Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 12. mar 2016, 20:51

I mit barndoms sommerhus så jeg en edderkop på størrelse med en femmer kravle op igennem de der små huller der er i risten til afløbet, det var klamt. Og noget af det mest upassende jeg har oplevet, på vej i bad.
2
...
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 12. mar 2016, 22:39

Mit gamle eksemplar af "Således talte Zarathustra" har mest ligget fremme, så jeg havde noget at dumpe ned på de monsteredderkopper, der en overgang residerede her.

Enten blev de resterende meget filosoferende og dermed enige om, at deres eksistens var betinget af fraflytning, eller også flyttede de, fordi de ikke kunne lide det nye gulv.

Bogen bor nu på min bogreol i forgangen, og selv om den blev tørret meget grundigt af, bærer den svage præg af sin morderiske funktion.
Jeg har aldrig fået den læst.

Noget af det er nok lidt upassende. Jeg kan bare ikke helt fundet ud af, hvad der vægter mest.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aima » 13. mar 2016, 03:06

Er der en der gider kalde, når I er færdige med at snakke om fucking edderkopper! :lol: :lol:

Yaks!
5
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 13. mar 2016, 07:04

No1 skrev:At der er 19 minutters ventetid på at komme igennem til vagtlægen. Dernæst at jeg blev vækket af kraftige smerter, og at det har taget
Mig timer at få ringet, fordi det er "tåbeligt" at ringe til vagtlægen med mavesmerter.

Det er aldrig tåbeligt. Men husk at være kritisk. Havde min mor slavisk fulgt vagtlægen i sin tid, så havde hun været død
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 13. mar 2016, 07:26

2SHY skrev:
No1 skrev:At der er 19 minutters ventetid på at komme igennem til vagtlægen. Dernæst at jeg blev vækket af kraftige smerter, og at det har taget
Mig timer at få ringet, fordi det er "tåbeligt" at ringe til vagtlægen med mavesmerter.

Det er aldrig tåbeligt. Men husk at være kritisk. Havde min mor slavisk fulgt vagtlægen i sin tid, så havde hun været død


Selvfølgelig kan det være tåbeligt.
En af grundene til der altid er ventetid er at der sidder en lille gruppe og ringer hele tiden og mellemgruppen der "kun"ringer hvis der er noget i vejen og det lige er ude for deres praktiserendes åbningstid.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 13. mar 2016, 07:52

hotlips skrev:
2SHY skrev:
No1 skrev:At der er 19 minutters ventetid på at komme igennem til vagtlægen. Dernæst at jeg blev vækket af kraftige smerter, og at det har taget
Mig timer at få ringet, fordi det er "tåbeligt" at ringe til vagtlægen med mavesmerter.

Det er aldrig tåbeligt. Men husk at være kritisk. Havde min mor slavisk fulgt vagtlægen i sin tid, så havde hun været død


Selvfølgelig kan det være tåbeligt.
En af grundene til der altid er ventetid er at der sidder en lille gruppe og ringer hele tiden og mellemgruppen der "kun"ringer hvis der er noget i vejen og det lige er ude for deres praktiserendes åbningstid.

Jo jo og der er også tumperne der ringer for at få fornyet deres p-piller og den slags. Men lige med kraftige smerter i maven synes jeg det er en god ide at ringe
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Skralde » 13. mar 2016, 09:21

Det er altså lidt upassende at min nye shampoo mest af alt ligner sæd. Arh, nu skal jeg rigtig få rent og blødt hår af den her håndfuld sæd... :lun: :nerve:
4
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mangoness » 13. mar 2016, 09:24

Skralde skrev:Det er altså lidt upassende at min nye shampoo mest af alt ligner sæd. Arh, nu skal jeg rigtig få rent og blødt hår af den her håndfuld sæd... :lun: :nerve:


Billede
5
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Skralde » 13. mar 2016, 09:36

Mangoness skrev:
Skralde skrev:Det er altså lidt upassende at min nye shampoo mest af alt ligner sæd. Arh, nu skal jeg rigtig få rent og blødt hår af den her håndfuld sæd... :lun: :nerve:


Billede


:lol:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Guilded_Lily » 13. mar 2016, 12:52

Mit hoved er upassende. En uges sygdom har slået mig helt ud af kurs og jeg kan slet ikke finde overblikket i de forløb, jeg skal have indhentet med mine elever fra i morgen.

Shit, jeg glæder mig til fredag!
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Skralde » 13. mar 2016, 16:52

Lemonella skrev:
Skralde skrev:Det er altså lidt upassende at min nye shampoo mest af alt ligner sæd. Arh, nu skal jeg rigtig få rent og blødt hår af den her håndfuld sæd... :lun: :nerve:

:lol:



Du er ond nu :ad!: :whine:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24403

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Moxy-lady » 13. mar 2016, 17:47

Jeg har været upassende og ringe til vagtlægen for at få fornyet min p pille recept (for mange år siden)

Undskyld!
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 13. mar 2016, 17:51

Upassende at en af vores samarbejdspartnere i den frivillige organisation hvor jeg er arrangør sender en ny kontrakt med en del radikale ændringer to uger før vores årlige medlemsarrangement.

Mest upassende fordi bestyrelsen simpelthen ikke kan stå inde for den nye kontrakt og nu har måtte skuffe en masse deltagere som ellers havde en rigtig flot præmie i udsigt som vi nu ikke kan give dem.

Vildt dårlig stil :( Heldigvis tager de fleste det rigtig pænt men fuck hvor er det nederen.
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pixie88 » 13. mar 2016, 18:12

Moxy-lady skrev:Jeg har været upassende og ringe til vagtlægen for at få fornyet min p pille recept (for mange år siden)

Undskyld!

Det har jeg sgu også, ikke lige p-piller men anden medicin. Det er vel også det vagtlægen er der for, det er jo nogle gange medicin der ikke kan vente til mandag.
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DenBlødeJyde » 13. mar 2016, 18:22

Mine underboer har spillet højt musik hele weekenden. Vi lagde ud med, at starte kl. 7.45 lørdag..... Og så kørte den ellers bare på Smokey og lignende hele lørdag... og i dag stod den på Kim Larsen...
Nu har jeg været upassende og konfliktsky og har fundet en video på Youtube med 3 timers opera og sat den på....... :genert:

Føler mig så classy, når jeg står og laver mad til opera... :-p
10

Tilbage til "Generelt"