stikke idioten en lige højre :sur:

Uopdragne kujonagtige hormonbomber (det må man muligvis ikke kalde folks børn)... :rulle:

Det må man satme gerne kalde den slag uopdragne møgunger! Også selvom de er nogens børn. Og du er i din gode ret til at reagere, som du gør. Det er IKKE ok, den slags, og du er ikke forkert på den mht din reaktion.
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 3. nov 2016, 06:13

Der er en der spørger om hvad hun skal gøre ved mus og rotter i væggene , jeg skriver så vi har fælder med sensorer og så vil hun vide hvor hun kan læse mere om dem,det svarer jeg så på og så skriver hun igen og vil vide hvad for en boligforening jeg bor i for så vil hun ringe og spørge dem.

Udover det ikke rager hende hvad for en boligforening jeg bor i så må der fanme være grænser for hvor meget man kan belemre andre fordi man ikke selv gider bruge de to minutter det tager at lede efter noget hun allerede havde fået svar på hvordan hun skulle finde.
2
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Nicolait » 3. nov 2016, 06:26

At vi i min ejendom endnu ikke har fået varme i vores radiatorer. 18 grader er efterhånden for lidt.
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 3. nov 2016, 09:46

Ihhh og der er en dame der har lånt min hækklipper, hun spurgte om hun kunne låne en på den side jeg driver for vores boligforening, jeg har rykket for den både i det oprindelige opslag, på pb og to gange hvor jeg har mødt hende i området, her til morgen møder vi havde så igen og hun skynder sig at sige at hun bestemt ikke har glemt det men hun ved ikke hvad nummer vi bor i.

Udover vores have er meget nem at genkende, alle andre kan godt huske det er den med den store rosenbue, så kunne hun jo have læst det på den side hvor hun spurgte efter den, spurgt efter nummeret der, slået mig op på krak eller simpelthen have spurgt de blå mænd.

Det var i juni måned hun bare lige skulle bruge den et par timer, og nu er det så koldt at jeg ikke vil spørge nogen om at hjælpe, så jeg kommer til at klippe hele hækken med min beskærersaks, det havde nu været rart at slippe for bare en længe eller to.

Og nu gider jeg ikke flere af den slags idag.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Annione » 3. nov 2016, 10:16

Ballademager skrev:Var på vej hjem på cykel, da jeg blev overhalet af en knallert med to unge fyre uden hjelm. Da de passerede mig fik jeg et ordentligt klask i røven, inden de ræsede videre, uden at jeg kunne nå at gøre noget. De var selvfølgelig over alle bjerge med det samme :cuss:

Var først bare paf, men da jeg kom hjem begyndte jeg at tudbrøle, mens jeg betroede min kæreste, at hvis VI får drenge, så må vi i hvert fald sørge for at opdrage dem ordentligt :stoned: Ved ikke helt hvorfor jeg reagerede så voldsomt, for så slemt er det jo heller ikke. Det var bare sÅ ydmygende at blive klappet i røven, når man ikke har nogen mulighed for at sige fra eller gøre noget. Havde mest lyst til at stikke idioten en lige højre :sur:

Uopdragne kujonagtige hormonbomber (det må man muligvis ikke kalde folks børn)... :rulle:


Den slags kæmpeidioter fortjener at køre galt :sur: Jeg cyklede op af Istedgade da en idiot i bil klappede mig i røven. Var virkelig ked af jeg ikke havde en mindre lager af mursten i min cykelkurv at kaste efter ham. Sådan nogle assholes! :evil:
2
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 3. nov 2016, 14:54

Da en kollega i dag siger "nå fordi det er julebryg dag i morgen, så er der en gratis juleøl til fyraften"... det kan godt være at en ikke er nok til at du blæser fuldt "ulovligt" men at lærer unge børn at det er ok at drikke en øl, før de sætter sig bag rattet i bilen, er bare så upassende.
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Novella » 4. nov 2016, 10:56

Fyrværkeriparken? I Seest? Seriøst?

http://www.dr.dk/nyheder/regionale/trek ... skal-hedde
9
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. nov 2016, 11:26

Novella skrev:Fyrværkeriparken? I Seest? Seriøst?

http://www.dr.dk/nyheder/regionale/trek ... skal-hedde


Hvor idiotisk. Og nu kan det ikke ændres fordi det er registreret i deres it-system - dobbeltidiotisk :stoned:
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Anilara » 4. nov 2016, 11:30

cola skrev:Da en kollega i dag siger "nå fordi det er julebryg dag i morgen, så er der en gratis juleøl til fyraften"... det kan godt være at en ikke er nok til at du blæser fuldt "ulovligt" men at lærer unge børn at det er ok at drikke en øl, før de sætter sig bag rattet i bilen, er bare så upassende.

Men... Det ér jo ok?
2
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Buffy » 4. nov 2016, 11:48

Dirtylittledevil skrev:
Novella skrev:Fyrværkeriparken? I Seest? Seriøst?

http://www.dr.dk/nyheder/regionale/trek ... skal-hedde


Hvor idiotisk. Og nu kan det ikke ændres fordi det er registreret i deres it-system - dobbeltidiotisk :stoned:


Shit det er dumt og tankeløst :tie:
2
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf bluetof1 » 4. nov 2016, 21:29

Jeg har fået en invitation til julefrokost i dag. Det i sig selv er ikke upassende.
Det upassende består i at invitationen kommer fra den arbejdsplads, der kvitterede for min skilsmisse med at fyre mig (og ja, det var derfor).

Ud over at jeg er pissearrig over at jeg bliver mindet om at de fik fucket grundigt op i mit liv på et tidspunkt hvor der var rigeligt af andet fuck i det, så kan jeg heller ikke lade være at spekulere over præcis hvor meget rod de har i deres systemer når de sender mig en invitation til et medarbejderarrangement over et halvt år efter at jeg hørte fra dem sidste gang. De har også være noget på arbejde for at finde min nye adresse for den er hemmelig og det må sgu da på et eller andet tidspunkt have strejfet en eller anden at det måske var en kende mærkeligt at jeg ikke havde sørget for at give min arbejdsplads min adresse :forvirret: :rulle:

Fucktards :sur:
8
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
hvz74
Indlæg: 98
Tilmeldt: 15. okt 2015, 00:59
Kort karma: 4
Likede indlæg: 108

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hvz74 » 4. nov 2016, 22:28

bluetof1 skrev:Jeg har fået en invitation til julefrokost i dag. Det i sig selv er ikke upassende.
Det upassende består i at invitationen kommer fra den arbejdsplads, der kvitterede for min skilsmisse med at fyre mig (og ja, det var derfor).

Ud over at jeg er pissearrig over at jeg bliver mindet om at de fik fucket grundigt op i mit liv på et tidspunkt hvor der var rigeligt af andet fuck i det, så kan jeg heller ikke lade være at spekulere over præcis hvor meget rod de har i deres systemer når de sender mig en invitation til et medarbejderarrangement over et halvt år efter at jeg hørte fra dem sidste gang. De har også være noget på arbejde for at finde min nye adresse for den er hemmelig og det må sgu da på et eller andet tidspunkt have strejfet en eller anden at det måske var en kende mærkeligt at jeg ikke havde sørget for at give min arbejdsplads min adresse :forvirret: :rulle:

Fucktards :sur:


Lige i forhold til det fremhævede, så lyder det næsten som en sag for Datatilsynet...

Ift alt det andet, regner jeg med at du har haft fagforeningen med indover?
0

Tilbage til "Generelt"