Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 1. apr 2016, 22:38

Hundekørekort. Nu.
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 1. apr 2016, 22:44

kidkomb skrev:Hundekørekort. Nu.


Ja tak. Det er seriøst træls at alt skal overpisses og overskides og at man skal hoppes op ad/følges efter selvom man virkelig ikke har lyst til at tale med fremmede hunde og burde have lov til at gå helt roligt rundt i verden uden at skulle forholde sig til dem på dén måde. Bare noget så simpelt som at holde hunden i snor, være i stand til at kalde den til sig (og rent faktisk GØRE det når den render efter nogen/noget), lære den ikke at gø hysterisk hele tiden, og lade være med at lufte den steder hvor der står klart og tydeligt at man ikke må - det ville være rart.

Jeg elsker hunde, men er ved at udvikle overfølsomhed overfor deres ejere.
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 1. apr 2016, 23:01

Jeg synes det er totalt knaldhamrende møgupassende, at en spadenarrøv af en klapidiot laver et opslag i den lokale FB-gruppe.

"Den ene admin er død...så mangler vi bare resten.
Forsinket aprilsnar :D"


:cuss: :cuss:

Jeg er til tider godt nok ekstremt træt af randrusianerne; ihvertfald de kegler, der tror de kan lave sjov med alt uden at tænke på hvem de rammer!!!!
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Skinkehunden » 1. apr 2016, 23:21

HappyQ skrev:
Ado skrev:Vi har et gammelt hotel i Silkeborg, som har stået øde i tre år Nu overvejer kommunen at huse nyankomne flygtninge der. Hvilket giver fin mening. Hvis man er normalttænkende.

Her er kommentarfeltet på Facebook.

Hold da op en flok kegler :nerve:
Det er desværre det samme i Helsingør :wacko:


Og Korsør, desværre. Vores gamle sygehus er blevet asylcenter for ganske få uger siden og der har allerede været brand derude :nerve:
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 2. apr 2016, 07:30

Lismaens skrev:
Link/PB til gruppen? :klap:


Må jeg have lov at spørge om, hvorfor du bruger klap-smileyen? :gruble:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 2. apr 2016, 07:54

Min arbejdsplads har været igennem en fyringsrunde for nyligt. Den slags sker.

En afdeling søger lige nu syv nye medarbejdere.
Der kan være mange gode grunde til at de skal bruge syv nye, men det er virkelig et upassende signal at sende, i hele virksomheden egentlig. Både at man tilsyneladende fyrer folk uden saglig begrundelse (når de bare bliver besat af nye bagefter) og at man kan slippe afsted med det hvis man er tæt på toppen af firmaet.
6
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3851

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyQ » 2. apr 2016, 08:26

Gerbilwoman skrev:
HappyQ skrev:
Ado skrev:Vi har et gammelt hotel i Silkeborg, som har stået øde i tre år Nu overvejer kommunen at huse nyankomne flygtninge der. Hvilket giver fin mening. Hvis man er normalttænkende.

Her er kommentarfeltet på Facebook.

Hold da op en flok kegler :nerve:
Det er desværre det samme i Helsingør :wacko:


Og Korsør, desværre. Vores gamle sygehus er blevet asylcenter for ganske få uger siden og der har allerede været brand derude :nerve:

Hvor er det skrækkeligt tænk at man ikke kan hjælpe nogle mennesker der har mistet alt :trist:
2
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ado » 2. apr 2016, 08:39

HappyQ skrev:
Gerbilwoman skrev:
HappyQ skrev:
Ado skrev:Vi har et gammelt hotel i Silkeborg, som har stået øde i tre år Nu overvejer kommunen at huse nyankomne flygtninge der. Hvilket giver fin mening. Hvis man er normalttænkende.

Her er kommentarfeltet på Facebook.

Hold da op en flok kegler :nerve:
Det er desværre det samme i Helsingør :wacko:


Og Korsør, desværre. Vores gamle sygehus er blevet asylcenter for ganske få uger siden og der har allerede været brand derude :nerve:

Hvor er det skrækkeligt tænk at man ikke kan hjælpe nogle mennesker der har mistet alt :trist:

"Men hvad med vores hjemløse !!!!!!!?????" og "De fleste er ikke flygtninge. De nasser bare !!!!!"

Det er sådanne argumenter man er oppe imod. :wacko:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12456

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Guilded_Lily » 2. apr 2016, 09:12

Mine børn er pisseupassende. De vil ikke lade mig høre Mads&Monopolet i fred. Fis nu ind og lav noget sjovt, det plejer sgu da ikke at være så svært for jer! Hrmpf!
1
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf JoyNips » 2. apr 2016, 09:41

Hunkat skrev:Min arbejdsplads har været igennem en fyringsrunde for nyligt. Den slags sker.

En afdeling søger lige nu syv nye medarbejdere.
Der kan være mange gode grunde til at de skal bruge syv nye, men det er virkelig et upassende signal at sende, i hele virksomheden egentlig. Både at man tilsyneladende fyrer folk uden saglig begrundelse (når de bare bliver besat af nye bagefter) og at man kan slippe afsted med det hvis man er tæt på toppen af firmaet.


Medmindre der er nogle detaljer omkring det her, du måske ikke er inde i, så lyder dwt også som noget, der er i strid med almindelig arbejdsret.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 2. apr 2016, 10:05

Lemonella skrev:
JoyNips skrev:
Hunkat skrev:Min arbejdsplads har været igennem en fyringsrunde for nyligt. Den slags sker.

En afdeling søger lige nu syv nye medarbejdere.
Der kan være mange gode grunde til at de skal bruge syv nye, men det er virkelig et upassende signal at sende, i hele virksomheden egentlig. Både at man tilsyneladende fyrer folk uden saglig begrundelse (når de bare bliver besat af nye bagefter) og at man kan slippe afsted med det hvis man er tæt på toppen af firmaet.


Medmindre der er nogle detaljer omkring det her, du måske ikke er inde i, så lyder dwt også som noget, der er i strid med almindelig arbejdsret.


Jeg tænkte lidt det samme og undrede mig over, hvor tillidsfolk og fagforeningen var henne i de beslutninger.


Der kan sagtens være masser af detaljer jeg ikke er inden i, det er en afdeling som ligger langt fra min egen, både fysisk og opgavemæssigt. De går jo heller ikke rundt og slår op på dørene hvor mange der er blevet fyret i hver afdeling, så det kan sagtens være hel almindelig 'manden på gulvet' paranoia at dem tættest på cheferne er gået fri.

Men hvis det er som det ser ud,så håber jeg da også at de berørtes TR tager den op.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 2. apr 2016, 11:51

Jeg kan altså ikke lade være med at synes, at drt er lidt upassende at livetransmittere en bisættelse - uanset om det er en tidligere statsminister, eller andre offentlige personer.
3
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3851

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyQ » 2. apr 2016, 13:57

Ado skrev:
HappyQ skrev:
Gerbilwoman skrev:
HappyQ skrev:
Ado skrev:Vi har et gammelt hotel i Silkeborg, som har stået øde i tre år Nu overvejer kommunen at huse nyankomne flygtninge der. Hvilket giver fin mening. Hvis man er normalttænkende.

Her er kommentarfeltet på Facebook.

Hold da op en flok kegler :nerve:
Det er desværre det samme i Helsingør :wacko:


Og Korsør, desværre. Vores gamle sygehus er blevet asylcenter for ganske få uger siden og der har allerede været brand derude :nerve:

Hvor er det skrækkeligt tænk at man ikke kan hjælpe nogle mennesker der har mistet alt :trist:

"Men hvad med vores hjemløse !!!!!!!?????" og "De fleste er ikke flygtninge. De nasser bare !!!!!"

Det er sådanne argumenter man er oppe imod. :wacko:

Jeg kender et par stykker der kommer med den slags tåbeligheder, de giver ikke en øre til hverken de hjemløse eller flygtninge :stoned:
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 2. apr 2016, 14:04

Jeg havde en stand på et loppemarked idag og en dame kommer og peger på nogle lysestager og spørger "Er de der til lys"
Da jeg svarede ja, sagde hun: "Nå. Ja det bruger man jo ikke rigtig mere. Nu bruger man fyrfadslys. Lysestager er out."
Og så gik hun..... :forvirret: :lol:
22
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59559

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. apr 2016, 21:26

Denne selfie :tie:

Billede

"Midt under tirsdagens kapring af et egyptisk passagerfly dukkede det her billede op. I bedste ’se mig, jeg er sammen med en kendis-stil’ poserer den 26-årige brite Ben Innes med kapreren, der samme morgen havde tvunget et egyptisk indenrigsfly til Cypern og taget 56 mennesker som gidsler."

https://www.information.dk/moti/2016/04 ... me-idioter
4

Tilbage til "Generelt"